فروشگاه آپکو

نصب دزدگیر خودرو

نصب دزدگیر ماشین

درعصر حاضر که خودرو تبدیل به یکی از مهمترین وسایل زندگی روزمره انسان شده محافظت از آن نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است. نصب دزدگیر ماشین و سایر سیستم‌‌‌های امنیتی ضد سرقت بر روی ماشین باعث می‌شود خیال شما به عنوان صاحب خودرو از بابت سرقت اتومبیلتان راحت باشد و از گذاشتن آن در مکان‌‌‌های عمومی ابایی نداشته باشید. یک سیستم دزدگیر حرفه ای خودرو علاوه بر ایجاد آرامش خیال در شما باعث می‌شود که به آسانی خودروی خود را در هر مکانی پارک نمایید و نگرانی بابت آن در مناطق شلوغ یا خلوت نداشته باشید.
آپکو به عنوان زیرمجموعه ایران خودرو در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم جانبی خودرو به خصوص در زمینه امنیت خودرو سابقه ای طولانی دارد. این شرکت برای ارائه بهتر محصولات خود در سراسر کشور نمایندگی‌‌‌های مجاز برپا نموده است تا شما عزیزان در نصب و راه اندازی انواع المان‌‌‌های زیبایی، رفاهی و به خصوص امنیتی سریعترین خدمات را دریافت نمایید. نمایندگی‌‌‌های رسمی آپکو ایل بیگی در تهران به عنوان نماینده رسمی شرکت آپکو در زمینه ارائه و نصب انواع سیستم دزدگیر خودرو، سیستم ردیاب خودرو، سیستم ردیاب مرکزی آپکو و فروش انواع ریموت دزدگیر آپکو فعالیت می‌کند. برای آشنایی بیشتر با خدمات آپکوی ایل بیگی در این مقاله قصد داریم شما را با نصب دزدگیر خودرو و اهمیت آن آشنا نماییم.

نصب دزدگیر ماشین

پیش از پرداختن به هر چیزی لازم است درباره دزدگیر خودرو اطلاعات بیشتری داشته باشید که این سیستم چیست و چرا نصب دزدگیر ماشین اهمیت دارد؟

اهمیت نصب دزدگیر ماشین

با پیشرفت تکنولوژی لزوم استفاده از سیستم‌‌‌های ضد سرقت خودرو برای بالا بردن حفظ ایمنی اتومبیل در برابر سرقتا تبدیل به یک الزام گردید و شرکت‌‌‌های مختلف اقدام به تولید سیستم‌‌‌های ایمنی خودرو نمودند که در شکل اولیه به عنوان دزدگیر ماشین شناخته می‌شوند و در شکل‌‌‌های پیشرفته تر این دزد گیر تبدیل به ردیاب و سایر المان‌‌‌های محافظتی خودرو می‌شود که روز به روز در حال پیشرفت هستند. استفاده از دزدگیر خودرو باعث می‌شود امروزه شما تنها با کمک یک ریموت دزدگیر بتوانید علاوه بر تامین امنیت خودرویتان از جایگاه آن مطمئن شوید. خودرو یک وسیله گران محسوب می‌شود که لوازم جانبی زیادی نیز دارد در نتیجه لازم است که با نصب سیستم دزدگیر ماشین هر احتمالی را در دزدی و سرقت لوازم جانبی خودرویتان به صفر برسانید.
توجه داشته باشید که اگر پولتان را خرج نصب دزدگیر خودرو یا سایر وسایل امنیتی نکنید در آینده مجبور خواهید بود پول را خرج جایگزینی اموال و لوازم جانبی به سرقت رفته نمایید. در نتیجه استفاده از خدمات نصب و راه اندازی دزدگیر ماشین توسط نمایندگی‌‌‌های معتبر لوازم جانبی خودرو اولین کاری است که پس از خرید خودرو یا تعویض خودرو باید انجام دهید.

دزدگیر ماشین چیست؟

دزدگیر ماشین یکی از سیستم‌‌‌های امنیتی خودرو است که متشکل از چندین سنسور و آژیر برای باخبر کردن فرد در هنگام حساس شدن سنسورها است. سیستم دزدگیر یکی از قدیمی ترین سیستم امنیتی خودرو در کنار قفل فرمان و قفل پدال است که با ایجاد آلارم در هنگام دزدی صاحبان خودرو را از سرقت باخبر می‌کند و سارقان ترجیح می‌دهند برای سرقت به دنبال خودروهایی باشند که سیستم دزدگیر نداشته باشد تا وقت کافی برای سرقت خودرو یا لوازم جانبی آن در اختیار داشته باشند. این سیستم امنیتی در طول سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری در تکنولوژی ساخت داشته است و و از یک سیستم صرفا آلارم دهنده به یک سیستم ردیاب با امنیت بالا ارتقا یافته است.

 

نصب دزدگیر ماشین

انواع دزدگیر خودرو

همانطور که گفته شد دزدگیر خودرو در طی سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی پیشرفت‌‌‌های چشمگیری داشته است و به همین دلیل ما شاهد انواع دزدگیر ماشین در میان لوازم جانبی خودرو به خصوص لوازم جانبی خودروهای شرکت ایران خودرو آپکو هستیم. در اینجا قصد داریم شما را با انواع سیستم دزدگیر ماشین آشنا نماییم تا متناسب با نیاز خود آنچه را که به کارتان می‌آید انتخاب نمایید. دزدگیر خودرو در سه نوع دزدگیر ساده، دزدگیر تصویری و دزدگیر سیم کارتی در بازار موجود است که مزایای هر کدام متفاوت است.

 

دزدگیر ساده خودرو

دزدگیر ساده قدیمی ترین و رایج ترین نوع دزدگیر ماشین است که تقریبا اولین گزینه برای انتخاب در میان متقاضیان است. این نوع دزدگیر ساختار مشخصی دارد و متشکل از سنسورهای لمسی است که در صورت فعال شدن صدای آژیر می‌دهد. قطعا بارها آن را در خیایان شنیده اید، این نوع آژیر بر اثر فعال شدن سنسورهای آن که در مقابل ضربه یا فشار ناگهانی حساس است به صدا در می‌آید تا صاحب خودرو را از احتمال سرقت باخبر کند. این نوع دزدگیر تا شعاع 100 متر را پوشش می‌دهد، در نتیجه تنها زمانی کاربرد دارد که شما نزدیک خودروی خود باشید در غیر اینصورت صدای خودرو را در هنگام سرقت نخواهید شنید و در محله‌‌‌های خلوت به آسانی بت وجود فعال بودن دزدگیر ساده اتومبیل شما به سرقت می‌رود.

نصب دزدگیر ماشین

ساختار ساده این نوع دزدگیر باعث شده است نسبت به سایر سیستم‌‌‌های ایمنی خودرو ارزان تر باشد به همین دلیل برای بسیاری گزینه اولیه در انتخاب است چون ارزان ترین دزدگیر ماشین است.

دزدگیر تصویری خودرو

گزینه دیگری در میان دزدگیرهای ماشین نوع تصویری آن است که به عنوان یکی از سیستم‌‌‌های ضد سرقت پیشرفته شناخته می‌شود. این مدل ساختار پیچیده و حساسی دارد و علاوه بر ایجاد آلارم به شما دلیل فعال شدن آلارم را نمایش می‌دهد. پس از نصب سیستم دزدگیر تصویری ماشین یک مونیتور تصویری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید از طریق آن دلیل ایجاد آلارم در خودرویتان را رصد نمایید. حساس بودن سنسورهای آن نسبت به نوع ساده بسیار بالاتر است برای مثال اگر به خودروی شما ضربه وارد شده باشد بر روی مونیتور تصور چکش نمایش داده می‌شود یا اگر هریک از درب ها، صندوق عقب خودرو یا کاپوت باز شده باشد با نمایش آن شما را از علت آژیر باخبر می‌کند. توجه داشته باشید این سیتم نیز مانند نوع ساده نیازمند نزدیکی به خودرو است. برای بهرمندی از امکانات آن لازم است در شعاع 100 متری خودرو باشید و علاوه بر آن همواره مونیتور شما برای رصد کردن خودرو شارژ باشد. به هر حال چنین سیستمی می‌تواند به شما در مدیریت ریسک سرقت کمک بیشتری نماید در نتیجه اگر امنیت ماشینتان مهم است نصب دزدگیر تصویری ماشین راهکار مناسب تری نسب به نصب دزدگیر ساده است.

لازم به ذکر است که با توجه به پیشرفته تر بودن آن، قیمت سیستم دزدگیر تصویری نیز نسبت به نوع ساده بیشتر خواهد بود اما استفاده از آن برای ایجاد یک محیط امن برای خودرویتان می‌ارزد.

 

دزدگیر سیم کارتی خودرو

حال می‌رسیم به پیشرفته ترین سیستم دزدگیر خودرو موجود در بازار که به نام دزدگیرهای سیم کارتی خودرو شناخته می‌شوند. این نوع سیستم ضد سرقت در خودرو، دارای تکنولوژی پیشرفته ای است که آن را نسبت به دو نوع قبلی متمایز می‌کند. یکی از مهمترین بخش‌‌‌های این نوع دزدگیر جاگیری یک سیم کارت درون آن است که باعث می‌شود دزدگیر به اینترنت متصل شود و با نصب اپلیکیشن مخصوص آن بر روی موبایل امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اتصال به شبکه اینترنت قابلیت رصد خودرو در هر زمان و مکانی را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر چک کردن وضعیت آنلاین خودرو در صورت قطع بودن اینترنت نیز وضعیت خودرو از طریق پیامک به شما مخابره خواهد شد.

به طور کل دزدگیرهای سیم کارتی، سیستم ضد سرقت منحصر به فردی هستند که بسیار دقیق عمل می‌نماید. این نوع دزدگیر توانایی روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور و قفل کودک را دارد و به عنوان یکی از گران ترین دزدگیرهای خودرو شناخته می‌شود.

اجزای دزدگیر خودرو

دزدگیر خودرو با توجه به نوع سیستمی که دارد از اجزای مختلفی تشکیل شده است. هر چه سیستم ضد سرقت خودرو پیشرفته تر باشد به همان اندازی اجزای آن نیز بیشتر خواهد بود. در این بخش به معرفی برخی از این اجزا می‌پردازیم تا بهتر با سیستم کار دزدگیر خودرویتان آشنا شوید.

نصب دزدگیر ماشین

کیت اصلی دزدگیر

هر سیستمی یک هسته مرکزی و مغز متفکر دارد که کیت اصلی در سیستم دزدگیر خودرو این نقش را بر عهده دارد. در صورتی که این کیت دچار آسیب شود یا از کار بیفتد سایر اجزای سیستم مانند سنسورها، آژیر، اعلان پیام و … نیز از کار خواهد افتاد. تمامی اجزا به این کیت ارتباط دارند و مدیریت بحران بر عهده این کیت است.

ریموت دزدگیر

پس از کیت اصلی، مهم ترین بخش یک سیستم دزدگیر ریموت کنترل دزدگیر است که مانند فرمانی در دستان شما برای مدیریت سیستم ضد سرقت خودرو عمل می‌کند. ریموت دزدگیر مهم ترین قطعه خارجی دزدگیر است که در صورت گم شدن یا معیوب شدن آن سیستم ضد سرقت خودروبا مشکل مواجه خواهد گردید زیرا شما با کمک این ریموت کارهای مختلفی مانند باز و بسته کردن درب ها، قطع و وصل آلارم هشدار و … را از طریق امواج رادیویی انجام می‌دهید. در سیستم‌‌‌های پیشرفته تر نیز با کمک این ریموت شما می‌توانید خودرو را روشن و خاموش نمایید و همه اینها از راه دور انجام می‌شود.

ریموت دزدگیر آپکو

شرکت آپکو در ارائه ریموت‌‌‌های دزدگیر انواع خودروهای ساخت ایران خودرو نمونه‌‌‌های بسیاری را به بازار ارائه نموده است که شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت آپکو نمایندگی ایل بیگی محصولات مرتبط با خودروی خود را انتخاب و تهیه نمایید. ریموت دزدگیر آپکو با بهترین خدمات پس از فروش در نمایندگی ایل بیگی به متقاضیان ارائه می‌شود.

مانیتور دزدگیر (ریموت دزدگیر تصویری)

مونیتورها بخشی از سیستم دزدگیر تصویری هستند که مشابه ریموت هستند و به جای ریموت در اختیار صاحب خودرو قرار می‌گیرند و به شما کمک می‌کند اتفاقات حول اتومبیل خود را رصد نمایید. این مونیتورها می‌تواند برای کسانی که خودروی خود را در امکان شلوغ یا بسیار خلوت پارک می‌کنند بسیار کاربردی باشد.

سنسور شوک دزدگیر

همانطور که گفته شد سیستم دزدگیر شامل سنسورهایی برای شناسایی ضربه یا فشارهای ناگهانی است که باعث می‌شود آژیر خطر به صدا درآید. هرچه سیستم دزدگیر خودرو پیشرفته تر باشد به همان اندازه تعداد این سنسورها نیز بیشتر و عملکرد بهتری خواهد داشت تا بتواند حرکات مختلف را تشخیص دهند و آلارم را به موقع در اختیار صاحب خودرو قرار دهد. سنسورهای پنجره، درب، صندوق عقب، کاپوت و … سنسورهای مکملی هستند که در دزدگیرهای تصویری و سیم کارتی وجود دارد که توسط سیم‌‌‌هایی به کیت اصلی متصل هستند. این سنسورها با احساس کوچکترین حرکت فیزیکی در اطراف خود فعال می‌شوند و آژیر خطر را به صدا در می‌آورند و برای صاحب خودرو پیغام می‌فرستند.

نمایشگر ای ای دی دزدگیر

سیستم‌‌‌های دزدگیر بخش دیگری با نام نمایشگر ال ای دی دارند که در کنار شیشه خودرو نصب می‌شود و زمان فعال بودن دزدگیر با یک نور نقطه ای قرمز رنگ به صورت خودکار چشمک می‌زند و این چراغ چشمک زن به سارقان اخطار می‌دهد که این خودرو از سیستم امنیتی برخوردار است. برخی از سارقان با اطلاع از حضور دزدگیرها اقدام به سرقت را متوقف می‌کنند.

آژیر دزدگیر

یکی از مهم ترین بخش‌‌‌های دزدگیرها آلارم آن است که با ایجاد صداهایی توجه صاحب خودرو و سایرین را به خود جلب می‌نماید. اغلب آژیرها صدای مشابهی دارند اما به طور کل آژیر دزدگیر خودرو طیف مشخصی از صدا را دارد که در صورت فعال شدن تمامی افراد متوجه آن می‌شوند. آژیرها در چند صدای کوتاه خلاصه می‌شود که در صورت فعال شدن آلارم خطر تکرار می‌شوند این آژیر توسط سیم‌‌‌هایی به کیت اصلی متصل است و توسط آن مدیریت می‌شود.

 

در سیستم دزدگیر خودرو به خصوص نوع پیشرفته آن اجزای دیگری همچون میکروسوئیچ، رله باکس، شیشه بالابر، آنتن، جای سیم کارت و انواع سیم وجود دارد که هر کدام عملکرد خاصی دارند و در مجموع سیستم ضد سرقت خودرو را تشکیل می‌دهند. تقریبا تمامی اجزای دزگیر توسط سیم‌‌‌های رنگی به هم مرتبط هستند که در نهایت به کیت اصلی ختم می‌شوند. این کیت در صورت نیاز آلارم را فعال می‌کند و فرمان‌‌‌ها را از طریق امواج رادیویی ارسال می‌کند و در مواقع نیاز هم با کمک شبکه اینترنت اطلاعات را برای صاحبان خودرو به اپلیکیشن ضد سرقت خودرو ارسال می‌کند.

 

چگونگی نصب دزدگیر ماشین

با توجه به آنچه که گفته شد نصب دزدگیر خودرو اهمیت زیادی دارد حال انتخاب نوع آن بر عهده شما و توان مالی شما خواهد بود. به طور کل بهتر است انتخاب دزدگیر را زیر نظر متخصصین و اهالی فن انجام دهید. نصب دزدگیر خودرو اگر توسط تکنسین‌‌‌های حرفه ای انجام نشود هر چقدر هم که سیستم انتخابی شما پیشرفته باشد باز هم نمی‌تواند به خوبی از خودروی شما در برابر سرقت محافظت نماید زیرا تنها یک اشتباه در مراحل نصب می‌تواند کارآیی سیستم ضد سرقت خودروی شما را پایین بیاورد. افراد حرفه ای اغلب آموزش‌‌‌های لازم را توسط شرکت‌‌‌های سازنده دیده اند و می‌توانند بهترین انتخاب را با بهترین روشن برای خودروی شما داشته باشند.

خدمات نصب دزدگیر خودرو

نصب دزدگیر خودرو شامل انتخاب نوع دزدگیر، برنامه ریزی دقیق برای جای نصب و در نهایت اجرای آن می‌شود. تمامی این مراحل توسط شرکت‌‌‌های ارائه دهنده خدمات در اختیار شما قرار می‌گیرد تنها کافی است یک شرکت معتبر برای نصب و راه اندازی سیستم دزدگیر خودروی خود انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که این مراکز از افراد متخصص بهره می‌گیرند.

نمایندگی آپکو ایل بیگی یکی از شرکت‌‌‌های خدمات دهنده در زمینه نصب و راه اندازی انواع سیستم‌‌‌های ضد سرقت خودروهای ساخت شرکت ایران خودرو است. این شرکت با ارائه پشتیبانی 24 ساعت در تمامی ایام هفته به شما کمک می‌کند بهترین‌‌‌ها را در زمینه خدمات لوازم جانبی خودرو دریافت نمایید.

نصب دزدگیر ماشین

 

نصب دزدگیر ماشین چقدر زمان می‌برد؟

یکی از سوالاتی که همواره مطرح می‌شود این است که نصب دزدگیر خودرو چقدر زمان می‌برد؟ تمام این مراحل بستگی به نمایندگی دارد که شما از آنها خدمات دریافت خواهید کرد. زیرا نصب دزدگیر نیاز به پیش زمینه‌‌‌هایی دارد که تکنسین‌‌‌های فنی باید پیش از مراجعه متقاضیان آن را فراهم نمایند. پس شما با انتخاب مرکز ارائه خدمات و نوبت گیری از آنها می‌توانید برای مراحل نصب اقدام نمایید. این نصب اغلب زمانی بین 5 ساعت تا یک روز را به خود اختصاص می‌دهد.

هزینه نصب دزدگیر ماشین

قیمت نصب به نوع دزدگیر انتخابی شما ارتباط دارد هر چه پیشرفته تر باشد به همان اندازه مراحل نصب آن نیز زمان بیشتری برای راه اندازی نیاز دارد. در نتیجه قیمت نصب دزدگیر با توجه به زمان و خدماتی که شرکت ارائه دهنده خدمات ارائه می‌کند متفاوت خواهد بود. توجه داشته باشید که قیمت دستگاه علاوه بر قیمت نصب خواهد بود. با توجه به نوسان قیمت دزدگیرها نمی‌توان قیمت مشخصی را ارائه نمود. برای دریافت آمار قیمت تنها کافی است با مشاورین ما در نمایندگی ایل بیگی تماس بگیرید. در صورتی که از خدمات آپکو ایل بیگی استفاده نمایید این شرکت علاوه بر ارائه گارانتی محصولات قیمت مناسبی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

نصب دزدگیر ماشین

خدمات نصب دزدگیر آپکو ایل بیگی

فروشگاه آپکو ایل بیگی یکی از نمایندگی‌‌های مرکزی آپکو در شهر تهران است محصولات آپکو را در سه دسته بندی ایمنی، رفا و زیبایی خودرو به شما عزیزان عرضه می‌کند. شما می‌توانید با توجه به نیازمندی‌‌های اتومبیل خود اقدام به خرید لوازم جانبی خودرو یا دریافت خدمات نصب و راه اندازی نمایید. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی بوده و کلیه استانداردهای کیفی و کمی را از شرکت آپکو دریافت نموده است. شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آپکو خدمات لوازم جانبی ایل بیگی می‌توانید انواع محصولات مرتبط با سیستم‌‌‌های امنیتی خودرو مانند ریموت تصویری آپکو، ریموت دزدگیر آپکو، ریموت ماتریکس، ریموت ماتیکس، ریموت تصویری ماتیکس، ریموت تصویری ماتریکس، قاب ریموت تصویری آپکو، دزدگیر آپکو، دزدگیر تصویری خودرو، ردیاب خودرو، ردیاب جی پی اس خودرو، ردیاب جی پی اس وایزر، دیفیوزر خودرو، کروز کنترل و … را خریداری نمایید. این شرکت در زمینه فروش ریموت دزدگیر آپکو به کسانی که به دنبال خرید ریموت تصویری آپکو و یا حتی تعمیر ریموت تصویری آپکو و تعویض قاب ریموت تصویری آپکو هستند نیز آماده ‌‌‌خدمات‌رسانی است.

ایل بیگی نمایندگی مرکزی فروش و نصب دزدگیر خودرو آپکو با گارانتی ایران خودرو

فروشگاه ایل بیگی به عنوان نمایندگی آپکو ایران خودرو یکی از فروشگاه‌‌‌های برخط است که هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین محصولات خود را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. سایر محصولات این فروشگاه شامل ضبط فابریک 206، هدلایت خودرو (head light)، روکش صندلی خودرو، روکش خودرو، کفی سه‌‌بعدی، کفپوش پنج‌‌بعدی، کفی سه‌‌بعدی، کفپوش صندوق عقب، پخش کننده کفی پنج‌‌بعدی، روکش 206 و … آماده ‌‌‌خدمات‌رسانی به صاحبان خودرو به خصوص دارندگان محصولات شرکت ایران خودرو در سراسر کشور به صورت اینترنتی و در تهران به صورت حضوری است. برای دریافت خدمات کافی است با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *