فروشگاه آپکو

سوکت فابریک دزدگیر خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

سوکت فابریک دزدگیر خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

استفاده از سوکت در روند نصب دزدگیر و سایر بخش‌ های سیستم‌ برقی خودرو بسیار رایج است. استفاده از سوکت کمک می‌ کند که بتوانید به راحتی اتصالات مورد نظر خود را انجام دهید. محل قرارگیری سوکت فابریک دزدگیر خودرو بین مدار دزدگیر و سیم کشی اصلی خودرو است و استفاده از آنها اجازه می‌ دهد تا ساختار سیم کشی اصلی خودرو در زمان نصب دزدگیر؛ دست نخورده باقی بماند. همین موضوع در بسیاری از موارد باعث می‌ شود تا گارانتی هایی که در خصوص سایر قسمت‌ های برقی صادر شده، به دلیل دستکاری در سیستم سیم کشی ماشین باطل نشود. در ادامه این مطلب از سایت نمایندگی آپکو این موضوع را با هم مورد بررسی قرار می‌ دهیم که سوکت فابریک دزدگیر خودرو چیست و چه کاربردی دارد.

آشنایی با سوکت فابریک دزدگیر

آشنایی با سوکت فابریک دزدگیر

سوکت فابریک دزدگیر قطعا برای دارندگان خودرو وسیله ای کارآمد است که باعث می‌ شود شاکله اصلی سیم کشی خودرو آنها حفظ شود. اما باید این مورد بسیار مهم را در نظر داشته باشید که قبل از استفاده از این محصولات بهتر است بیشتر با آنها آشنا شوید. سوکت فابریک دزدگیر خودرو اصل و با کیفیت معمولا از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و از جنس پلاستیک فشرده با کیفیت می‌ باشد. همچنین طراحی این محصولات به شکلی استاندارد است که روند استفاده از آن را برای ما ساده خواهد کرد. یکی از مزایای اصلی که سوکت فابریک در اختیار ما می‌گذارد این است که برای برای نصب دزدگیر خودرو دیگر نیازی به بریدن سیم‌ های داخل خودرو نخواهیم داشت.

البته در نظر داشته باشید که اگر قصد خرید این محصولات را دارید، باید سراغ فروشنده هایی بروید که محصولات خود را با گارانتی معتبر در اختیار شما قرار می‌ دهند. همچنین نباید این مورد مهم را از یاد ببرید که دزدگیر با سوکت فابریک این روزها در بازار با قیمت‌ های مختلفی به فروش می‌ رسد و ممکن است بعضی از فروشندگان از عدم آگاهی مشتریان در این زمینه سوء استفاده کنند. از همین رو باید در نظر داشته باشید که سوکت فابریک دزدگیر خودرو با کیفیت را چطور می‌ توان تشخیص داد. علاوه بر کیفیت ظاهری و مواد اولیه استفاده شده در این محصولات، قیمت سوکت فابریک یکی دیگر از مواردی است که می‌ تواند تا حدی کیفیت محصول را به ما نشان دهد. به یاد داشته باشید که ارزان بودن بیش از حد، قطعا دلیلی دارد، اما گران قیمت بودن آن نیز باعث نمی شود تا آن را با کیفیت بنامیم.

نصب دزدگیر تصویری برای خودرو

انواع سوکت فابریک دزدگیر خودرو

انواع سوکت فابریک استفاده شده در دزدگیر خودرو را می‌ توان به 2 دسته اصلی تقسیم کرد که در ادامه این موارد را با هم بیشتر مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

  • سوکت فابریک خام
    استفاده از سوکت فابریک دزدگیر خام به ما اجازه نصب هر نمونه دزدگیری را روی خودرو می‌ دهد. ساختار این سوکت‌ ها به صورت چند تکه است و همین باعث می‌ شود که در زمان نصب مانند یک واسطه، بر سر راه اصلی قرار بگیرند. همین در زمان نصب دزدگیر خودرو کمک می‌ کند که نصاب سیم‌ های مورد نیاز خود را از واسطه‌ ها بگیرد و هیچ تغییری در سیستم سیم کشی خودرو بوجود نیاید.
  • سوکت فابریک دزدگیر کار شده
    این محصولات معمولا توسط شرکت‌ های بزرگ تولید کننده دزدگیر در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرند. استفاده از آنها در شرایطی که قصد استفاده از محصولات یک شرکت را دارید، انتخابی بسیار مناسب خواهد بود. اما باید این مورد بسیار مهم را در نظر داشته باشید که نوع سوکت فابریک دزدگیر خودرو مربوط به هر برند متفاوت است.

آیا استفاده از سوکت فابریک دزدگیر ضروری است؟

آیا استفاده از سوکت فابریک دزدگیر ضروری است؟

این روزها در بیشتر موارد شاهد این هستیم که بیشتر دزدگیرهای موجود در بازار به شکل عمومی و بدون دسته سیم فابریک در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرند. از همین رو در زمان نصب دزدگیر ساده یا دزدگیر تصویری خودرو باید چند سیم از مدار داخلی خودرو را قطع یا زخمی کنید تا به این صورت امکان نصب دزدگیر را داشته باشید. این کار در طولانی مدت باعث می‌ شود مشکلاتی برای سیستم برقی خودرو بوجود بیاید. در ضمن هر گونه دستکاری در سیم کشی خودرو باعث باطل شدن گارانتی خواهد شد.

از همین رو تمامی شرکت‌ های تولید کننده خودرو یا ارائه دهنده خدمات نصب دزدگیر و.. وظیفه دارند که برای جلوگیری از آسیب دیدن سیم کشی خودرو از سوکت فابریک استفاده کنند. پس باید این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که استفاده از سوکت فابریک دزدگیر خودرو به بعنوان یک انتخاب در نظر گرفته نمی شود، بلکه الزامی است. با این حال مشاهده می‌ کنیم که بسیاری از نصاب‌ ها با روش‌ های غیر اصولی دزدگیر را نصب می‌ کنند.

شماره تماس نمایندگی آپکو ایل بیگی :
02155410191
09127308520
09197427892

سخن نهایی

در صورتی که قصد نصب دزدگیر خودرو دارید، باید حتما سراغ فروشندگان و نمایندگی‌ های معتبری بروید که محصولات خود را با ضمانتنامه معتبر در اختیار مشتریان می‌ گذارند. در چنین شرایطی امکان پیگیری هرگونه مشکل از سمت نصاب برای شما وجود خواهد داشت. همچنین توجه به مدل و برند خودرو نیز در این زمینه می‌ تواند کمک زیادی به شما بکند. از همین رو پیشنهاد می‌ کنیم که قبل از اقدام به خرید، حتما با افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص کافی دارند تماس بگیرید. متخصصین ما در نمایندگی آپکو می‌ توانند به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *