فروشگاه آپکو

قابلیت پاور ویندوز چیست و چه کاربردی در دزدگیر خودرو دارد ؟

پاور پنجره

استفاده از تکنولوژی همیشه به ما این اجازه را داده است که بتوانیم از قابلیت های مناسبی در خودرو خود استفاده کنیم. به کار گرفتن سیستم های امنیتی پیشرفته در کنار دزدگیر خودرو اجازه می دهد تا بتوانید تمامی مسیرهایی که سارقان برای دستبرد زدن به خودرو را طی می کنند مسدود نمایید. به عنوان مثال دزدگیر خودرو ممکن است در زمان باز بودن شیشه هیچ هشداری به شما ندهد و در نتیجه همیشه تردید داشته باشید که آیا تمامی شیشه ها را بسته اید یا خیر. دقیقا همین جاست که قابلیت پاور ویندوز به کار می آید. در ادامه این مطلب از سایت آپکو قصد داریم بررسی کنیم که قابلیت پاور ویندوز چیست و چه کاربردی در دزدگیر خودرو دارد.

قابلیت پاور پنجره یا پاور ویندوز در دزدگیر چیست؟

پاور پنجره

در بسیاری از موارد بعد از پارک کردن خودرو  لحظه ای می رسد که مردد می‌ شویم آیا شیشه های خودرو را بالا داده ایم یا باید مجدداً برای بررسی وضعیت تا خودرو مسیری را طی کنیم. چنین مسئله ای در شرایطی که با کم بودن زمان یا عجله روبه رو هستیم قطعاً ناخوشایند است و باید به فکر راه حلی برای حل این مسئله باشیم. استفاده از پاور ویندوز معمولا به دو صورت انجام می شود که در دسته اول خود دزدگیر قابلیت اتوماتیک پاور پنجره دزدگیر را دارد و بعد از پارک کردن به صورت اتوماتیک شیشه ها را بالا خواهد داد. اما در بسیاری از موارد مشتریان ترجیح می دهند که به صورت مجزا قطعه پاور ویندوز را خریداری و نصب نمایند.

دستگاه پاور ویندوز دارای دنده مارپیچ شکلی است که وقتی آن را بر روی خودرو نصب می کنید، توانایی به حرکت درآوردن پنجره ها را دارد. از همین رو بعد از خاموش شدن موتور و فشردن دکمه ریموت دزدگیر، تمامی پنجره ها به صورت اتوماتیک بسته خواهند شد. این موضوع قطعاً ایمنی خودرو شما را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

در چه شرایطی از پاور ویندوز در دزدگیر خودرو استفاده می شود؟

در بسیاری از انواع پیشرفته دزدگیر پاور پنجره ویندوز به صورت پیش فرض مورد استفاده قرار گرفته و اجازه می دهد پس از فعال شدن قفل مرکزی، شاهد بسته شدن پنجره ها باشیم. از سوی دیگر نمونه های متفاوتی از پاور پنجره خودرو وجود دارد که امکان فعالسازی آنها به صورت دستی بعد از فعال کردن دزدگیر وجود دارد. سازگاری این سیستم ها با انواع برند دزدگیر بسیار بالاست و اجازه می دهد به راحتی آن را بر روی انواع مدل خودرو و در کنار نمونه های متفاوت دزدگیر مانند دزدگیر تصویری نصب کنید. به کارگیری پاور ویندوز در دزدگیر خودرو اجازه می دهد تا علاوه بر افزایش ایمنی آن در برابر سارقان بتوانید از ورود سرما یا گرما، عوامل خروجی مانند گرد و غبار یا حشرات موذی و… جلوگیری کنید.

انواع پاور ویندوز در دزدگیر خودرو را بهتر بشناسید

یکی از پرکاربردترین انواع پاور ویندوز در دزدگیر خودرو که طرفداران زیادی در بازار ایران نیز دارد، مدل یونیورسال می باشد. روند کار این تجهیزات به گونه ای است که بعد از قفل شدن درب ها یک کیت الکترونیکی متصل به سیستم برق خودرو، دستور بالا رفتن شیشه را صادر میکند. از آنجایی که این دستگاه همزمان با بخش مکانیکی بالابر شیشه و قسمت های الکتریکی خودرو در ارتباط است، فردی که قصد نصب این تجهیزات را دارد باید حتماً مهارت و تجربه کافی در این خصوص داشته باشد. نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که برای خودروهایی که هنوز دارای گارانتی هستند ممکن است روند نصب پاور ویندوز در دزدگیر خودرو با مشکلات مختصری روبرو باشد.

این روزها در بازار ایران برای خودرو های چهار پنجره و دو پنجره، نمونه های مختلف از پاور پنجره خودرو وجود دارد و هر کدام از آنها دارای مدل های گوناگونی می باشند. پیشنهاد می شود که در زمان خرید سراغ نمونه های با کیفیت تر بروید چرا که عملکرد بهتری دارند و علاوه بر آن به سیستم برق خودرو نیز آسیب نخواهند رساند.

آشنایی با مدل های مختلف پاور ویندوز در دزدگیر

در بازار کشور ما همواره مختلف پاور های ویندوز و دزدگیر موجود می باشد که در ادامه مهمترین انواع پاور پنجره خودرو را خدمت شما معرفی خواهیم کرد:

●      پاور ویندوز در دزدگیر مدل 4W

پاور پنجره

این محصولات به صورت اختصاصی برای خودروهای ۴ در تولید شده اند، قابلیت بررسی وضعیت تمامی پنجره های خودرو را به صورت همزمان دارد. ضریب امنیتی این محصولات بسیار بالا بوده و اجازه می دهد که با خیال راحت امنیت اتومبیل خود را تامین کنید. البته نباید فراموش کرد که قبل از خرید باید مطمئن شوید که آیا مدل پاور ویندوز با نوع دزدگیر شما همخوانی دارد یا خیر.

●      پاور ویندوز در دزدگیر مدل 2W

پاور پنجره

نمونه از پاور ویندوز دزدگیر برای خودروهای دارای دو پنجره مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین بسیاری از مشتریان که اهمیت بیشتری برای دو پنجره جلوی خودرو قائل نیز می توانند از این محصولات استفاده کنند.

نکات مهم در زمان انتخاب و خرید پاور ویندوز در دزدگیر خودرو

سعی کنید همواره سراغ محصولات باکیفیتی بروید که توانایی تامین امنیت در بالاترین حالت ممکن را دارند. نمونه های بی کیفیت پاور ویندوز در دزدگیر خودرو معمولاً دارای ساختار داخلی ضعیفی هستند که ممکن است در طولانی مدت به وضعیت سیستم برق خودرو شما آسیب برسانند. همچنین سعی کنید که همواره برای خرید سراغ فروشندگان معتبر و حرفه ای در این زمینه بروید. همچنین اگر قصد استفاده از سایر تجهیزات امنیتی مانند ردیاب جی پی اس خودرو، دیفیوزر خودرو، دزدگیر تصویری و… را دارید، حتماً با فروشنده در خصوص نوع محصول موردنظرتان مشورت کنید تا بودجه خود برای خرید پاور پنجره خودرو را به درستی مصرف کرده باشید.

 

سوالات متداول

 

پاور ویندوز در دزدگیر خودرو چیست؟

یکی از سیستمهای امنیتی مدرن است که در زمان قفل کردن خودرو به صورت اتوماتیک باعث بسته شدن پنجره های اتومبیل خواهد شد.

آیا امکان نصب پاور ویندوز برای انواع خودروها وجود دارد؟

بله، امروزه نمونه های مختلفی از پاور ویندوز خودرو در بازار موجود است که با مدل های مختلف اتومبیل ها و انواع متفاوت دزدگیر خودرو سازگاری دارند.

بهترین نمونه پاور ویندوز در دزدگیر خودرو کدام است؟

بهتر است قبل از خرید این سوال را با فروشندگان مورد نظر خود در میان بگذارید تا راهنمایی هایی بر اساس نوع کاربری مدنظرتان را دریافت نمایید.

انواع مختلف پاور ویندوز دزدگیر کدامند؟

در عمومی ترین حالت انواع این تجهیزات را بر اساس تعداد درب هایی که امکان بالا بردن شیشه آن را دارند دسته بندی می کنند.

پاور ویندوز در دزدگیر خودرو چه وظایفی دارد؟

وظیفه پاور پنجره ویندوز در دزدگیر خودرو این است که به محض فعال کردن قفل مرکزی، در صورت باز بودن پنجره ها آنها را تا آخر ببندد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *