فروشگاه آپکو

ضبط فابریک ۲۰۶

ظبط فابریک 206

ضبط فابریک ۲۰۶

برندهای مختلفی از خودرو، شرکت ها، تولیدکنندگان در خودروسازی وجود دارد، در زمان های گذشته تعداد انگشت شماری از شرکت ها وجود داشتند با این حال امروزه 14 شرکت بزرگ جهانی وجود دارد که بیش از 60 برند بزرگ خودرو را در سراسر جهان کنترل می کنند، و البته شرکت های کوچک محلی در کشورهای مختلف در سراسر جهان  ضبط خودرو وجود دارد .

 

 

 

اگر عاشق موسیقی هستید، پیدا کردن بهترین استریو ماشین می تواند سخت باشد. آیا بلوتوث، ناوبری و مانیتور ویدیویی همه کاره می‌خواهید؟ یا یک ورودی ساده aux و یک دکمه تنظیم صدا تمام چیزی است که نیاز دارید؟

 

 

این بررسی محصول به بررسی پنج مورد از بهترین استریوهای خودرو در بازار می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام تنظیم برای وسیله نقلیه شما بهترین است.

 

 

بهترین استریو اتومبیل

 

 

به طور کلی بهترین استریو خودرو:

بهترین استریو ممتاز: Pioneer AVH-W4500NEX

بهترین استریو اقتصادی: Boss Audio Systems 616UAB

بهترین کنترل صدا: Kenwood KMM-BT328U

 

 

 

مارک ما کنوود اکسلون DMX706S را به‌خاطر قیمت رقابتی، کیفیت ساخت و ویژگی‌های برترش، به‌عنوان بهترین استریو خودرو نامگذاری کردیم. این گیرنده دیجیتال استریو اتومبیل دارای صفحه نمایش لمسی با آرایه گرافیکی تصویری گسترده تقریبا 7.0 اینچی (WVGA) است و از Apple Car Play و Android Auto پشتیبانی می کند. برای علاقه مندان به صدا، کنوود دارای یک اکولایزر گرافیکی 13 باندی با تنظیم بلندگو و ساب ووفر اختصاصی است.

 

 

 

سری Excelon همچنین دارای قطعات باکیفیت مانند خروجی های پیش تقویت کننده با روکش طلا است که به گفته سازنده کیفیت صدا را افزایش می دهد.

 

 

 

برای رانندگانی که دوربین دید عقب  دارند، کنوود دارای ورودی های دوربین دوگانه است و دستورالعمل های پارک عقب قابل تنظیم است. از فایل‌های ویدیویی خاصی نیز پشتیبانی می‌کند، و مشتریان می‌توانند فایل‌های عکس JPEG را برای مشاهده یا تنظیم به عنوان پس‌زمینه سفارشی آپلود کنند.

 

 

 

مواردی مانند رادیو HD و اتصال بی سیم تلفن هوشمند در این بسته وجود ندارد. اما اینکه بتوانید گوشی خود را هنگام استفاده از ناوبری GPS شارژ کنید، لزوما چیز بدی نیست.

 

 

 

ویژگی های کلیدی

 

 

بلوتوث بی سیم

قطعات صوتی با کیفیت بالا

از Apple Car Play و Android Auto به همراه رادیو استاندارد پشتیبانی می کند

ورودی دوربین دوگانه

اتصال پورت USB

آنچه مشتریان می گویند

امتیاز نقد آمازون: 4.6 از 5.0 بر اساس بیش از 390 رتبه.

 

 

 

بسیاری از مشتریان ارزش کلی استریو را برای قیمت، کیفیت صدا و عملکرد صفحه لمسی برجسته می کنند. شکایات به فقدان اتصال تلفن هوشمند بی سیم و کتابچه راهنمای مالک که به سختی قابل خواندن است اشاره می کند.

 

 

 

بهترین استریو پریمیوم

 

 

 

به مدل Pioneer AVH-W4500NEX بهترین استریو ممتاز را اعطا کردیم زیرا زنگ ها و سوت هایی را دارد که شما را مشتاقانه منتظر هر درایو می کند. علاوه بر اتصالات بی سیم تلفن هوشمند و خروجی دوربین دوگانه، یک تیونر داخلی رادیو HD دارد و با خریدازآن می توانند در صورت داشتن اشتراک، به رادیو ماهواره ای Sirius XM گوش دهند.

 

 

 

علاوه بر ارسال پیامک و کنترل صوتی صفحه نمایش دارای 112 گزینه رنگی مختلف برای مطابقت با طرح روشنایی کارخانه خودرو شما است. درایورهایی که هنوز یک مجموعه سی دی دارند می توانند خوشحال شوند، زیرا پایونیر یک پخش کننده CD/DVD در این مدل دارد.

 

 

 

ویژگی های کلیدی

 

 

صفحه نمایش بسیار قابل تنظیم

اتصال بی سیم Apple Car Play و Android Auto

قابلیت DVD/CD

24 گزینه از پیش تعیین شده رادیویی

شامل کنترل از راه دور

شامل گیرنده‌های چندرسانه‌ای پایونیر با قابلیت Web link است.

همراه با گارانتی یک ساله

آنچه مشتریان می گویند امتیاز نقد آمازون: 4.4 از 5.0 بر اساس بیش از 380 رتبه.

کیفیت ساخت و ویژگی های قابل تنظیم به خوبی مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد، در حالی که قطع شدن اتصالات تلفن یک شکایت رایج است.

 

 

بهترین استریو

 

 

شاید ایده شما از بهترین رادیو ماشین سیستمی باشد که اهمیتی به داشتن آیفون، اندروید یا آی پاد کلاسیک ندارد. Boss Audio Systems 616UAB برنده جایزه برای بهترین استریو بودجه شد. دارای طراحی ساده و کم حاشیه با قیمتی مقرون به صرفه است. این استریو ماشین دارای اتصال بلوتوث (اگر می خواهید بی سیم باشید)، یک پورت aux، یک پورت ورودی USB و یک تیونر رادیویی استاندارد دارد.

 

 

چیزی که این استریو را محدود می کند این است که فقط دو خروجی صدا و یک اکولایزر به سختی قابل تنظیم دارد. می‌توانید با هندزفری تماس بگیرید و موسیقی پخش کنید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی

 

 

 

نمایشگر و دکمه های روشن

توان خروجی بالا به بلندگوهای خودرو

صفحه نمایش کم نور

دکمه بی‌صدا کردن فوری

ذخیره سازی داده های موسیقی

شامل کنترل از راه دور

امتیاز نقد آمازون: 4.2 از 5.0 بر اساس بیش از 14000 رتبه.

 

 

Boss 616UAB یکی از استریوهایی است که در آمازون مورد بررسی قرار گرفته است و بسیاری از مشتریان طراحی ساده و کیفیت صدا را تحسین می کنند. مشکلات رایج گزارش شده توسط مشتریان شامل طول عمر کوتاه و مشکلات بصری نمایشگر است.

 

 

 

 

بهترین کنترل صدا

 

 

اگر صفحه نمایش لمسی برای شما جذابیتی ندارد، یا شاسی رادیویی ماشین شما به اندازه کافی بزرگ نیست که از آن پشتیبانی کند، کنوود KMM-BT328U یکی از بهترین گزینه های استریو خودرو است. کنوود با پاندورا، اسپاتیفای و سازگاری الکسای آمازون و همچنین اتصال بلوتوث استاندارد برای پخش صدا و تماس‌های هندزفری ارائه می‌شود.

 

 

پخش صدا در این مدل کنوود می درخشد. این دستگاه مجهز به اکولایزر 13 باندی و تنظیم زمان دیجیتال است، بنابراین می‌توانید صدای سیستم استریوی خود را در سراسر خودرو تنظیم کنید. مشتریان با یک برنامه موبایل قابل دانلود که به عنوان یک کنترل از راه دور کار می کند، به کنترل بیشتری بر روی استریو دسترسی دارند. کنوود یک ریموت فیزیکی را نیز به صورت جداگانه می فروشد.

 

 

یکی از اشکالات این است که این کنوود نمی تواند ویدیو را پشتیبانی کند، بنابراین اگر به دنبال چیزی برای کار با یک دوربین پشتیبان هستید، این برای شما مناسب نیست. اگر بخواهید اطلاعات GPS قابل مشاهده را داشته باشید، همین امر صادق است.

 

 

 

ویژگی های کلیدی

 

 

می تواند تا پنج دستگاه را از طریق بلوتوث جفت کند

اکولایزر 13 باند و تنظیم زمان دیجیتال

دکمه اختصاصی برای جابجایی بین گوشی ها

نمایشگر رنگی متغیر

سه خروجی پری امپ

طراحی شاسی کوتاه

امتیاز نقد آمازون: 4.6 از 5.0 بر اساس بیش از 1400 رتبه.

 

 

 

طراحی با کاربری آسان و انعطاف پذیری بین پورت های aux و اتصال بلوتوث با مشتریان طنین انداز می شود. برخی از مشکلات شامل اختلال در اتصال بی سیم و سیستم کم حجم است.

 

 

Alpine iLX-W650 یک گیرنده رسانه دیجیتال چشمگیر است که از ویدئو و اکثر فایل های صوتی پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های برتر این استریو با صفحه نمایش بزرگ، صفحه نمایش لمسی خازنی است که امکان تجربه کاربری بیشتر شبیه گوشی هوشمند و گزینه های چند لمسی را فراهم می کند.

 

 

 

چیزی که این مدل را از رتبه بالاتر در لیست بهترین سیستم‌های استریو خودرو دور نگه داشته، وات پایین آن است. مستقیماً از طرف سازنده، 16.0 ریشه میانگین مربع (RMS) وات و 45.0 وات در اوج قدرت کار می کند. بیشتر استریوها بین 20.0 تا 25.0 RMS وات کار می کنند، اما می توانید برای افزایش کارایی یک آمپلی فایر Alpine خریداری کنید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی

 

 

قابلیت اتصال Apple Car Play، Android Auto و بلوتوث

پورت دوربین دوگانه

دستورالعمل پارکینگ قابل تنظیم

طراحی کوه کم عمق

صفحه نمایش 7.0 اینچی WVGA

Sirius XM بدون نیاز به آداپتور سازگار است

امتیاز نقد آمازون: 4.5 از 5.0 بر اساس بیش از 90 رتبه.

 

 

 

در حالی که بررسی های زیادی برای Alpine iLX-W650 در آمازون وجود ندارد. همین سیستم دارای امتیاز متوسط ​​4.4 ستاره در Best Buy با بیش از 700 بررسی است. تمجیدها شامل طراحی بصری، کیفیت صدا و قیمت است، اما برخی از مشتریان به مشکلاتی در ارتباط با حفظ اتصال دستگاه به تلفن اشاره می کنند.

 

 

 

راهنمای خریداران: بهترین استریو خودرو

 

 

در حالی که به دنبال بهترین استریو ماشین را برای سیستم صوتی خود انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که همه محصولات با وسیله نقلیه شما مناسب نیستند. برخی از استریوها ممکن است اندازه مناسبی برای مرکز اطلاعات سرگرمی وسیله نقلیه شما نداشته باشند، یا می‌توانند برای یک سازنده گوشی هوشمند خاص بهینه شوند. در اینجا مواردی وجود دارد که مشتریان باید هنگام انتخاب بهترین سیستم صوتی خودرو پس از فروش برای وسیله نقلیه خود به آنها توجه کنند:

 

نصب و راه اندازی

 

 

بر خلاف ساب ووفر یا آمپلی فایر خارجی، نصب استریو ماشین یک روش نسبتاً پیچیده است. این شامل حذف سیستم صوتی فعلی از شاسی رادیو، همراه با اطمینان از اینکه سیستم به درستی سیم‌کشی و تغذیه شده است، می‌شود.

 

 

 

اگر با فرآیند نصب کارخانه آشنا نباشید، احتمالاً بهتر است اجازه دهید یک حرفه ای استریو را تعویض کند. میانگین قیمت نصب بسته به پیچیدگی استریو از 50 تا 200 دلار یا بیشتر متغیر است، بنابراین باید این هزینه را در بودجه ارتقاء خود لحاظ کنید.

 

 

درک DIN

 

 

DIN عبارتی است که اغلب هنگام مطالعه در مورد استریو اتومبیل مشاهده خواهید کرد. این به یک واحد اندازه گیری استاندارد در صنعت خودرو، به ویژه اندازه شاسی رادیویی اشاره دارد.

 

 

گیرنده‌های استریو معمولاً در مدل‌های «سینگل DIN» و «دوبل DIN» عرضه می‌شوند. یک استریو DIN یک خودرو دارای ابعادی در حدود 7.0 در 2.0 اینچ است. اینها معمولاً در وسایل نقلیه قدیمی که دارای رادیوهای سنتی با وسایلی مانند پخش کننده سی دی و پخش کننده نوار کاست هستند، یافت می شوند.

 

 

 

یک استریو ماشین دوگانه DIN املاک بیشتری را برای ویژگی‌های 7.0 در 4.0 اینچ ارائه می‌دهد و بسیاری از گزینه‌های صفحه لمسی که امروزه توسط سازندگان ارائه می‌شود، این اندازه‌گیری هستند. با این حال، چند گزینه DIN تک صفحه لمسی نیز وجود دارد.

 

 

 

 

 

سازگاری

 

 

بهترین سیستم صوتی خودرو باید ویژگی های کارخانه را تکمیل کند، نه اینکه آنها را مهار کند. ویژگی‌هایی مانند کنترل‌های فرمان تقریباً رایج هستند، بنابراین اگر می‌خواهید تنظیمات صوتی آسان را حفظ کنید، مطمئن شوید که هر استریویی که می‌خرید برای آن عملکرد مجهز است.

 

 

 

همین امر در مورد سایر تغییرات صوتی که در وسیله نقلیه خود انجام داده اید نیز صدق می کند. اگر یک هد یونیت بدون خروجی های پیش تقویت کننده کافی برای پشتیبانی از ساب ووفر خریداری کنید، آن بلندگو فقط فضایی را در صندوق عقب شما اشغال می کند.

 

 

 

اگر علاقه زیادی به سی دی دارید، بسیاری از تولیدکنندگان شامل پخش کننده های سی دی و دی وی دی در یونیت های اصلی هستند. اگر چه، اگر موسیقی دلیل اصلی شما برای ارتقاء است و به کابل ها اهمیت نمی دهید، پورت های aux یک راه حل معمول آنالوگ هستند.

 

 

قابلیت اتصال

 

 

قابلیت اتصال به گوشی هوشمند یکی از ویژگی‌های رایج سیستم‌های استریو خودروهای مدرن است. ویژگی‌هایی مانند بلوتوث، Apple Car Play و Android Auto را خواهید دید که توسط سازندگان تبلیغ می‌شوند، اما معنی آنها چیست؟

 

 

 

بهترین راه برای فکر کردن در مورد آن این است که دسترسی گسترده است. بلوتوث به شما امکان می دهد موسیقی، سایر صداها و تماس های تلفنی را از طریق سیستم استریوی اتومبیل خود پخش کنید. Apple Car Play و Android Auto به شما امکان انجام کارهای مشابه را می دهند، اما با ویژگی های اضافه شده مانند ارسال پیامک صوتی، استفاده از GPS مبتنی بر تلفن، ترکیب Spotify و انجام سایر دستورات صوتی.

 

 

 

در حالی که بلوتوث یک اتصال کاملا بی سیم است، ممکن است یونیت سر شما از اتصال بی سیم برای Apple Car Play و Android Auto پشتیبانی نکند. برخی از تولیدکنندگان از کاربران می‌خواهند که یک برنامه خاص را دانلود کنند تا امکان دسترسی استریو به تلفن خود را فراهم کنند.

 

 

صفحه نمایش

 

 

صفحه نمایش بسته به مدلی که انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود، اما آنهایی که دارای صفحه نمایش لمسی تعاملی هستند معمولاً مدل‌های DIN دوبل هستند. علاوه بر ارائه سازگاری بیشتر برای دستگاه های هوشمند، خریداران می توانند تم های رنگی را روی صفحه نمایش LCD سفارشی کنند.

 

 

 

صفحه نمایش های لمسی خازنی همان نوع صفحه نمایش های مورد استفاده در گوشی های هوشمند هستند. اینها دستورات چند لمسی مانند زوم کردن روی نقشه ها را امکان پذیر می کنند و به طور کلی تجربه کاربری بصری تری را ارائه می دهند. گفته می‌شود، ممکن است هزینه بالایی داشته باشد.

 

 

 

نکته دیگری که ممکن است برخی از تولیدکنندگان به آن توجه کنند، داشتن صفحه نمایش با کیفیت بالا است. در حالی که این به معنای کیفیت تصویر ثابت است، یک صفحه نمایش تقریباً 7.0 اینچی به اندازه کافی بزرگ نیست که تفاوت قابل توجهی بین نمایشگر 1080p و 4K نشان دهد.

 

 

جی پی اس

 

 

 

در حالی که Apple Car Play و Android Auto داده‌های ناوبری را از تلفن هوشمند شما می‌کشند، برخی از استریوها دارای واحدهای GPS داخلی هستند. این امر تلفن را از استفاده از داده باز می دارد و می تواند به معنای عملکرد ناوبری بهتر باشد، اگرچه معمولاً قیمت یک دستگاه استریو را افزایش می دهد.

 

 

هر سال بیش از 1000 محصول خودرو را بررسی می کنیم. تیم کارشناسان ما محصولات برتر را به طور کامل بررسی می‌کنند و قبل از ارائه توصیه‌های ما، در صورت امکان، موارد را روی وسایل نقلیه واقعی آزمایش می‌کنند.

 

 

 

ما در شرکت آپکو صدها بررسی محصول و خدمات را منتشر می کنیم تا برای علاقه مندان به خودرو راهنماهای دقیقی در مورد ابزارهای خودرو و قطعات، کیت های جزئیات، صندلی ماشین،  و موارد دیگر ارائه کنیم.

 

 

 

با گیرنده رسانه دیجیتال Boss Audio 616UAB In-Dash Mech-Less (بدون CD/DVD) آهنگ های دیجیتال خود را در جاده ها اجرا کنید.

 

 

ایستگاه های رادیویی AM/FM مورد علاقه خود را تنظیم کنید، تلفن هوشمند یا پخش کننده MP3 خود را با ورودی کمکی وصل کنید یا برای گزینه های بیشتر به درگاه USB وصل کنید.

 

 

با EQ داخلی از پیش تنظیم شده، سبک صدا را تغییر دهید. فناوری بلوتوث به شما امکان می دهد برنامه های موسیقی را پخش و کنترل کنید و به صورت هندزفری تماس برقرار کنید. همه چیز را با کنترل از راه دور بی سیم کنترل کنید. هر سفری را با موسیقی دیجیتال بهتر کنید.

 

 

 

بهترین دوربین های امنیتی خودرو: از خودروی خود حتی زمانی که در اطراف نیستید محافظت می کننداگر کارت های خود را درست بازی کنید، می توانید هر زاویه را ضبط کنید.

 

 

 

راجر یک نویسنده قدیمی صنعت فناوری با اعتباراتی از جمله Apple Insider و Screen Rant است. او که اصالتاً اهل کانادا است، اکنون با خانواده اش در آستین، تگزاس زندگی می کند. خارج از حوزه فناوری برخی از علایق او شامل وزنه برداری، بازی و فیلم است. در حوزه فناوری برخی از تخصص های او شامل اپل، پوشیدنی ها، لوازم جانبی خانه های هوشمند، واقعیت مجازی، و وسایل نقلیه الکتریکی شخصی است. او همچنین دارای پس‌زمینه عکاسی حرفه‌ای است، بنابراین می‌تواند همه چیز را از سیستم منطقه گرفته تا ارزش دوربین بدون آینه در تلفن هوشمند توضیح دهد.

 

 

مدل Rove R2 4K

 

 

 

دوربین‌های امنیتی خودرو می‌توانند کمک بزرگی برای شما باشند، اگر درگیر تصادف، خرابکاری یا شکستگی هستید. بسیاری از آنها ضبط 24 ساعته را در یک حلقه ارائه می دهند، و اغلب دارای یک حسگر گرانشی هستند که ضربه ها را تشخیص می دهد و به شما اطلاع می دهد که دقیقا چه زمانی یک حادثه رخ داده است. در هر صورت یک دوربین می تواند از شما و دارایی شما محافظت کند، گاهی اوقات صرف نظر از اینکه شما حتی حضور دارید یا خیر. اگر به ادعای بیمه یا اتهامات قانونی مربوط می شود، فیلم می تواند پرونده شما را با شواهد ویدیویی و/یا صوتی پشتیبانی کند.

 

 

 

 

انواع دوربین های امنیتی خودرو برای انتخاب وجود دارد. ما گزینه‌ها را به دوربین‌های کوچک، دوربین‌های جلو یا دوربین‌های دوگانه تقسیم کرده‌ایم که زوایای متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *