فروشگاه آپکو

انواع باند خودرو

انواع باند خودرو

بهترین بلندگوهای خودرو در حال حاضر در بازار موجود است که دارای کیفیت خوبی هستند.

یا شاید شما آخرین مجموعه بلندگوهای خود را با بلند کردن صداها یک یا دو درجه بیش از حد امتحان کردیدشاید به دنبال بلندگوهای ماشین با صدای باس آنقدر کم هستید . ممکن است فقط لازم باشد برای اولین بار بلندگوها را در وسیله نقلیه خود نصب کنید. به هر دلیلی که باشد، می‌توانید با نصب بلندگوهای ممتاز خودرو از Pioneer، JBL، Alpine و دیگر برندهای صوتی برتر مانند بلندگوهای خودرو Bose و بلندگوهای کنوود که در OnlineCarStereo.com موجود است، صدا را افزایش دهید و بدانید که بلندگوهای شما می‌توانند از این کار استفاده کنند.

 

 

 

سیستم های بلندگوی خودرو

 

 

وقتی از فروشگاه آپکو خرید می‌کنید، پیدا کردن راه‌حل بلندگوی مناسب برای وسیله نقلیه‌تان آسان است. مجموعه ای از بلندگوهای ماشین با کیفیت بالا کمک می کند تا آهنگ های موسیقی یا لیست پخش فیلم شما حتی دراماتیک تر به نظر برسد. اما آخرین چیزی که نیاز دارید این است که یک بلندگوی مربعی را در یک سوراخ گرد قرار دهید  یا با استفاده از بلندگوهایی که برای هارد راک در کامیون طراحی شده اند، به هیپ هاپ در ماشین خود گوش دهید.

 

 

 

ما صدها بلندگوی استریو خودرو از برندهای پیشرو صوتی خودرو در جهان را برای تقویت سیستم شما ذخیره می کنیم. به‌عنوان یک خرده‌فروش مجاز، می‌توانیم جدیدترین بلندگوهای ماشین پایونیر، بلندگوهای JBL و بسیاری موارد دیگر را برای شما بیاوریم. اگر به قدرت، وضوح و غوطه وری گوش می دهید، آن را از بلندگوهای مناسب می شنوید.

 

 

 

 

 

 

ما بلندگوهای تمام برد و کامپوننت را متناسب با نیاز شما میفروشم. بلندگوهای خودرو با برد کامل همه درایورهای صوتی را در یک واحد قرار می دهند و باعث صرفه جویی در هزینه، فضا و نصب می شود. بسیاری از آنها حتی مستقیماً در مکان های بلندگوهای خودروهای OEM قرار می گیرند. اگر می‌خواهید صدایی با بالاترین کیفیت داشته باشید و به کمی کار اضافی نیاز هست توییترهای بلندگوی خودرو و درایورهای میان رده خود را به‌عنوان بخشی از سیستم بلندگوی جزء بخرید. هنگامی که سبک را انتخاب کردید، می توانید بلندگوها را در همه اشکال، اندازه ها، سطوح اوج قدرت، محدوده فرکانس و رنگ ها سفارش دهید. اگر ترجیح می دهید در هوای آزاد سفر کنید، بلندگوهای موتورسیکلت و آفرود نیز داریم.

 

 

 

با بهترین صدا در هر جایی رانندگی کنید

 

 

هر دستگاه استریوی وسیله نقلیه باید برای گوش شنونده و کیف پول موسیقی باشد. انتخاب گسترده و منابع گسترده ما یافتن آنچه را که به دنبال آن هستید آسان می کند. خرید بر اساس برند، محدوده قیمت، قطر بلندگو و سایر دسته‌ها است. اگر به دنبال بلندگوهای مناسب کارخانه هستید، از راهنمای Vehicle Fit ما برای پیدا کردن اسپیکرهایی که مطابقت دارند استفاده کنید. کسانی که می خواهند یک سیستم سفارشی بدون ساعت ها تحقیق داشته باشند، می توانند یک بسته بلندگوی کامپوننت دریافت کنند. تمامی محصولات با ارسال رایگان و 60 روز ضمانت ارائه می شود.

 

 

سوالات متداول درباره اسپیکر خودرو وجود داردگه در ادامه درباره مدل اسپیکر ها خدما شما مطالبی را ارائه می دهیم:

دو نوع اصلی از بلندگوهای خودرو وجود دارد: بلندگوهای کامل و کامپوننت. هر کدام از ترکیبی از درایورها برای تبدیل سیگنال های صوتی الکتریکی به امواج صوتی استفاده می کنند را می توانید بشنوید.

 

 

بلندگوهای برد کامل از توییترها، میانی ها هستند و البته ساب ووفرها در یک محفظه تشکیل شده اند. این بلندگوها که به عنوان بلندگوهای کواکسیال نیز شناخته می شوند، راحت تر و ارزان تر از بلندگوهای کامپوننت هستند، اما ممکن است در مقایسه با آن محدودیت های صوتی داشته باشند.

 

 

 

بلندگوهای کامپوننت خودرو برای رانندگانی هستند که در یک واحد قرار ندارند. آنها شامل درایورها و توییترهای میان رده هستند که جدا از ساختار بلندگو نصب می شوند. بلندگوهای کامپوننت اغلب با یک متقاطع جفت می شوند تا محدوده فرکانس هر راننده را محدود کنند. آنها کیفیت صدای بهتری نسبت به بلندگوهای برد کامل تولید می کنند، اما گران تر و نصب آنها سخت تر است.

 

 

 

 

این بلندگوها  که به سادگی به عنوان “Mids” نیز شناخته می شوند ، اغلب به عنوان بلندگوهای مستقل استفاده می شوند، اما گاهی اوقات با توییترها جفت می شوند یا به بلندگوهای طیف کامل اضافه می شوند. همانطور که از نام آن پیداست، آنها فرکانس های صوتی را در محدوده های میانی تولید می کنند که به پر شدن صدا کمک می کند.

 

 

 

ردیاب خودروی دارای جی پی اس هوشمند و سازگار با کامیون ها و وسایل نقلیه تجاری است، این ردیاب OBD GPS دارای فناوری plug-and-play  است، مستقیماً به پورت OBD ii  در هر وسیله نقلیه وصل می شود، بدون ابزار یا سیم کشی مورد نیاز. فقط دستگاه OBD را وصل کنید و سپس ردیابی زمان واقعی را در 1 دقیقه شروع کنید. ردیاب OBD GPS IDD-213L همچنین می تواند به عنوان یک هات اسپات وای فای داخل خودرو برای اشتراک گذاری شبکه 4G LTE  پرسرعت عمل کند. ردیاب‌های خودروی GPS Sinocastel OBD2  به طور گسترده در مدیریت کسب و کار و ناوگان استفاده می‌شوند، که می‌تواند وسایل نقلیه و پرسنل شما را برای کاهش هزینه‌های سوخت و هزینه‌های سفر، نظارت بر استفاده از وسیله نقلیه، نظارت بر رفتار راننده و مناطقی که وسیله نقلیه رانده می‌شود اطلاعات ردیابی استاندارد را به دست بیاورد و اطلاعات کامل را به دست آورید. کنترل ناوگان شما و ما سرویس OEM/ODM را داریم، دروازه رایگان عرضه می کنیم تا ادغام آن با هر سیستم ناوگان خودرویی را در 2 تا 3 روز کاری آسان کنیم و در زمان تست و ادغام صرفه جویی کنیم همچنین یک دستگاه ثبت الکترونیکی ثبت شده توسط FMCSA (ELD) – 4G Vehicle GPS Tracker T-229L و Asset GPS Tracker را ارائه می دهد.  برنامه های کاربردی: ماشین های شرکتی مدیریت ناوگان به اشتراک گذاری خودرو تدارکات و تحویل را ثبت کرده و ارائه می دهد.

 

 

 

 

شرکت آپکو

 

شرکت آپکو تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو( آپکو) را به عهده دارد , با محصولات آپکو زیبایی ، رفاه و ایمنی را تجربه خواهید کرد شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو( آپکو) به منظور طراحی ، تامین ، تولید ، فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سفارشی و تجهیزات جانبی ایجاد لوازم جانبی و قطعات خودرو مشغول فعالیت است.

اولین آپشن ارائه دهنده لوازم جانبی و آپشن محصولات ایران خودرو نصب لوازم آپشن فابریک خودرو با حفظ گارانتی آن است .

 

 

 

تقسیم بندی وسایل نقلیه به انواع مختلفی ارائه می شود:  و البته مبنایی برای بازاریابان بوده است تا برندها را در ذهن مصرف کنندگان قرار دهند. برندها دسته بندی هایی مانند اقتصادی، عملکرد، لوکس، وسیله نقلیه کاربردی ورزشی، کامیون وانت، هیبریدیمیتوان اشاره کرد خودروی الکتریکی و بسیاری دیگر را برای جلب توجه مصرف کنندگان ابداع کرده اند.

 

 

برای درک مصرف کنندگان از انبوه برندها، برندها، مدل ها و مشتقات زیادی دارندو در حال حاضر 70 میلیون مدل خودرو فروخته شده  بازاریابان در سطح جهان و تحلیلگران صنعت دسته بندی های برند خاصی را برای توصیف غالب ترین ویژگی خودروها ایجاد کرده اند. بیایید به برخی از این دسته بندی ها و اینکه کدام مارک ها بیشتر با هر نوع مرتبط هستند نگاهی بیندازیم.

 

 

 

روزهای اولیه صنعت موتور، شرح تقسیم بندی بیانی از پیکربندی خودرو بود، مانند کامیون دو در، چهار در و وانت. با افزایش عرضه محصول، تفاوت هایی در توضیحات موتور و گیربکس ایجاد شد، مانند یک 4 لیتری V8 اتوماتیک دو درب یا دستی 4 سیلندر 2 لیتری چهار درب.

 

 

 

استایل وسایل نقلیه جنبه بعدی توصیف تقسیم بندی شد و برچسب های اندازه مانند مینی، کوپه، سالن و استیشن واگن به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفتند. بحران‌های انرژی در دهه 1970 شاهد ظهور خودروهای اقتصادی بود زیرا تولیدکنندگان طراحی‌های سنگین و حجیم خود را کاهش دادند تا مصرف سوخت بیشتری داشته باشند.

 

 

دهه 1990 شاهد تولد خودروهای اسپرت، مینی ون و خودروهای کراس اوور بود. با افزایش آگاهی زیست محیطی، ترافیک شهری شلوغ و هزینه سوخت، چشم انداز خودرو تغییر کرد تا راه حل های حرکتی را که امروز در بازار داریم به مصرف کنندگان ارائه دهد.

 

 

 

جمعیت جهان در سال 2100 بر اساس رشد جمعیت و الگوهای مهاجرت فعلی به پنج میلیارد نفر در آسیا، چهار میلیارد نفر در آفریقا، یک میلیارد نفر در اروپا و یک میلیارد نفر در قاره آمریکا خواهد رسید. چین، کره و ژاپن در حال حاضر بازیگران مسلط در بازار خودرو هستند و با داشتن بزرگترین بازار برای خدمت، برندهای آسیایی بر آینده حمل و نقل تسلط خواهند داشت.

 

 

 

آینده جابجایی بدون شک وسایل نقلیه خودران (خودران) با موتور الکتریکی است که در صورت تقاضا در دسترس خواهند بود. بنابراین مهمترین بخش متمرکز بر آینده، بخش خودروهای الکتریکی خواهد بود. پیش بینی می شود در سال 2021، خودروهای برقی 7 درصد یا 5 میلیون خودرو از فروش جهانی پیش بینی شده 71 میلیون دستگاهی را تشکیل دهند.

 

 

 

 

خودروهای الکتریکی از نظر طراحی بیشتر الکتریکی هستند تا مکانیکی و نیاز به موتور احتراق داخلی، گیربکس، محورهای محرک موجود در خودروهای معمولی را از بین می برند. برند تسلا برند پوستر خودروهای برقی بوده است و در سال 2020، 500000 دستگاه را به فروش رساند که در مجموع 16 درصد از بخش 3.1 میلیون دستگاهی BEV (خودرو فقط با باتری الکتریکی) را به فروش رساند.

 

 

 

باید بدانید که یکی دیگر برند ها EV SAIC هستند، بزرگترین خودروساز چین و در رتبه 60 در Fortune 500 قرار دارند. SAIC در سال 2020 243,201 BEV فروخت. گروه Volkswagen ظرفیت تولید EV خود را در چین دارد و 272,210 BEV را در سال 2020-2020 فروخته است. اتحاد نیسان میتسوبیشی به فروش 226975 دستگاه دست یافت و گروه BMW نیز در سال 2020 به فروش 195979 دستگاه دست یافت.

 

 

 

سازندگان خودرو طیف مدل های خود را برای پوشش بخشی یا تمام بخش های بازار توسعه داده اند. برندهای جهانی مانند تویوتا، فولکس واگن و هیوندای در تلاش خود برای تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکنندگان هستند مدل‌هایی را در اکثر بخش‌ها ارائه می‌کنند. برندهای خاص مانند مرسدس بنز، بی‌ام‌و و لکسوس تنها بخش‌های خاصی را بر اساس گردش مالی هدفمند فروش و سودآوری خود هدف قرار می‌دهند.

 

 

 

بازار ایالات متحده شامل دوازده بخش است که خودروها و کامیون ها را می توان در آنها طبقه بندی کرد. بیایید به هر یک از این بخش ها و چگونگی ارتباط آنها با بخش بندی اروپایی و مارک های غالب در هر یک نگاه کنیم. سپس برندها بیشتر با نوع بخش هایی که در آن غالب هستند مرتبط می شوند.

 

 

 

از اولین روزهای صنعت خودروسازی، وسایل نقلیه بر اساس برجسته‌ترین ویژگی‌شان دسته‌بندی می‌شدند که در آن زمان برای مشتریان جذاب بود.

 

 

 

انواع وسایل نقلیه بر اساس:

 

 

استایل بدن

نوع سوخت

گیربکس و نوع درایو

عملکرد و استایل

درآمد و وضعیت

 

 

در این پنج نوع وسیله نقلیه، 37 نوع فرعی وجود دارد که هر کدام یک برند مرتبط با آنها دارند. این برند ممکن است مترادف با نوع وسیله نقلیه باشد زیرا اولین برندی بود که توسط رسانه ها معروف شد یا بالاترین حجم فروش جهانی را به خود اختصاص داد.

 

 

 

انواع برندها بر اساس تیپ بدنی

 

 

پورشه باکستر قابل تبدیل/کابریولت

مرسدس بنز کوپه S کلاس

هاچ بک فولکس واگن گلف

پیکاپ / UTE Ford F-150

سدان تویوتا کمری

استیشن واگن/Estate مرسدس بنز کلاس E

ون فورد ترانزیت

کراس اوور تویوتا راو4

خودروی چند منظوره (MPV)

خودروی اسپرت (SUV) تویوتا

 

 

انواع برندها بر اساس نوع سوخت

 

 

بنزینی / بنزینی مرسدس بنز

مرسدس بنز دیزل

ماشین الکتریکی تسلا

خودروی الکتریکی باتری دار (BEV) تسلا

خودروی الکتریکی هیبریدی (HEV) تویوتا پریوس

خودروی برقی هیبریدی پلاگین (PHEV) تسلا مدل 3

خودروی الکتریکی سلول سوختی (FCEV) تویوتا

هیدروژن احتراق داخلی هیوندای

انواع مارک ها بر اساس نوع گیربکس و نوع درایو

گیربکس دستی (استیک شیفت) Porche 911 GT3

گیربکس اتوماتیک اولدزموبیل

گیربکس متغیر پیوسته (CVT) تویوتا RAV4

تویوتا لندکروز چهار در چهار (4×4).

تویوتا لندکروزر چهار چرخ متحرک (4WD).

تمام چرخ متحرک (AWD) سوبارو ایمپرسا

 

 

انواع مارک های عملکرد و استایل

 

 

هات هچ فولکس واگن گلف GTI (Mk1)

کامیون فورد Hot Rod 1939 – The Uncatchable

شورولت ایمپالا کم سوار – جیپسی رز

Pony Car Pontiac Firebird Trans Am

راد راد 1936 فورد پیکاپ

سدان اسپرت جگوار MK II

درگستر 1969 شور کامارو

خودروهای ورزشی دوج وایپر

جیپ جیپ رانگلر

 

 

انواع برندهای درآمدی و وضعیتی

 

 

ماشین لوکس مرسدس بنز

لیموزین رولز رویس

گرند تورر مرسدس بنز 300SL

فولکس واگن بیتل اقتصادی

برند و مدل مرتبط با هر نوع وسیله نقلیه بر اساس وب‌سایت‌های رسانه خودرو انتخاب شده‌اند، و ممکن است برند مرتبط خود را برای هر نوع داشته باشید. آگاهی از برند در ذهن مصرف کنندگان وجود دارد و بر اساس کشور محل اقامت و تجربه شخصی متفاوت خواهد بود.

 

 

 

جدول بالا مارک ها و مدل های مرتبط با گذشته و حال تاریخ خودرو را فهرست می کند. آینده بسیار متفاوت به نظر خواهد رسید و با نزدیک شدن به پایان آینده موتور احتراق داخلی (ICE) و روشن شدن خودروهای الکتریکی (EV) تعداد برندهای چین، کره جنوبی و ژاپن هر روز در حال افزایش است.

سازندگان خودروهای خودروهای احتراق داخلی (ICE) همگی با سرعتی که تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی (EV) در حال رشد است دست و پنجه نرم می‌کنند. استوارت هایی مانند مرسدس بنز، بی ام و، جنرال موتورز، فورد، تویوتا، هیوندای و فولکس واگن همگی برنامه هایی برای انتقال از ICE به EV دارند.

 

 

 

عامل محدودکننده در رشد فروش خودروهای برقی، ظرفیت تولید محدود سلول‌های باتری EV و سیاست‌های دولت برای تشویق سریع‌تر پذیرش خودروهای الکتریکی است. راه اندازی شبکه های شارژ مشابه شبکه جایگاه های سوخت یکی دیگر از جنبه های کلیدی است.

 

 

 

فروش تسلا، بی وای دی، فولکس واگن، اس جی ام وی، دایملر و بی ام و هر ماه رکوردهای جدیدی را ثبت می کند زیرا مصرف کنندگان در سراسر جهان شاهد رویدادهای شدید ناشی از تغییرات آب و هوایی هستند. بازارهای با حجم کوچک مانند آفریقا، استرالیا و آمریکای جنوبی آخرین بازار برای خودروهای ICE خواهند بود.

 

 

تنها 6 درصد از سهم بازار جهانی 2021 خارج از چین، کره جنوبی و ژاپن است. به احتمال زیاد شش درصد باقی مانده از کارخانه های تسلا در ایالات متحده و آلمان است. ال‌جی، پاناسونیک و سامسونگ برندهای معتبر جهانی هستند که در حال حاضر بر عرضه لوازم الکترونیکی و باتری‌های سنتی تسلط دارند.

 

 

 

شرکت فناوری معاصر آمپرکس (CATL) یک غول چینی است که در حال حاضر باتری های تسلا، پژو، هیوندای، هوندا، بی ام و، تویوتا، فولکس واگن و ولوو را تامین می کند. آنها آینده این برندها را در کنترل خود نگه می دارند. فقط تسلا است که باتری خود را تولید می کند.

 

 

 

Build Your Dreams (BYD) Auto دومین تولیدکننده بزرگ باتری خودروهای برقی چینی است که مدل‌های EV خود را عرضه می‌کند و برای فروش به بالاترین قیمت پیشنهاد می‌دهد. با وجود بیست و دو شرکت تولید کننده خودروهای الکتریکی در چین، آینده برندهای تاریخی تاریک به نظر می رسد.

 

 

 

 قطعات مهم و کاربردی که در شرکت آپکو ارائه می شود:

 

 

1) قطعات خارجی

2) قططعات داخلی

3) قطعات برقی

4) تیونینگ

5) قطعات محافظتی

6) قطعات عمومی

 

 

 

هنگام خرید محصولات شرکت آپکو خیالتان درباره اصالت کالا و ضمانت برگشت محصول و مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته باشد البته لازم به ذکر است محصولات را می توانید آنلاین سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

 

تمامی محصولات شرکت آپکو دارای گارانتی است و دسته بندی های مختلفی از محصولات جدید وجود دارد.

 

 

 

صدها بدنه خودرو وجود دارد، از جمله خودروهای هاچ بک به خاطر ظرفیت ذخیره سازی برتر خود مشهور هستند که می توان با یک در چرخاننده رو به بالا در عقب خودرو به آن دسترسی داشت. صندلی‌های عقب معمولاً می‌توانند تا شوند باشند تا فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در خود جای دهند. این فلسفه طراحی برای سوپرمینی ها، خودروهای خانوادگی کوچک و خودروهای اسپورت اعمال شده است.

 

 

درب نوسانی به عنوان یک درب اضافی محاسبه می شود، بنابراین یک هاچ بک با دو درب سرنشین به عنوان هاچ بک سه در شناخته می شود، در حالی که هاچ بک با چهار درب سرنشین به نام هاچ بک پنج در است آنها از نظر اندازه، وزن و زیبایی شناسی متفاوت هستند و با هدف خاصی طراحی شده اند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *