فروشگاه آپکو

مقایسه بین تکنولوژی ردیاب خودرو و جی پی اس موبایل

مقایسه بین تکنولوژی ردیاب خودرو و جی پی اس موبایل

مقایسه بین تکنولوژی ردیاب خودرو و جی پی اس موبایل می تواند بسیار جذاب باشد. بخصوص اگر شما بخواهید بطور همزمان از این دو استفاده کنید. بطور کلی اساس عملکرد تقریبا شبیه به هم هستند اما تکنولوژی آن ها کاملا متفاوت است.
قطعا شما نیز تفاوت هایی را بین این دو حس کرده اید که آن هم به خاطر تفاوت تکنولوژی بین این دو سیستم است. در ادامه این مقاله از تفاوت بین ردیاب چی پس اس وایزر و جی پی اس موبایل برای شما خواهیم گفت، پس همراه ما باشید.

جی پی اس چیست؟ چه کاربرد هایی دارد؟

ردیاب جی پی اس وایزر | آپکو

جی پی اس که همان عبارت انگلیسی GPS است، مخفف شده عبارت Global Positioning System است که به معنی سیستم ردیابی جهانی است. پس از اختراع این سیستم، دستگاه های مرتبط مختلفی برای عملی کردن تکنولوژی آن روی کار آمدند، برای مثال، ردیاب جی پی اس وایزر یکی از انواع ردیاب خودرو ها است که برای مصارف گوناگونی کاربرد دارد.

بطور کلی، ردیاب خودرو یکی از قطعات مهم است که در اکثر خودرو های مدرن دیده می شود. علاوه بر این، برای خودرو هایی که در ناوگان فعالیت می کنند نیز یکی از مهم ترین قطعات بشمار می رود. مهم ترین کاربرد های جی پس اس عبارت اند از:

  • ردیابی خودرو از راه دور
  • ردیابی سیستم ناوگان با راننده های مختلف
  • تشخیص زمان بنزین زدن رانندگان در مسیر های متفاوت
  • مدیریت بهینه سیستم ناوگانی
  • کنترل سیستم از راه دور
  • اتصال بدون اینترنت نیز ممکن است، یعنی فقط کافی است ارتباط ماهواره ای شما متصل بماند.

معمولا اگر می خواهید برای خودرو و ناوگان خودرویی خود جی پس اس بخرید، به سراغ یک نمایندگی معتبر مثل نمایندگی نصب و فروش ضمانت ردیاب وایزر خواهید رفت. ما بعنوان نمایندگی معتبر ردیاب وایزر همراه شما هستیم تا علاوه بر فروش، تضمین و نصب ردیاب روی خودروی شما را نیز انجام دهیم.

معمولا جی پس اسی که شما می خواهید برای خودروی خود داشته باشید، بسیار پیشرفته تر از جی پی اس موبایل خواهد بود، در ادامه بطور کلی مقایسه این دو ردیاب را انجام خواهیم داد.

مقایسه بین تکنولوژی ردیاب خودرو و جی پی اس موبایل بطور دقیق

ردیاب جی پی اس وایزر | آپکو

ردیاب خودرو با ردیاب موبایل فرق می کند، اگر تا بحال تصور می کردید این دو سیستم شبیه به هم هستند و حتی یکسان اند، کاملا در اشتباه بوده اید. بهتر است نگاهی دقیق تر به عملکرد و کاربرد هر یک از این جی پی اس ها بیاندازیم. معمولا جی پی اس موبایل با اپلیکیشن های خاصی مثل Google Map و یا نشان کار می کند.

این سیستم موقعیت کنونی و مقصد شما را بصورت دقیق نشان می دهد اما نواقص بسیار زیادی دارد.
در ادامه، می خواهیم چند پارامتر مختلف برای جی پی اس خودرو و موبایل را بررسی کنیم. قطعا هر یک از این دو سیستم برای افراد مختلف کاربرد های گوناگونی خواهند داشت، به همین دلیل بهتر است قبل از خرید ردیاب خودرو نیاز خود را از آن سیستم بدانید و سپس اقدام کنید.

1. مقایسه بین تکنولوژی ردیاب خودرو و جی پی اس موبایل از لحاظ امنیت

ردیاب جی پی اس وایزر می تواند از تکنولوژی رادار های هوایی استفاده کند. این سیستم می تواند به سرعت و از راه دور قفل شده و امنیت صاحبین ناوگان ها را فراهم آورد. علاوه بر این، این سیستم می تواند ناوگان شما را از دید سارقین محفوظ نگه دارد.

شما می توانید به سرعت پس از دزدیده شدن خودرو و یا بخش کوچکی از ناوگان خود با استفاده از ردیاب، کل سیستم مورد نظر را قفل و یا خاموش کنید تا بتوانید امنیت ناوگان خود را تامین کنید. برای این کار نیاز به کار سختی نیز ندارید، فقط کافی است با خرید یک ردیاب معتبر مثل ردیاب جی پی اس وایزر خیال خود را از بابت امنیت ناوگان راحت کنید.

2. اتصال اینترنتی برای کدام جی پی اس مورد نیاز است؟

همه ما می دانیم که ردیاب موبایل نیاز به اینترنت دارد تا بتواند داده ها را کاملاً به روز و به صورت آنلاین در اختیار شما بگذارد. می توان موقعیت کنونی خود را بدون استفاده از اینترنت تا حدود زیادی تشخیص داد اما نمی توان اطلاعات به روز را با ردیاب موبایل بدون اینترنت دریافت کرد.

ردیاب جی پی اس وایزر | آپکو

اما ردیاب جی پی اس خودرو می تواند بدون نیاز به اینترنت، دقیق ترین اطلاعات را در اختیار شما بگذارد. برای این کار نیز کار سختی ندارید و فقط کافی است از نمایندگی معتبر فروش ردیاب جی پی اس وایزر کمک بخواهید تا علاوه بر فروش، خدمات نصب و کار با ردیاب را نیز برای شما انجام دهند.

3. کنترل سیستم ها از راه دور در کدام امکان پذیر است؟

در ردیاب موبایل شما نمی توانید هیچ کنترلی از راه دور روی سیستم خود داشته باشید. معمولاً ردیاب موبایل تنها کاری که انجام می دهد، نشان دادن موقعیت کنونی شما است. البته شما باید بدانید که در همان لحظه باید اینترنت و اتصال جی پی اس شما روشن باشد تا بتوانید اطلاعات را به صورت دقیق دریافت کنید.

ردیاب جی پی اس خودرو می تواند کاملاً از راه دور کنترل شود و هر وقت که شما خواستید، سیستم برای شما فعال یا غیرفعال خواهد شد. این ردیاب می تواند بسیار کاربردی باشد، زیرا ممکن است در برخی مواقع نیاز به قطع کلی سیستم داشته باشید. در این مواقع نمی توانید از یک ردیاب ساده موبایل برای این کار استفاده کنید.

4. برای ناوگان رانندگان کدام جی پی اس بهتر است؟

اگر می خواهید برای ناوگان خود ردیاب تهیه کنید، بهتر است ردیاب جی پی اس خودرو داشته باشید، زیرا با ردیاب خودرو می توانید سیستم را به صورت هوشمندانه بررسی کنید.

همچنین می توانید بدون اتصال به اینترنت نیز کار خود را به خوبی انجام دهید. علاوه بر این، برای بررسی دائمی و همزمان چندین راننده ناوگان می توانید از ردیاب خودرو استفاده کنید. این مزایا هیچکدام در ردیاب جی پی اس موبایل وجود نخواهند داشت.

5. بررسی پارامتر مخفی شدن ردیاب ها

شما هم می دانید که سیستم ردیاب موبایل غیر قابل مخفی شدن است، به همین دلیل نمی توان آن را برای مواقع همیشگی استفاده کرد. گاهی اوقات شما می خواهید ردیاب را به صورت مخفی به کار بیندازید و آن را از دور کنترل کنید. به همین دلیل باید از ردیاب خودرو استفاده کنید.

یکی از بهترین ردیاب های خودرو، ردیاب جی پی اس وایزر است که به راحتی در جا های مختلف خودرو مخفی می شود. این ردیاب را می توان به صورت دائمی و با عمر باتری بسیار زیاد تهیه کرد. فقط کافی است بدانید که چه نیازی از ردیاب دارید و چه سیستمی را می خواهید از آن دریافت کنید.

ردیاب جی پی اس وایزر | آپکو

6. بررسی ذخیره اطلاعات بین این دو سیستم

ردیاب جی پی اس شما به هیچ عنوان درون موبایل نمی تواند اطلاعات را ذخیره کند. شاید شما نیاز داشته باشید که پس از طی یک مسیر، اطلاعات مختلفی که در مسیر به دست آورده اید را ذخیره کنید. برای این کار باید ردیاب خودرو داشته باشید تا بتوانید این امر را به خوبی انجام دهید.

علاوه بر این، شما با استفاده از ردیاب موبایل نمی توانید داده ها را برای شخصی دیگر ارسال کنید، اما ردیاب جی پی اس خودرو می تواند همزمان که داده ها را به شما نشان می دهد، آن را در حافظه خود ذخیره کرده و همزمان آن را برای سیستم اصلی ناوگان نیز ارسال کند و این مزیت بسیار فوق العاده ای برای یک ردیاب خودرو است.

جمع بندی

در این مقاله، مقایسه بین تکنولوژی ردیاب خودرو و جی پی اس موبایل را بطور کامل انجام دادیم. گفتیم که هریک از پارامتر هایی که در تعیین دقت جی پی اس وجود دارند، در ردیاب خودرو قوی تر هستند. ردیاب خودرو می تواند مخفی شود، نیاز به اینترنت نداشته باشد، داده ها را در خود ذخیره کرده و از دور نیز کنترل شود. جی پی اس موبایل نیز رایگان است و به همین دلیل می توان آن را بسیار محبوب دانست.

مفتخریم به عنوان نمایندگی نصب و فروش ضمانت ردیاب وایزر در سطح کشور، بهترین خدمات را در خصوص نصب ردیاب جی پی اس وایزر به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. برای خرید ردیاب وایزر و نصب آن روی سیستم ناوگان خود می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

تفاوت ردیاب موبایل و جی پی اس خودرو چیست؟

تفاوت اصلی این دو سیستم، در تکنولوژی درونی آن ها است که در ردیاب موبایل شما بدون اتصال به اینترنت نمی توانید اطلاعات دقیقی بدست آورید.

 

چرا باید ردیاب خودرو بخریم؟

خرید ردیاب خودرو می تواند شما را از دریافت و ذخیره اطلاعات در هر لحظه بی نیاز کند. شما می توانید به راحتی تمام نیاز خود از جی پی اس مناسب را با خرید ردیاب وایزر رفع کنید.

 

بهترین نمایندگی نصب و فروش ضمانت ردیاب وایزر کدام است؟

مفتخریم که به عنوان بهترین نمایندگی نصب و فروش ضمانت ردیاب وایزر در خدمت شما عزیزان هستیم؛ سابقه کار درخشان و تیم حرفه ای و کاربلد ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم.

 

چرا مهم است که مقایسه بین تکنولوژی ردیاب خودرو و جی پی اس موبایل را بشناسیم؟

مقایسه بین تکنولوژی ردیاب خودرو و جی پی اس موبایل می تواند دید شما را نسبت به خرید هر یک از این ردیاب ها به خوبی اصلاح کند.

 

بهترین ردیاب خودرو چیست؟

یکی از بهترین ردیاب های خودرو، ردیاب جی پی اس وایزر است؛ برای خرید ردیاب وایزر می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *