فروشگاه آپکو

همه چیز در مورد ردیاب جی پی اس وایزر

همه چیز در مورد ردیاب جی پی اس وایزر

ردیاب جی پی اس وایزر از بهترین و با کیفیت ترین جی پی اس ها در سراسر دنیا محسوب می شود. این محصول که کاری از شرکت wiezer است، هم در افزایش امنیت خودروی شخصی شما و هم خودروهای ناوگان شامل می شود. 3 مدل بسیار محبوب برای ردیاب وایزر وجود دارند، مدل F-100R، مدل F150 و مدل B60 که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد. خرید جی پی اس وایزر برای خودرو هم نکات خاصی دارد. برای آشنایی کامل با این نکات و شناخت بهتر GPS وایزر، تا انتهای این مقاله از آپکو همراه ما باشید.

ردیاب جی پی اس وایزر چیست؟

 

ردیاب جی پی اس وایزر چیست؟

 

یکی از بهترین انتخاب هایی که شما می توانید برای افزایش امنیت خودروی خود بکنید، وایزر است. شرکت وایزر با تجربه حرفه ای خود توانسته است محصولات کارآمد، پربازده و با کیفیتی تولید کند. این محصولات چه برای استفاده های شخصی و چه ناوگانی بسیار مناسب اند.

ردیاب وایزر نوعی جی پی اس است که روی خودروی شما بصورت مخفی قرار می گیرد. این ردیاب می تواند از دور کنترل شود، در هر لحظه موقعیت خودروی شما را بدون نیاز به اینترنت نشان دهد و میزان سوخت دهی و فواصل طی شده توسط خودرو را برای مدیران ناوگان ها نمایش دهد. اما جالب است بدانید که این موارد تنها بخشی از مزایای ردیاب وایزر هستند.

در دنیایی که نیاز به امنیت بیشتر، فراتر از یک دزدگیر ساده پیش می رود، وایزر همراه شما است. این ردیاب می تواند امنیت خودروی شما را در دستان شما قرار دهد! یعنی شما می توانید با گوشی موبایل خود نیز این ردیاب و به تبع خودروی خود را کنترل کنید. این کنترل کردن خودرو به معنی خاموش کردن از راه دور، قفل کردن و یا فعال کردن آژیر و دیگر موارد است.

مدل های ردیاب GPS وایزر در بازار ایران

ردیاب جی پی اس وایزر

مدل های مختلفی برای ردیاب جی پی اس وایزر وجود دارند. هر یک از این مدل ها دارای مزایا و کاربردهای مختلفی اند. معمولا محبوبیت این ردیاب ها هم با توجه به نیاز مردم و افزایش خرید آنها طبقه بندی می شود. مهم ترین مدل های ردیاب وایزر عبارت اند از:

1. ردیاب وایزر مدل F-100 R

این مدل از ردیاب های وایزر را می توان از بهترین و محبوب ترین آنها نامید. F-100 R می تواند روی انواع خودرو ها به راحتی نصب شود. این ردیاب می تواند هشدار روشن شدن ناخواسته خودرو، هشدار وارد شدن ضربات به خودرو، موقعیت یابی دقیق و بی نقص و ارسال هشدار SOS در مواقع حساس را به شما بدهد. ویژگی بسیار جذاب این ردیاب هم قابلیت کنترل آن از راه دور است که یک مزیت فوق العاده برای شما محسوب می شود.

2. ردیاب جی پی اس وایزر مدل B60

یک مدل اقتصادی و کاملا بهینه از ردیاب های وایزر، B60 است. این مدل می تواند عملکرد فوق العاده ای برای ردیابی خودرو به شما ارائه دهد. البته باید دانست که این ردیابی می تواند در بستر های مختلف مثل گوشی موبایل، اپلیکیشن سرو، کامپیوتر و یا سامانه های تحت وب انجام پذیرد.

3. ردیاب Wizer مدل F150

کامل ترین مدل در بین مدل های مختلف ردیاب وایزر، این مدل است. در مدل F150 شما می توانید ریز به ریز گزارشات مسیر های پیموده شده توسط خودرو را نیز دریافت کنید. این ردیاب بخصوص برای ناوگان ها بسیار جذاب است. مزیت دیگر این مدل، وجود باتری در سیستم آن است. مدل F150 ردیاب جی پی اس وایزر می تواند حتی پس از قطع اتصال برق خودرو نیز عملکرد خود را به نمایش بگذارد. در بررسی های مختلف، پس از قطع برق، این ردیاب می تواند تا 12 ساعت دیگر نیز کار کند که این میزان شارژدهی فوق العاده است.

تمام موارد، نکات و مزایایی که برای دو ردیاب بالا گفته شد، تماماً در مدل F150 وجود دارند. این مدل به تبع ویژگی های بسیار جالب خود، هزینه بالاتری نیز برای خرید خواهد داشت.

مزایای استفاده از ردیاب وایزر برای خودرو

مزایای بسیاری برای استفاده از این ردیاب ها وجود دارد؛ مهم ترین آنها عبارت اند از:

  1. ردیابی کاملا آنلاین و بروز (ردیابی بر بستر اینترنت و پیامک)
  2. قابلیت شوک دادن به خودرو از دور
  3. قابلیت توقف خودرو به صورت کنترل از راه دور
  4. موقعیت یابی دقیق روی نقشه با بهترین کیفیت و بصورت لحظه ای
  5. قابلیت اعمال قفل مرکزی
  6. هشدار دادن برای باز شدن درب خودرو
  7. قابل کنترل با دستگاه های اندرویدی و iOS
  8. گارانتی کامل و پشتیبانی بی نظیر بمدت 1 سال

خرید ردیاب جی پی اس وایزر با بهترین پشتیبانی

ردیاب جی پی اس وایزر چیست؟

 

ما در آپکو بهترین شرایط را برای شما که می خواهید ردیاب خودرو بخرید، آماده ساخته ایم. شما براحتی می توانید با بررسی های مختلف درباره انواع ردیاب ها، بهترین و مناسب ترین نوع برای خود را انتخاب کنید. این انتخاب شما می تواند بسته به نوع کاربری (شخصی یا ناوگان)، میزان استفاده، میزان بودجه و مزایای مدنظر متفاوت باشد.

قیمت ردیاب جی پی اس وایزر می تواند نسبت به مدلی که شما انتخاب می کنید، متغیر باشد. به هر حال ما می توانیم با ارائه مشاوره رایگان برای شما، بهترین انتخاب را برای شما مهیا کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت بهترین پیشنهادات، با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله تمام مدل های ردیاب جی پی اس وایزر را دیدیم. گفتیم که این ردیاب می تواند براحتی روی خودروی شما متصل شده و کارایی خود را به نمایش بگذارد. چه برای خودرو های شخصی و چه برای خودرو های ناوگانی، وایزر یک انتخاب فوق العاده است. می توانید با خرید این دستگاه، بهترین شرایط امنیتی را برای خودروی خود مهیا کنید.

قیمت ردیاب وایزر با توجه به مدل و مشخصات مختلف آن متفاوت است. برای مشاوره انتخاب بهترین مدل، خرید، اطلاع از قیمت و دیگر اطلاعات لازم، می توانید با متخصصین ما در آپکو تماس بگیرید. با بهترین پشتیبانی و قیمت همراه شما خواهیم بود تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 

سوالات متداول

ردیاب جی پی اس وایزر چیست؟

ردیاب جی پی اس وایزر یکی از ردیاب های خودروی محبوب و پرکاربرد در سراسر دنیا است. شرکت وایزر مدل های مختلفی برای ردیاب خود تولید کرده است.

 

مدل های ردیاب وایزر کدام اند؟

ردیاب وایزر مدل های متنوعی دارد، مدل F150، مدل B60 و مدل F-100 R از بهترین مدل های وایزر هستند.

 

چرا باید ردیاب wizer بخریم؟

خرید ردیاب Wizer باعث افزایش امنیت خودروی شما در هنگام پارک یا حمل و نقل می شود. این ردیاب را می توانید از دور کنترل کرده و لحظه به لحظه موقعیت آن را ببینید.

 

بهترین مدل ردیاب وایزر کدام است؟

3 مدل معروف برای ردیاب وایزر وجود دارند، بهترین مدل ردیاب جی پی اس وایزر آن مدلی است که تمام نیاز های شما را برآورده کند.

 

برای خرید بهترین ردیاب وایزر چه کنیم؟

برای خرید ردیاب وایزر با بهترین کیفیت، می توانید با ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *