فروشگاه آپکو

استفاده از ردیاب خودرو یا سیستم ایموبلایزر، کدام یک بهتر است؟

استفاده از ردیاب خودرو یا سیستم ایموبلایزر، کدام یک بهتر است؟

استفاده از ردیاب خودرو یا سیستم ایموبلایزر دو راه افزایش امنیت خودرو در برابر سارقان است. بطور کلی، این دو سیستم در اکثر قریب به اتفاق خودرو ها وجود دارند و باعث افزایش ایمنی خودرو می شوند. روند کار این دو سیستم کاملا متفاوت است، به طوری که ردیاب خودرو یک قطعه است که می تواند هر لحظه دستورات شما را حتی از دور اجرا کند.

در حالی که ایموبلایزر نوعی سیستم کد دهی است که می تواند مانع از استارت خوردن خودرو شود. در ادامه این مقاله آپکو همراه ما باشید تا با مقایسه بین ردیاب خودرو یا سیستم ایموبلایزر همراه شما باشیم.

اهمیت افزایش و تضمین امنیت خودرو چیست؟

 

ردیاب جی پی اس وایزر | آپکو

 

ردیاب خودرو یا سیستم ایموبلایزر یکی از راه های افزایش امنیت و تضمین دزدیده نشدن خودرو هستند. می دانیم که در دنیای کنونی، دست سارقان برای دزدیدن خودرو ها بسیار باز شده است، به همین دلیل نباید ریسک کرد و حدالامکان باید بهترین تدابیر را برای جلوگیری از اقدامات سارقین اندیشید. بطور کلی، افزایش امنیت خودرو می تواند باعث افزایش آرامش خیال شما در مواقع مختلف و در مکان های متفاوت شود.

سیستم های مختلفی برای جلوگیری از سرقت توسط سارقین وجود دارد. با توجه به هزینه راه اندازی این سیستم ها و همچنین کنترل متنوع آنها، باید گفت که هر یک از مواردی که برای افزایش امنیت خودرو انجام می شود، باید ابتدا با شناخت کامل برنامه ریزی شود.

ابتدا بیایید به بررسی سیستم و اساس کار ایموبلایزر نگاهی بیندازیم. سپس می خواهیم بررسی ردیاب خودرو را نیز انجام دهیم. در آخر هم مقایسه بین این دو سیستم را انجام خواهیم داد.

سیستم ایموبلایزر چیست؟ اساس کار آن چگونه است؟

سیستم ایموبلایزر نوعی سیستم هوشمند است که در هر لحظه با ECU خودرو در ارتباط خواهد بود. این سیستم می تواند علاوه بر افزایش امنیت خودرو، باعث کاهش ریسک خطرات هنگام استارت خودرو نیز شود. بگذارید کمی قضیه را باز تر کنیم. ایموبلایزر سیستمی است که کد های روی سوئیچ خودرو را در هر لحظه به ECU ارسال می کند. این کدها باید با هم منطبق باشند تا خودرو استارت بخورد.

بطور کلی، این سیستم یک کد ثابت ندارد، این هم مزیت محسوب می شود و هم ممکن است عیب باشد. هنگامی که شما می خواهید استارت بزنید، اگر این کد شناسایی نشود، ممکن است با مشکل استارت نخوردن خودرو مواجه شوید. در طرف دیگر اگر ماشین شما بخواهد توسط سارقین دزدیده شود، نیز باید یک راه حل برای این کار پیدا کرد. ایموبلایزر این مشکل را اینگونه رفع می کند:

  • اگر دزد بخواهد ماشین شما را بدزدد، استارت نخوردن ماشین مانع دزدیده شدن خودرو خواهد شد.
  • ایموبلایزر باعث می شود خودروی شما در برابر سارق غیر قابل دزدیدن باشد، زیرا اگر دزد بخواهد شیء دیگری جز سوئیچ را وارد خودرو بکند، با روشن نشدن خودرو مواجه خواهد شد.

این سیستم همیشه هم خوب نیست، ممکن است دزد ها بمدت کوتاهی اتصال برق ایموبلایزر را قطع کنند و به سرعت بتوانند خودروی شما را روشن کنند. علاوه بر این، ممکن است اتصال باتری شما موقتا قطع شود و باز هم ایموبلایزر به مشکل بر می خورد. حال بیایید به بررسی ردیاب خودرو بپردازیم تا شاید این سیستم بتواند نواقص ایموبلایزر را برطرف کند.

 

ردیاب خودرو چگونه کار می کند؟ آیا جلوی سارقین را می گیرد؟

 

ردیاب جی پی اس وایزر | آپکو

 

ردیاب خودرو معمولا قطعه ای کوچک است که دور از دید قرار می گیرد و با آن براحتی می توانید خودروی خود را از دور نیز کنترل کنید. این کنترل به این معنی است که می توانید خودروی خود را از دور به راحتی ببینید، آن را خاموش و روشن کنید و به راحتی آن را تحت کنترل بگیرید.

یکی از بهترین ردیاب های خودرو، ردیاب جی پی اس وایزر است. ردیاب وایزر قابلیت های فوق العاده ای دارد که هر یک از این قابلیت ها می توانند باعث افزایش کارایی این دستگاه در خودروی شما شوند. یکی از بهترین مزایای این ردیاب این است که اگر شما برای خودرو خود بخواهید از یک ردیاب با کارایی بالا استفاده کنید، تمام نیازهای شما را پاسخ خواهد داد.

علاوه بر این، مزایای دیگر خرید ردیاب عبارت اند از:

  • یکبار هزینه می کنید و دیگر تمام است.
  • باتری ردیاب خودرو وایزر می تواند به خوبی عمل کند.
  • عملکرد سیستم ردیاب می تواند هم ساده باشد و هم کاربردی
  • شما می توانید خودروی خود را بدون نیاز به اتصال به باتری ردیابی کنید.
  • می توانید با سیستم های مختلفی اقدام به ردیابی خودرو کنید.
  • در آن واحد تمام اطلاعات سفر پیموده شده در ردیاب ذخیره می شود، پس خیالتان از بابت امنیت خودرو راحت باشد.

عملکرد ردیاب خودرو به راحتی باعث افزایش امنیت خودروی شما می شود، اما چگونه؟ این قطعه دور از چشم دزدها قرار می گیرد و آنها هیچ احساسی از ردیابی شدن نخواهند داشت. شما می توانید از دور نیز خودرو را خاموش و متوقف کنید و کاری کنید دیگر روشن نشود. به این راحتی می توانید با ردیاب وایزر خودروی خود را کاملا مطمئن کنید.

مقایسه نهایی برای استفاده از ردیاب خودرو یا سیستم ایموبلایزر

 

ردیاب جی پی اس وایزر | آپکو

 

ما ابتدا دیدیم که عملکرد ایموبلایزر چگونه است، مزایا و معایب این قطعه را گفتیم و سپس گفتیم که ردیاب خودرو چه قابلیت ها و مزایایی دارد. احتمالا شما هم تا الان به جواب نهایی این مقایسه رسیده اید. استفاده از ردیاب خودرو یا سیستم ایموبلایزر باید با توجه به نیاز شما و ریسک دزدیده شدن خودروی شما باشد. علاوه بر این، باید همزمان چک کنید که شما می خواهید ردیابی خودروی خود را از دور داشته باشید یا خیر.

علاوه بر این، باید بررسی کنید که برای استفاده شخصی می خواهید ردیاب وایزر بخرید یا برای ناوگان خود با چندین راننده. علاوه بر این، باید همیشه چک کنید که چه بودجه ای برای خرید دارید. بطور کلی، اگر می خواهید تضمین کامل امنیت خودروی خود را داشته باشید، حتما ردیاب جی پی اس وایزر را امتحان کنید.

در مواقع ساده تر که شما همیشه دید کافی نسبت به خودروی خود دارید و می توانید به راحتی از دیدن آن خیال خود را راحت کنید، احتمالا ایموبلایزر بتواند نیاز شما را رفع کند. البته که هیچ کس از امنیت کامل خودروی خود بدش نمی آید؛ پس پیشنهاد آپکو این است که یکبار برای همیشه از ما ردیاب خریداری کنید. نصب ساده و آسان و پیگیری پس از فروش و ضمانت عملکرد کاملا بهینه توسط ما انجام خواهد شد؛ همین الان اقدام به خرید کنید.

جمع بندی

در این مقاله از آپکو (نمایندگی نصب و فروش با ضمانت ردیاب وایزر) دیدیم که استفاده از ردیاب خودرو یا سیستم ایموبلایزر می تواند چگونه باعث جلوگیری از سرقت خودرو توسط سارقین شود. معمولا سرقت خودرو فقط در همان مرحله اولیه مهم نیست، بلکه در ادامه این قضیه مهم تر می شود و اگر بتوانید جلوی سارقین را از راه دور بگیرید، برد واقعی از آن شما است.

آپکو ارائه دهنده بهترین خدمات برای استفاده از ردیاب خودرو یا سیستم ایموبلایزر است که می تواند انواع ردیاب وایزر را به شما با ضمانت ارائه دهد. ردیاب جی پی اس وایزر از بهترین ردیاب های خودرو است که کارایی بسیار بالایی دارند. برای خرید جی پی اس وایزر و یا کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

استفاده از ردیاب خودرو یا سیستم ایموبلایزر، کدام برای افزایش امنیت خودرو بهتر است؟

ردیاب خودرو می تواند امنیت خودروی شما را بطور کامل تضمین کند. می توانید برای خرید بهترین ردیاب جی پی اس وایزر با مشاورین ما تماس بگیرید.

ردیاب خودرو چگونه کار می کند؟

ردیاب خودرو وایزر با داشتن باتری مناسب با طول عمر مفید و مناسب می تواند بهترین کارایی را برای افزایش امنیت خودروی شما داشته باشد. این قطعه قابل کنترل از دور نیز است.

ایموبلایزر خودرو چیست؟

ایموبلایزر نوعی سیستم در خودرو است که مانع استارت خوردن خودرو بدون سوئیچ می شود. علاوه بر این، نمی گذارد تا سوئیچ خودرو را پس از روشن شدن درآورید.

ایموبلایزر بهتر است یا ردیاب خودرو؟

ایموبلایزر برای آنها که همیشه ماشین خود را در معرض دید قرار می دهند مناسب است؛ برای دیگر افراد که می خواهند روی خودرو دید و کنترل همیشگی داشته باشند، ردیاب بهتر است.

بهترین نمایندگی خرید جی پی اس وایزر چیست؟

آپکو بعنوان بهترین نمایندگی عرضه کننده جی پی اس وایزر همراه شما است تا بهترین خدمات را برای نصب و خدمات پس از فروش ردیاب های خودرو به شما عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *