فروشگاه آپکو

نصب دزدگیر تصویری برای خودرو

نصب دزدگیر تصویری برای خودرو

در ابتدا بهتراست نگاهی کوتاه و اجمالی به تاریخچه سیستم دزدگیر خودرو و دلایل نیاز خودرو به آن صحبت کنیم. اولین مورد مستند دزدی خودرو در سال ۱۸۹۶ میلادی بود. در آن زمان تازه ده سال بود خودرو گازوئیلی اختراع شده بود ،ازهمان تاریخ تا امروز، اتومبیل‌ها همواره یک هدف سودمند برای دزدی و جرایم نظیر آن می‌باشند. زیرا خودروها گران قیمت می‌باشند، به راحتی قابل فروش و اوراق می‌باشند.

 

نمونه اول از پیشرفت و اختراع سیستم دزدگیر خودرو برای محافظت در مقابل سرقت، در سال 1913 اختراع شد. این نمونه در کل به صورت دستی عمل می‌کرد و هنگامی که شخصی اقدام به روشن کردن موتور خودرو می‌کرد، فعال می‌شد. مدل پیشرفته تر دزدگیر در سال ۱۹۱۶ میلادی وارد بازار گردید. این سیستم هم دارای یک گیرنده رادیویی بود که توسط مالک خودروحمل می ‌شد و در صورت روشن شدن موتور خودرو با ارسال سیگنال‌هایی از خودرو به مالک هشدار می ‌داد و آن را با خبر می کرد.

تاریخچه دزدگیر

 

نصب دزدگیر امروزه برای همه دارندگان خودرو امری بسیار ضروری است و افرادی که به آن بی توجهی می‌ کنند، ممکن است که بهای سنگینی بپردازند. سارقین همیشه در کمین هستند تا خودرو یا بخش‌ های مختلف آن را به سرقت ببرند و داشتن یک دزدگیر خودرو مناسب و با کیفیت می‌ تواند تا حد زیادی از این خطرات جلوگیری نماید. یکی از مواردی که قبل از نصب دزدگیر خودرو باید مد نظر قرار دهید این است که با انواع این محصولات بیشتر آشنا شده تا در زمان انتخاب و خرید، سراغ گزینه‌ های مناسب‌ تر بروید. دزدگیر تصویری یکی از انواع جدیدتر دزدگیر است که در ادامه این مطلب از سایت نمایندگی آپکو ایل بیگی بیشتر در زمینه نصب دزدگیر تصویری و سایر جزئیات مربوط به آن صحبت خواهیم کرد.

دزدگیر تصویری، جایگزین مناسبی برای دزدگیر خودرو ساده

ایمنی خودرو به دو بخش مهم تقسیم می شود : حفاظت از سرنشینان در تصادفات و ایمنی خودرو در برابرسرقت های احتمالی ، این روزها جدا ازمسئله ایمنی سرنشینان که موضوعی بسیار مهم و پیچیده می‌باشد، حفاظت از خودرو و لوازم آن در برابر سرقت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.در زمان های قدیم تر که دزدگیر نبود برای حفاظت و ایجاد ایمنی از قفل فرمان ، قفل پدال ها استفاده می شد در حال حاضر با پیشرفت علم استفاده ازدزدگیر مرسوم ترین راه برای جلوگیری از سرقت و ورود بدون اجازه افراد ناشناس به خودرو می‌باشد و جالب است بدانید این سیستم کاربردی نزدیک به نیم قرن قدمت دارد.

سیستم اعلام سرقت خودرو (یا همان سیستم دزدگیر خودرو) یکی از مهم‌ ترین تکنولوژی‌های حفاظتی به حساب می آید، وبیشتر به منظورایجاد امنیت خودرو بکار گرفته می‌شود. این سیستم علاوه بر حفاظت از خودرو در برابر سرقت، دارای امکانات و کاربردهای جالب دیگری نیز می‌باشد بخاطرهمین امکانات و کاربردهای استفاده از سیستم اعلام سرقت خودرو را می‌ توان بسیار ضروری دانست.

ایمنی خودرو

دزدگیر تصویری

این مدل دزدگیر‌ بیشتر با ریموت کنترل تصویری خود شناخته می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به عنوان بهترین دزدگیر خودرو دانست. البته باید توجه داشته باشیم که مدل هایی با کیفیت پایین هم از این نوع دزدگیرها وجود دارد که توصیه می‌شود که هرگز از آن‌ها استفاده نکنید. با داشتن مدل‌های با کیفیتی دزدگیرهای تصویری، می‌توانید آپشن‌های زیادی را در خصوص حفاظت و امنیت خودرو خود داشته باشید.

 

در ریموت کنترل دزدگیرهای تصویری، شکل شماتیکی از یک خودرو در صفحه نمایش ریموت نشان داده می‌شود که این اعلان ها به شرح زیر است:

روی نمایشگر ریموت تصویری میزان شارژ باتری نمایش داده می شود ، و در صورت ضربه به خودرو، باز شدن درب خودرو یا روشن شدن خودرو، آن را در صفحه نمایش نشان می دهد و با اعلام هشدار به صورت بوق و لرزش، به صاحب خودرو اتفاقی را که برای خودرو رخ داده است اطلاع می‌دهند. امکانات دزدگیر تصویری باعث شد طرفداران زیادی پیدا کند برای تهیه می توانید به سایت آپکو مراجعه فرمایید.

دزدگیر تصویری

دزدگیر تصویری، جایگزین مناسبی برای دزدگیر ساده خودرو

بسیاری از افراد فعال در زمینه نصب و راه اندازی سیستم‌ های امنیتی برای خودروها به مشتریان خود پیشنهاد استفاده از دزدگیرهای تصویری را می‌ دهند. دزدگیر تصویری بر خلاف دزدگیر ساده می‌ تواند محل فعال شدن سنسور را برای شما مشخص کند. همین باعث می‌ شود تا به عنوان مثال بتوانید پریدن یک گربه روی کاپوت خود را تشخیص دهید. از سوی دیگر میزان خطاهای دزدگیر خودرو ساده بیشتر از نمونه‌ های تصویری است که همین باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ ها و… خواهد شد. علاوه بر این سر و صدای بلند مانند عبور یک موتور سیکلت، رعد و برق و… می‌ تواند دزدگیر را فعال کند.

از سوی دیگر سارقین نیز از حساسیت این دزدگیرها استفاده می‌ کنند. به این صورت که چند بار دزدگیر خودرو را فعال می‌ کنند و از دید شما پنهان می‌ شوند تا به این صورت تصور کنید دزدگیر دچار اختلال شده است. در چنین شرایطی بسیاری ترجیح می‌ دهند که برای جلوگیری از سر و صدا و مزاحمت دزدگیر خودرو را غیر فعال کنند و دقیقا بعد از آن است که بسیاری از سارقان دست به کار می‌ شوند. اما نصب دزدگیر تصویری میتواند همه این مشکلات را برای شما حل کند. به این صورت که دزدگیر تصویری از طریق ریموت به شما نشان می‌ دهد که کدام درب باز شده، کدام شیشه شکسته و… در نظر داشته باشید که این اطلاعات ساده می‌ تواند بررسی وضعیت ماشین از طریق ریموت را برای شما امکان پذیر کند و به این صورت امنیت خودرو خود را افزایش دهید.

دزدگیر تصویری

آشنایی با دزدگیر تصویری

بهتر است قبل از نصب دزدگیر تصویری، با مزایای این محصولات بیشتر آشنا شوید. در ادامه موارد را با هم هم به صورت مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • در دزدگیر خودرو معمولی، با هر بار به صدا در آمدن آژیر باید خودرو را از نزدیک مورد بررسی قرار دهید. اما در دزدگیر تصویری این موضوع متفاوت می‌ باشد و به محض فعال شدن دزدگیر می‌ توانید آلارم مورد نظر را روی ریموت خود دریافت کنید.
  • بیشتر افرادی که سراغ نصب دزدگیر خودرو ساده می روند، حتماً با این موضوع مواجه می‌ شوند که صدای بسیاری از این دزدگیر‌ها با هم مشابه است و از همین رو وقتی دزدگیر فعال می‌ شود، تا زمانی که به خودرو خود نزدیک نباشید نمی توانید به صورت دقیق به فهمید که کدام یک از خودروهای موجود در یک مکان فعال شده‌ اند. اما استفاده از دزدگیر تصویری این امکان را به شما می‌ دهد که به راحتی متوجه شوید که آلارم به صدا درآمده از خودرو شماست یا خیر.
  • وجود مانیتور در دزدگیر تصویری این امکان را به شما می‌ دهد که تمامی اتفاقاتی که برای خودرو رخ می‌ دهد را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال در شرایطی که ضربه به خودرو وارد شده باشد، نمایشگر علامت چکش را نشان می‌ دهد و باز شدن هر کدام از درب‌ها نیز روی عکس خودرو موجود در نمایشگر کاملا قابل مشاهده است.
  • در مکان هایی که صدای دزدگیر خودرو ممکن است به گوش شما نرسد، نصب دزدگیر تصویری کمک می‌ کند تا بهتر متوجه وضعیت خودرو خود شوید. به عنوان مثال تصور کنید که شما خودرو خود را پارک کرده و به سینما رفته اید. در چنین شرایطی اگر دزدگیر فعال شود، شما صدای آلارم و آن را نخواهید شنید. اما استفاده از دزدگیر تصویری باعث می‌ شود تا بتوانید بروز هرگونه اتفاقی روی مانیتور کوچک مورد بررسی قرار دهید.
  • با استفاده از این دزدگیر‌ها متوجه می شوید که سارقین قطعات خودرو قصد نفوذ به کدام یک از بخش‌ های ماشین شما را دارند. به عنوان مثال اگر سارق قصد دزدیدن باتری خودرو را داشته باشد، روی نمایشگر خود عکس کاپوت باز را مشاهده خواهید کرد.

مسافت یا برد دزدگیر تصویری

مسافت یا برد دزدگیر تصویری

قبل از نصب دزدگیر تصویری باید این این مسئله را مورد بررسی قرار دهید که برد دزدگیر تصویری چقدر می باشد. به طور معمول می‌ توان گفت که برد دزدگیر تصویری حدود یک کیلومتر است. اما این مقدار در سیستم‌ های دزدگیر خودرو مختلف با برندهای گوناگون می‌ تواند متفاوت باشد. در بازار ایران دزدگیر تصویری ساخت کشور کره از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و توانسته توجه درصد زیادی از مشتریان را به خود جلب کند. اما در مقابل آنها مدل‌ های چینی در دسته بی کیفیت‌ ترین محصولات قرار می‌ گیرند. برد این محصولات کمتر از نمونه‌ های کره‌ ای است و کیفیت و کارایی کمتری نیز دارند. متخصصان ما در سایت آپکو پیشنهاد می‌ کنند که برای نصب دزدگیر تصویری برای خودرو، حتماً سراغ برندهای شناخته شده و با کیفیت بروید تا به این صورت از بالا بودن برد آن و صحت عملکرد این محصولات اطمینان داشته باشید.

شماره تماس نمایندگی آپکو ایل بیگی :
02155410191
09127308520
09197427892

امکانات اضافه دزدگیر تصویری برای خودرو

استفاده از دزدگیر تصویری به ما اجازه می‌ دهد تا بتوانیم امکانات بیشتری نسبت به دزدگیر خودرو ساده داشته باشیم. برنامه امکانات را با هم مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

  • امکان فعال سازی قفل کودک از روی ریموت دزدگیر
  • قفل شدن اتوماتیک درب‌ ها بعد از طی کردن مسافت مشخص، بالا رفتن سرعت از حد معین شده و یا اولین ترمز
  • امکان روشن کردن خودرو از راه دور: این کار اجازه می‌ دهد تا بتوانید در روزهای سرد زمستان خودرو خود را گرم کرده و حتی با روشن کردن بخاری آن مجبور نباشید که دیگر درون خودرو سرد بنشینید.

البته باید در نظر داشته باشید که برندهای مختلف تولید کننده دزدگیر تصویری امکانات جانبی متفاوتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند، به همین دلیل قبل از نصب دزدگیر تصویری برای خودرو باید حتما در این زمینه تحقیق کنید.

سخن نهایی

نصب دزدگیر تصویری برای خودرو با این که به عقیده بسیاری یکی از بهترین راهکارها برای تامین امنیت وسایل نقلیه است، اما با این وجود هنوز هم عده‌ ای عقیده دارند دزدگیرهای مجهز به سیستم ردیاب و ارسال پیامک می‌ توانند گزینه‌ های بهتری برای شما باشند. چرا که با استفاده از آنها می‌ توانید از فاصله‌ های بسیار دور نیز از وضعیت خودرو خود باخبر شوید. مورد دیگری که در زمینه نصب دزدگیر خودرو باید به یاد داشته باشید، استفاده از خدمات شرکت‌ های معتبر و شناخته شده در این زمینه است. همچنین برای نصب دزدگیر تصویری بهتر است سراغ نمایندگی‌ های برندهای معتبر بروید تا به این صورت روند نصب و راه اندازی این سیستم به صورت کاملا استاندارد انجام شود و بتوانید از امکانات دیگری مانند گارانتی و خدمات پس از فروش نیز استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *