فروشگاه آپکو

  دوربین دنده عقب سمند سورن

دوربین دنده عقب سمند سورن

خودرو سمند سورن یکی از جدیدترین اعضای خانواده سمند ایرانی محسوب می شود که به دست مهندسان و طراحان کشور و به‌ عنوان محصولی از شرکت ایران ‌خودرو وارد بازار خودروی ایران شده است. شاید جالب باشد بدانید که ایده ساخت اولین خودرو سمند، معرفی و ارائه یک خودروی ایرانی به‌ عنوان جایگزینی مناسب برای پژو 405 بوده این ایده، توانست در عرض نزدیک به دو دهه، مسیر تکامل خود را طی کند و به تولید انبوه برسد.

 

دوربین دنده عقب یکی ازآپشن‌هایی خودرو سمند سورن است، که امروزه هر خودرویی به آن نیاز دارد تا رانندگان بتواند به راحتی در خیابان‌های شلوغ و پررفت و آمد خودرو خود را پارک کنند بیشتر کمپانی های مهم خودروسازی چندین سال است که دوربین خودرو به خصوص دوربین دنده عقب خودرو را به امکانات ماشین های خود اضافه کرده اند، اما متاسفانه در خودروهای ایرانی استانداردهای جهانی چندان رعایت نمی شود و در این خودروها دوربین دنده عقب خودرو نصب نشده است.

دوربین دنده عقب

 طرز کار دوربین دنده عقب ماشین

دنده عقب ماشین ها معمولا یک دوربین دارد که روی سپر عقب خودرو و یا زیر پلاک عقب خودروها نصب می‌شود و کارایی آن به صورتی است که برای مشاهده فضای پشت ماشین به کار می‌رود در نهایت روی صفحه نمایشگر و یا روی آینه نمایان می‌شود.

این دوربین ها برق مورد نیاز خود را از دنده عقب می‌گیرند زمانی که راننده دنده را در حالت عقب قرار می‌دهد این دوربین فعال می شود و فیلم مربوط به تصاویر پشت ماشین را ارسال می‌کند. برخی از این دوربین خودروها دارای خطوط داینامیک فرضی هستند که برای پارک کردن راحت ‌تر خودروها می توان از آنها استفاده کرد.

  فرق بین سنسور دنده عقب با دوربین دنده عقب چیست؟

سنسور  دوربین دنده عقب همان گونه که از نامش معلوم است، دارای یک یا چند حسگراست که با ارسال امواج الکترومغناطیسی و برخورد با مانع میزان فاصله شما تا مانع را محاسبه می کند و با کمک آلارم و یا نمایش فاصله روی صفحه مانیتور، شما را از برخورد با مانع با خبر می‌کند.

متاسفانه این سنسورها دارای مقدار کمی خطا هستند، یعنی اجسام باریک یا خیلی نازک را تشخیص نمی دهند و ممکن است شما با آنها برخورد کنید، دوربین دنده عقب به دلیل اینکه فضای پشتی شما را در مانیتور نمایش می‌دهد بسیار دقیق تر از سنسور است، زیرا چشم انسان حداقل میزان خطا را دارد به همین خاطر بسیاری از شرکت های تولید کننده خودرو در جهان هر دو وسیله را با هم روی خودرو نصب می کنند تا میزان خطا را  کمتر کنند و به حداقل برسانند.

 مزایای استفاده از دوربین دنده عقب

  • در مقایسه با دیگر محصولات در بازار قیمت مناسب تری دارد و به راحتی با ارزان ترین قیمت می توانید آنها را تهیه  کنید و روی خودرو خود نصب کنید.
  • شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام دنده عقب گرفتن با دوچرخه یا یک مانع برخورد کرده باشید  دوربین  دنده عقب خودرو این مشکل را حل می‌کند.
  • بعضی موقع ها به خصوص فصل زمستان شیشه عقب خودرو شما بخار می‌کند وشما دیگر نمی توانید فضای پشتی ماشین را ببینید، دوربین این مشکل را حل می‌کند.
  • نصبی ساده و آسان دارد و شما می توانید آن را در کمترین زمان ممکن، یعنی کمتر از یک ساعت روی هر خودرویی نصب کنید.
  • نیاز به تغییرات خاصی در سیستم سیم کشی خودرو وجود ندارد، این دوربین به صورت فابریک روی خودرو شما نصب می‌شود.

 مانیتور اندروید پرشیا

خودروهای جدید با اضافه کردن آپشن مانیتوراندروید خودرو توانسته آرامش بیشتری را برای سرنشینان فراهم کنند. هر نوع آپشن با توجه به عملکردی که دارد می تواند باعث راحتی در انجام کارها شود. تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری که در خودروها مورد استفاده قرار می گیرد، با به روزشدن و یا ارتقاء باعث آسایش سرنشینان می گردد. یکی از تجهیزات مهمی که امروزه مورد توجه است، مانیتور اندروید خودرو می باشد.

مانیتوراندروید کاربردهای بسیاری دارد، مثلا ضبط تصویری، استفاده از نمایشگر ردیاب، نمایشگر صوتی و تصویری و کاربردهای مختلف دیگر که باعث می شود زمان برای سرنشینان به سرعت کم شود و درخودرو احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

 مشخصات فنی مانیتور پرشیا

نصب مانیتوراندروید پژو پارس زیبایی خاصی را به خودرو می بخشد و به لحاظ فنی نیز امکانات مناسبی دارد. پردازنده این نوع مانیتوریک پردازنده 8 هسته ای می باشد که به طورهمزمان فعال است و پردازش را به سرعت افزایش می دهند. همچنین قابلیت نصب رم 4 گیگابایتی هم برای آن ها وجود دارد. با استفاده از این رم از هنگ نمودن دستگاه می توان جلوگیری کرد.

مانیتور این نوع خودرو از نوع اچ دی است مواد به کار رفته در آن به صورتی است که درمقابل نور، وضوح تصویر از بین نمی رود. اگر توجه کرده باشید، زمانی که نور به صفحات کامپیوتری برخورد می  کند، وضوح تصویر از بین می رود. این نوع از مانیتورها حافظه داخلی هم دارند. حافظه آنها 32 گیگابایت است و قابلیت ذخیره سازی اطلاعات صوتی و تصویری زیادی را هم دارند. از امکانات دیگر این نوع مانیتورها، قابلیت اتصال به وای فای است. شما می توانید با استفاده از این مانیتورها به روز و آنلاین باشید. با استفاده از امکانات آنلاین می توانید نقشه مسیر را بدون استفاده از گوشی موبایل چک کنید. البته خوب است بدانید این نوع از مانیتورهای اندروید پژو پارس دارای مسیریاب خودکار داخلی هم هستند. قاب تولیدی مانیتور و امکانات جانبی آن مختص پژو پارس است و امکانات اتصال آن مانند: سوکت ها نیز برای این خودرو طراحی شده است با استفاده از کنترل روی فرمان، می توانید تنظیمات را انجام دهید. این موارد به تنظیمات برقی خودرو ربطی ندارد و بدون دخالت دست انجام می شود.

 

در نهایت با استفاده از فناوری های جدید، تنظیم نور صفحه نیز با توجه به نور وارد شده به صفحه انجام می گردد این موضوع به صورت خودکارانجام می شود. با توجه به اتصال آنلاین حتی می توانید نرم افزار را به روز رسانی کنید. جهت آشنایی بیشتر می توانید با کارشناسان ما در شرکت آپکو تماس برقرار کنید و نکات فنی متناسب با خودروی خود را از کارشناسان آپکو دریافت نمایید.

 

 مانیتور اندروید206

امروزه همه افراد به این سمت و سو گرایش پیدا کرده اند که برای زندگی راحت تر، از انواع تجهیزات و امکاناتی استفاده کنند، که راحتی بیشتر را برایشان داشته باشد یکی از مواردی که درانواع خودرو سبب ایجاد آرامش و راحتی می شود داشتن مانیتور اندروید است، مانیتور خودرو 206 دارای صفحه نمایش آی پی اس است این یعنی در برابر نور خورشید وضوح تصویر را از دست نمی دهد و دارای شفافیت و کیفیت قابل توجه ای است و علاوه بر این مسئله در هر جهت و با هر میزان نورخورشید  نمایشگر آن واضح تر عمل می کند.

قاب مانیتور اندروید پژو 206 به گونه ای طراحی شده که چیدمان ظاهری داشبورد برای راننده تغییرات خاصی نداشته و ظاهر خودرو از حالت عادی خود خارج نشده است.

) مشخصات فنی مانیتوراندروید 206

 مشخصات فنی مانیتوراندروید 206

مانیتور اندروید پژو 206 دارای پردازنده ای قوی بوده و ساخت کمپانی راک چیپ است. این شرکت در خصوص انواع محصولات هوشمند فعالیت می کند ازمعماری های خاصی برای تولید محصولات خود استفاده می نماید. اکثر محصولات این شرکت در خصوص مانیتور، لپ تاپ، تبلت و… می باشد. پردازنده مانیتور اندروید 206 هشت هسته ای است و می تواند همزمان فعالیت کند به این واسطه می توان بیان کرد هنگامی که پردازنده قوی باشد، سرعت انجام عملیات نیز بالا می رود. مانیتور 206 دارای وای فای است و می توان امکانات آنلاین را در دسترس قرار داد.

همچنین به این واسطه  وای فای نقشه مسیریاب را هم می توان استفاده کرد. با توجه به این که تجهیزات مورد نیاز برای انجام عملیات در مانیتور اندروید 206 ، رم، حافظه و پردازنده است خوب است بدانید رم این مانیتور یک رم 4 گیگابایتی است و مشکلات قطع سیستم در این مانیتور وجود نخواهد داشت.

حافظه داخلی مانیتور اندروید پژو 206 سبب می شود که بدون استفاده از تجهیزات جانبی اتصال به خودرو، تمام فایلها را در آن ذخیره سازی  کنید زیرا این حافظه داخلی 32 گیگابایت است. برخی از برنامه ها نیز از قبل در این نوع مانیتورها تنظیم شده اند و طراحی آنها به نحوی است که برای استفاده کاربر در نظر گرفته شده است. می توان گفت که این مانیتور تمام نیازهای خودرو را به صورت دکمه های متعدد و متنوع در قاب خود تعبیه کرده است.

 مانیتور فابریک سمند سورن

مانیتور فابریک خودرو سمند سورن از جمله آپشن های جذاب و پرفروش به حساب می آید که امروزه مورد توجه بسیاری از دارندگان خودرو قرار گرفته است این آپشن علاوه بر کاربردهای بسیار فوق العاده ای که دارد زیبایی خاص و بی نظیری به داشبورد خودروها می دهد همچنین در طول سفر برای سرگرم کردن سرنشینان به ویژه کودکان بسیارمناسب است.


 قابلیت های مانیتور سمند سورن

  • دارای سیستم عامل اندروید
  • مانیتور به صورت فول تاچ  می باشد و صفحه لمسی خازنی یا حرارتی دارد.
  • صفحه نمایش با کیفیت آی پی اس  Ips 2.5D برای افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید.
  • کیفیت صفحه نمایش600*1024 پیکسل است.
  • دارای پردازنده 4 هسته ای
  • با حافظه اجرایی رم 1GB/2GB/4GB (RAM DDR3)
  • با حافظه داخلی رام-16gb/32gb/64gb ROM
  • توانایی اتصال وای فای(اینترنت) از طریق هات اسپات،مودم همراه و دانگل.
  • دارای بلوتوث ورژن 4 / ورژن 5
  • قابلیت نصب دوربین عقب و جلو

قابلیت های مانیتور سمند سورن

  دزدگیر تصویری خودرو

دزدگیر تصویری یکی از ابزارهای ضد سرقت خودرو محسوب می شود، که بعد از دزدگیرهای معمولی در بازار عرضه شد. این دزدگیر عملکرد حرفه ای تری نسبت به دزدگیرهای معمولی دارد و از سنسورهای خاصی تشکیل شده است که در قسمت‌های مختلف خودرو قابلیت نصب دارد. این نوع دزدگیرها جزء بروزترین دزدگیرهای بازار هستند. علاوه بر ویژگی‌های دزدگیرهای دیگر،  در دزدگیرهای تصویری یک مانتیور وجود دارد که می‌تواند به شما نشان دهد در حال حاضر خودرو شما در چه وضعیتی است،روش کار این دزدگیر به گونه ای است که در صورت وارد شدن ضربه‌ به خودرو، سنسور را حساس وفعال می کند و روی مانتیور ریموت، تصویر کوچکی از یک چکش ظاهر می شود. یا زمانی که درب خودرو بازشود،علامت بازشدن درب خودرو یا درب کاپوت ماشین را نمایش می دهد.

دزدگیرها انواع مختلفی دارند و برای خودرو هایی مانند : دزدگیر سمند سورن ، دزدگیر پرشیا، دزدگیر 206،دزدگیر 207 مورد استفاده قرار می گیرد، در شرکت آپکو انواع دزدگیر برای خودرو های مختلف وجود دارد و به راحتی می توانید از طریق سایت شرکت آپکو با کارشناسان ما ارتباط داشته باشد و ثبت سفارش انجام دهید.

 دزدگیرهای شرکت آپکو

مهم ترین محصول برای خودرو دزدگیرآن است، دزدگیر برای جلوگیری از سرقت خودرو روی آن تعبیه می شود که هنگام خطر هشدار ان سبب با خبر شدن ما شود.دزدگیر ها علاوه بر کارایی مهم آن ها دارای نصبی آسان هستند که بدون دخالت در سیم کشی خودرو به راحتی نصب می شود. دزدگیر ها معمولا 1 سال گارانتی دارند و 5 سال هم خدمات پس از فروش شامل آن ها می شود.

 

قابلیت های دزدگیر آپکو به شرح زیر است:

  • قفل شدن خودکار خودرو به نام استفاده نکردن از آن.
  • دارای ریموت کنترل تصویری و نمایشگر درجه حرارت خودرو است.
  • دارای قفل کودک
  • امکان فعال کردن دزدگیر درهنگام روشن بودن خودرو
  • مجهز به هشداردهنده دیجیتال

قابلیت های دزدگیر آپکو

 قیمت دزدگیر فابریک سمند سورن

مدل و قیمت دزدگیر خودروها با توجه به مدل و امکانات خودرو می تواند متفاوت باشد در سایت شرکت آپکو می توانید ثبت سفارش کنید، مثلا دزدگیر سمند سورن دارای امکانات زیر است:

  • ردیابی خودرو
  • امکان فعالسازی سرویس پیامک توسط اپلیکیشن
  • خاموش کردن ایمن خودرو با استفاده ازاپلیکیشن
  • دارای سنسور نشان دهنده سوخت مصرفی
  • هشدار جا به جایی خودرو
  • نمایش میزان سرعت خودرو
  • شنود صدای داخل کابین
  • هشدار روشن ماندن خودرو

 دزدگیر خودرو رانا

دزدگیر رانا هم دارای قابلیت های زیادی است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • دارای میکروفن داخلی است.
  • هنگام فعال شدن حسگر لرزشی دارد.
  • دارای حس گر سوئیچ است.
  • ردیابی آفلاین و آنلاین دارد.
  • دارای کلید SOS است.
  • دارای سرور داخلی
  • دارای پشتیبانی از نرم افزار اندروید است.

 شنود خودرو

یکی از این اقدامات مهم، خرید ردیاب مجهز به شنود است. این ردیاب ها معمولا حافظه داخلی قدرتمندی دارند و توانایی این را دارند که صداهای اطراف را به دقت ضبط و تا مدتی طولانی نگهداری کنند. ردیاب های مجهز به شنود، قابلیت ها و کیفیت های متفاوتی دارند.

 شنود خودرو

 ردیاب خودرو

ردیاب خودرو وسیله ‌ای است که بسیار کوچک مانند: دزدگیرمی ‌باشد که سیم کارت داخل آن قرار می ‌گیرد و به کمک آن صاحب خودرو می ‌تواند از محل دقیق خودرو خود آگاه شود و آن را ردیابی کند. این دستگاه روی هر گونه خودرو از جمله سبک و سنگین و حتی موتورسیکلت به آسانی قابل نصب است و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

 هدلایت چیست؟

وظیفه چراغ جلو در خودروها روشن کردن مسیر و ایجاد راحتی هنگام رانندگی است. در حال حاضر وجود نور در بالای خودروها مخصوصا در شب ها سبب شده است که عملکرد سریعی اتفاق بیفتد. روشنایی توسط تکنولوژی جدید مانند: لامپ ها، لامپ هالوژنی، لامپ زنون و هدلایت صورت می گیرد.هدلایت نوعی لامپ ال ای دی است که به عنوان لامپ اصلی خودروها در جلوی  خودرو نصب می شود.هدلایت ها به خاطر نورمناسبی که دارند سبب کمتر شدن تصادفات جاده ای می شوند و تکنولوژی استفاده شده در لامپ ال ای دی سبب افزایش کیفیت این محصول شده است.هدلایت استاندارد کیفیت مناسبی دارد و نور زیاد آن باعث آسیب به چشم می شود و سبب جلوگیری از گرفتن دید راننده می شود و در نهایت باعث ایجاد امنیت بیشتر می شود. خوب است بدانی سبب رانندگی بهتر و البته رعایت بیشتر اصول راهنمایی و رانندگی می شود. هدلایت ها به دو دسته زیر تقسیم می شوند:                                                                                                                                                        *فن دار و بدون فن.

هدلایت

 

 تعمیرات تخصصی مانیتور و ضبط فابریک 207

تعمیرات مانیتور فابریک و ضبط فابریک خودرو پژو ۲۰۷ مسئله بسیارحائز اهمیتی است که امروزه تعداد زیادی از کاربران با آن مواجه هستند، خودروهای پژو یکی از پرطرفدارترین خودروهای موجود در بازار کشور محسوب می شود، و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. مانیتور و ضبط ماشین هم دارای هربرند و با هر کیفیتی که باشند،ممکن است در آیند سبب آسیب شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند، مانیتور فابریک و یا ضبط فابریک خودرو در خیلی از موارد قابل تعمیر هستند و بهتر است برای تعمیر آن ها را به نمایندگی خود ببرید و از متخصصین ماهر کمک بگیرید.

ممکن است مشکلاتی مواجه شوند و نیاز به تعمیر مانیتور فابریک و یا ضبط فابریک خودرو  اگر درآینده دچار آسیب شوند مشکلات چندان نگران کننده نیستند و در بسیاری از موارد قابل تعمیر است و بهتر است به نمایندگی آنها مراجعه کنیم یا از متخصصین ماهر کمک بگیریم.

 آپشن های آپکو

نمایندگی رسمی شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) برای فروش و خدمات خودروهای سفارشی و تجهیزات جانبی تأسیس شده است، این نمایندگی با تلاش بسیاری که دارد سبب جلب اعتماد مشتریان شده است، مشتریان عزیز می توانند محصولات سفارشی را در سه گروه ایمنی، رفاه و زیبایی از نمایندگی شرکت آپکو دریافت نمایند، محصولات شرکت آپکوعلاوه بررعایت کلیه استانداردهای مرتبط ، دارای تأییدیه های مهندسی و کیفی می باشند، لازم به ذکراست کاربران عزیز بعد از ثبت سفارش و تحویل محصولات دارای حساب کاربری در سایت می شوند.

آپشن های متنوع محصولات شرکت آپکو به شرح زیراست:

  • کنترل کروز
  • دارای ضبط و پخش خودرو و دارای مالتی مدیا
  • مانیتور و مانیتور پشت صندلی
  • انواع دوربین (جلو و عقب و دید در شب)
  • رهیاب انواع کنسول
  • سیستم صوتی و آینه تاشو
  • انواع باربند
  • سنسور دنده عقب
  • اتولایت
  • دوربین دنده عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *