فروشگاه آپکو

سرقت ضبط و مانیتور فابریک خودرو 207

خودرو 207

شرکت ایران ‌خودرو از سال ۱۳۸۰ تاکنون اقدام به عرضه مدل‌های متنوعی از خودرو های پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۶ داشته که توانسته نقش مهمی درفروش جهانی این محصول ایفا کند ، درسال ۱۳۸۹، با گذراز سال‌های طلایی فروش پژو ۲۰۶ پا به رقابت با رقیبان خارجی گذاشت وپیشرفت به سزایی حاصل کرد.

۲۰۷ پژو 207 تفاوت‌های بسیاری با نمونه فرانسوی خود داشته و حتی در اغلب کشورهای جهان این خودرو را با نام پلاس می‌شناسند، در سال ۱۳۹۰ و با زیاد شدن تحریم‌ها علیه ایران، تولید این هاچبک 207 زیبا متوقف ‌شده و آخرین نسل از آن با مدل سال ۱۳۹۱ وارد بازار شد. پس از توافقات هسته‌ای و لغو تحریم‌ها در سال ۱۳۹۵، این خودرو با امکانات بیشتر و طراحی زیباتر به سبد محصولات ایران‌خودرو بازگشت تا بار دیگر بتواند نظر افراد بسیاری ازخودروهای شهری کوچک را به خود جلب کند. شرکت آپکو به منظور طراحي تامين، توليد، فروش و خدمات خودروهاي سفارشي و تجهيزات جانبي مختلف تأسيس شده است.

 

ایمنی خودرو 207

در بخش ایمنی خودروی ۲۰۷ و جلوگیری از سرقت خودرو شرکت ایران خودرو تمام تلاش خود را برای ساخت خودرویی کاملا امن و به روز انجام داده است، از طرفی تجهیزات جدیدی را به این خودرو اضافه کرده است که عبارتند از:
• کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
• سیستم ترمز ABS ،EBD،EBA‌
• ترمزجلو وعقب دیسکی با سیستم خنک کننده
• ایموبیلایزر ضد سرقت
• قفل مرکزی با کنترل ریموت
• صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس
• سنسور و دوربین دنده‌ عقب

ایمنی خودرو 207

به منظور جلوگیری از سرقت قطعات مختلف در خودرو مانند :به سرقت رفتن ضبط و مانیتور فابریک خودرو های مختلف به خصوص خودرو 207 باید امنیت خودرو خود را افزایش دهیم و برای این امر حتما باید از دزدگیر های مختلف کمک گرفت که در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با انواع دزدگیر ارائه می دهیم.

 

دزدگیرآپکو:

کاربردی ترین محصول برای خودرو دزدگیر است شرکت تنها دزدگیری که مورد تایید شرکت های مختلف مانند ایران خودرو و سایپا قرار گرفته را ارائه می دهد، و مهم ترین مسئله این است که نصب آسانی دارد و لازم به ذکر است بدون دخالت در سیم کشی خودرو به راحتی نصب می شود. این محصول 1 سال گارانتی دارد و 5 سال هم خدمات پس از فروش را دارا می باشد.

 

قابلیت های دزدگیر آپکو

• قفل شدن درب های خودرو بعد از گذشت زمان مشخص و بلافاصله فعال شدن دزدگیر
• دارای ریموت کنترل تصویری و نمایشگر درجه حرارت خودرو
• امکان فعال کردن قفل کودک
• امکان فعال کردن دزدگیر در هنگام روشن بودن اتومبیل
• مجهز به نشان گرزمان و هشدار دهنده دیجیتال

 قابلیت های دزدگیر آپکو

دزدگیر تصویری

این نوع دزدگیرها جزء به روزترین دزدگیرهای بازارمی‌باشند. علاوه بر ویژگی‌های دزدگیرهای دیگر، در دزدگیرهای تصویری یک مانتیورقرارگرفته است که می‌تواند به شما نشان دهد در حال حاضر خودرو شما در چه وضعیتی است،روش کار این دزدگیر به گونه ای است که در صورت وارد شدن ضربه‌ به خودرو، سنسورحساس وفعال می شود و روی مانتیور ریموت، تصویر کوچکی از یک چکش ظاهرکی گردد. یا زمانی که درب خودرو بازشود، علامت بازشدن درب خودرو یا درب کاپوت ماشین را می‌بینیم.

سوکت فابریک دزدگیر

رابطی است که درواقع که بین مداردزدگیروسیم کشی اصلی خودرو قرارمی گیرد. استفاده ازسوکت فابریک درهنگام نصب دزدگیر سبب می شود که سیم کشی اصلی خودرو، دست نخورده بماند. در صورتی که سیم کشی اصلی خودرو دستکاری شود، گارانتی خودرو باطل خواهد شد به همین علت لازم است در . از سوکت فابریک استفاده شود

سوکت فابریک دزدگیر

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو وسیله کوچکی است که با کمک گرفتن از جی پی اس موقعیت جغرافیایی دقیق خودرو را متوجه می‌شود و آن را به وسیله سیم کارت به مالک خودرو ارسال می‌کند. ردیاب خودرو در دوحالت پیامکی (آفلاین) و اینترنتی (آنلاین) می توان استفاده کرد.

ردیاب خودرو

دزدگیر و انواع آن

دزدگیر وسیله ای است که به هنگام به خطر افتادن خودرو و یا شکستن یک قفل با به صدا در آوردن صدا، به بقیه اعلان می‌کند مه امنیت خودرو به خطر افتاده است. سیستم های اعلام سرقت یکی از مهمترین سیستم های حفاظتی وامنیتی محسوب می شود. شما می توانید نکات لازم برای امنیت را برای مقابله با سرقت یا کم کردن خطرات احتمالی پرس و جو کنید و یک دزدگیر مناسب برای خودرو خود تهیه نمایید.

 

دزدگیرهای موجود در بازار هرچند انواع مختلفی ارائه شده‌اند، ولی همگی دارای یک ساختار مشترکی می‌باشند، یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز وخط تحریک بسته هستند و دارای کلید معمولی یا قفل رمزی یا کلید کنترل از راه دورهستند برای روشن و خاموش کردن دستگاه مورد استفاده قرارمی گیرد. لازم به ذکر است مدارات دزدگیر شامل مدارشارژ باتری برای قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیرمی‌باشند.

دزدگیرها انواع مختلفی دارند و برای خودرو های مختلف مانند : دزدگیر سمند سورن ، دزدگیر پرشیا، دزدگیر 206،دزدگیر 207 مورد استفاده قرار می گیرد.و در شرکت آپکو انواع دزدگیر برای خودرو های مختلف وجود دارد و به راحتی می توانید از طریق سایت شرکت آپکو با کارشناسان ما ارتباط داشته باشد و ثبت سفارش انجام دهید.

دزدگیر و انواع آن

قیمت دزدگیر فابریک سمند سورن

مدل و قیمت دزدگیر خودروهای مختلف با توجه به مدل و امکانات خودرو می تواند تفاوت داشته باشد در سایت شرکت آپکو میتوانید ثبت سفارش کنید، مثلا دزدگیر سمند سورن دارای امکانات زیر است:

• ردیابی خودرو
• امکان فعال کردن سرویس پیامک توسط اپلیکیشن
• خاموش کردن ایمن خودرو از طریق اپلیکیشن
• دارای سنسور نشان دهنده سوخت مصرفی
• هشدار جا به جایی خودرو
• نمایش میزان سرعت خودرو
• شنود صدای داخل کابین
• هشدار روشن ماندن خودرو

قیمت دزدگیر فابریک سمند سورن

دزدگیر رانا

دزدگیر خودرو رانا هم دارای امکانات بسیاری است که مهم ترین آن ها عبارتند از:
• دارای میکروفن داخلی است.
• هنگام فعال شدن حسگر لرزشی دارد.
• دارای حس گر سوئیچ است.
• ردیابی آفلاین و آنلاین دارد.
• دارای کلید SOS است.
• دارای سرور داخلی
• از نرم افزار اندروید و IOS پشتیبانی می کند.

دزدگیر رانا

دزدگیر پرشیا

ایجاد امنیت خودرو یکی از بارزترین چالش‌هایی است که مالکان خودرو دارند. با توجه به بالا رفتن آمار سرقت، خودروها و دزدیده‌ شدن آن‌ها موضوعی مهمی است که بسیار رخ می دهد. یکی دیگر از معضلات خودروهای داخلی مانند پژو پارس یا همان پرشیا ضعف در سیستم امنیتی است. به همین دلیل هر فردی بعد از خرید پرشیا یا خودروهای دیگر به سرعت برای تامین امنیت آن برنامه‌ ریزی می‌کند. برای این خودرو بهتر است یکی از سه مدل دزدگیر که در ادامه گفته می شود را انتخاب و نصب کنیم : دزد گیرها عموما به سه نوع ساده، سیم کارتی و تصویری تقسیم می‌شوند. که در سایت آپکو انواع و مدل های مختلف برای خودرو ها وجود دارد که شما با توجه به خودرو خود میتوانید با کارشناسان ما مشورت و راهنمایی بگیرید و در نهایت دزدگیر مناسب برای خودرو شخصی خود خریداری کنید کارشناسان ما پاسخگو شما هستند.

دزدگیر پرشیا

 

دزدگیر 207

بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو پژو 207 جی پی اس نسل جدید دلتا است، نصب دزدگیر ماهواره ای حرفه ای خودرو بدون آسیب به سیم کشی و بدون خطا بر روی سیستم خودرو 207 توسط نمایندگی های ردیاب دلتا انجام می گیرد.

دزدگیر 206

یکی از پرفروش ‌ترین خودرو های داخلی 206 است، درخواست زیاد برای خرید این خودروسبب شده است که، فروشندگان به تولید محصولات جانبی و پیشرفته تر خودرو 206، تشویق کرده است.
یکی از مهم‌ ترین و مورد نیازترین لوازم‌های جانبی خودرو دزدگیرهای خودرو هستند. در قدیم برای جلوگیری از سرقت خودرو از قفل فرمان، قلفل پدال گاز استفاده می‌کردند اما با پیشرفت تکنولوژی و معرفی دزدگیرهای پیشرفته، ایمنی خودرو و جلوگیری از سرقت پیشرفت چشمگیری داشته است. جی پی اس خودرو بزرگ ‌ترین وارد کننده ردیابی خودرو در ایران است که سایت ما با بهترین کیفیت این محصولات را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

دزدگیر 206

شنود خودرو

 

خرید دستگاه شنود برای افرادی مناسب است که به دنبال ایجاد امنیت برای محل کار یا خانه خود هستند. انجام شنود توسط دستگاه شنود کوچک قرار گرفته شده در دستگاه ردیاب خودرو، تنها کافیست با نرم افزارمخصوص به خود دستگاه ردیاب که روی تلفن همراه یا کامپیوتر خود نصب کند، برای دستگاه پیام ارسال می شود. تلفن شما بلا فاصله تماس را برقرارکرده و کانال صوتی یک طرفه ای را به خودرو وصل می کند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت آپکو تماس حاصل فرمایید.

هدلایت

 

چراغ جلو در خودروها وظیفه روشن کردن مسیر و ایجاد راحتی هنگام رانندگی را دارد. امروزه به دلیل نور بالای خودرو ها مخصوصا در شب و عملکرد سریع این روشنایی توسط نسل های جدید لامپ ها، لامپ هالوژنی، لامپ زنون و هدلایت صورت می گیرد.هدلایت نوعی لامپ ال ای دی است که به جای لامپ اصلی خودرو در جلوی نصب می شود.هدلایت ها به دلیل نور مناسبی که دارند باعث کاهش تصادفات جاده ای می شوند و تکنولوژی استفاده شده در آن یا همان لامپ ال ای دی باعث افزایش کیفیت این محصول شده است.هدلایت استاندارد دارای کیفیت مناسب است و نور بیش از حد آن سبب آسیب به چشم و یا گرفتن دید راننده روبرو نمی شود و سبب امنیت بیشتر می شود .و لازم به ذکر است باعث رانندگی بهتر و البته رعایت بیشتر اصول راهنمایی و رانندگی می شود. و بهتر است بدانید هدلایت ها به دو دسته فن دار و بدون فن تقسیم می شوند.

 هدلایت

روکش صندلی

 

است که می تواند یکی از تزیینات اصلی برای هر خودرویی انتخاب روکش صندلی زیبا و باکیفیت و متناسب با رنگ ماشین انتخاب شود، روکش صندلی ماشین در ظاهراولیه آن بسیار تاثیر گذاراست، در حال حاضرروکش صندلی خودرو از تنوع بسیار بالایی برخورداراست و انتخاب بر اساس سلیقه های مختلف امکان پذیر است، در شرکت آپکو انواع و جنس های مختلفی از روکش صندلی وجود دارد و از لحاظ جنس کیفیت عالی و بسیار بالایی دارند و بیشتر از پارچه های مخمل و چرم در دوخت آن ها استفاده شده است.

روکش صندلی

کفپوش خودرو

کفپوش خودرو یکی از تجهیزات جانبی اتومبیل محسوب می شود که در نگهداری کف کابین خودرو نقش مهمی ایفا می کند. مشخصه هایی مختلفی مانند: جنس و طرح در میزان بازدهی و مقاومت کفپوش اهمیت زیادی دارند ، درادامه ی مقاله انواع کفپوش های خودرو و مزیت بهره گیری از آن ها را برای شما مطرح می کنم : باید بدانید محصولات جانبی اتومبیل شامل رویی داشبورد، کفپوش خودرو، کفپوش صندوق، آستر گلگیر، عایق درب موتور، درب صندوق، عایق باتری، سقف کاذب، آفتاب گیر، کیف پشت صندلی و کیف ابزار می شود. کفپوش های خودرو در دو نوع یکپارچه و چند تکه تولید می شوند. کفپوش چند تکه ای خودرو شامل قسمت های 3 و 5 تکه ای است که دو تکه ی کفپوش در قسمت جلویی و سه تکه از آن در قسمت عقب خودرو قرار می گیرد ، کفپوش های چند تکه ای کاربرد بیشتری نسبت به کفپوش یکپارچه دارند و با کاربردی مختلف در شکل های تخت و لبه دار طراحی می شوند.

کفپوش خودرو

انواع کفپوش خودرو

همان طور که می دانید کفپوش ها انواع مختلفی دارند و در سایت آپکو برای خودرو های مختلف با قیمت و جنس های مختلف موجود است ، کفپوش ها به مدل های زیر تقسیم می شوند:

 

• کفپوش پلاستیکی
• کفپوش ترکیبی
• کفپوش لاستیکی
• کفپوش موکتی
• کفپوش 5 بعدی
• کفپوش پارچه ای
• کفپوش نمدی
• کفپوش حصیری

همان طور که از نام موارد بالا مشخص است ، جنس کفپوش ها هم طبق نام آن ها معلوم است اما کف پوش چند بعدی مثلا کفی 5 بعدی چیست و چه تفاوتی با بقیه کفی ها دارد .
کفپوش ۵ بعدی نوعی پوشش‌ برای کف اتومبیل به حساب می آید ، این مدل از بقیه کفپوش‌های خودرو همچون کفپوش سه بعدی نیز برتری دارد. در ساخت این محصولات ضمن استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بادوام، از جدید‌ترین تکنولوژی‌های اسکن نیز برای مشخص کردن ابعاد کف خودرو استفاده شده است این عامل باعثشده است تا این کفپوش‌ها از نظر اندازه و ابعاد در بهترین حالت قرار داشته باشند و کیفیت مطلوبی را به خود اختصاص دهند.

کفپوش ۵ بعدی

مزایای استفاده از کفپوش خودرو

کفپوش خودرو یکی از لوازم جانبی اتومبیل و برای زیبایی و نظافت از کفپوش ها استفاده می شود.

• ظاهر مناسب با رنگ بندی متنوع
• انعطاف پذیر بالا
• تسریع تمیز کردن خودرو
• عدم ایجاد آسیب به کف خودرو
• جلوگیری از نشت مایعات و دیگر مواد به زیر کفی
• قابل شست و شو بودن بسیار حائز اهمیت است.

مزایای استفاده از کفپوش خودرو

تعمیرات تخصصی مانیتور و ضبط فابریک 207

 

تعمیرات مانیتورفابریک و ضبط فابریک خودرو پژو ۲۰۷ مسئله بسیارمهمی است که امروزه تعداد زیادی از کاربران با آن مواجه هستند، چون خودروهای پژو یکی از پرطرفدارترین خودروهای موجود در بازار کشور است نظر کاربران زیادی را به خود جلب است. مانیتور و ضبط ماشین از هربرند و با هر کیفیتی که باشند، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و نیاز به تعمیر مانیتور فابریک و یا ضبط فابریک خودرو خود داشته باشند. اما این مشکلات چندان نگران کننده نیستند و در بسیاری از مواردقابل تعمیر است و بهتر است به نمایندگی آنها مراجعه کنیم یا از متخصصین ماهر کمک بگیریم.

 

آپشن های آپکو

 

نمایندگی رسمی شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) ایل بیگی برای فروش و خدمات خودروهای سفارشی و تجهیزات جانبی تأسیس شده است، این نمایندگی با تلاش بسیاری که دارد سبب جلب اعتماد مشتریان شده است ، مشتریان عزیز می توانند محصولات سفارشی را در سه گروه ایمنی، رفاه و زیبایی از نمایندگی شرکت آپکو دریافت نمایند.

 

محصولات شرکت آپکوعلاوه بررعایت کلیه استانداردهای مرتبط ، دارای تأییدیه های مهندسی و کیفی می باشند، لازم به ذکراست کاربران عزیز بعد از ثبت سفارش و تحویل محصولات دارای حساب کاربری در سایت می شوند.

آپشن های مختلف و محصولات متنوع شرکت آپکو به شرح زیراست:

 

• کنترل کروز
• ضبط و پخش خودرو و مالتی مدیا
• مانیتور و مانیتور پشت صندلی
• انواع دوربین (جلو و عقب و دید در شب)
• رهیاب انواع کنسول
• سیستم صوتی و آینه تاشو
• انواع باربند
سنسور دنده عقب
• اتولایت
• دوربین دنده عقب

آپشن های آپکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *