فروشگاه آپکو

دزدگیرهای دو ریموت تصویری

آیا نصب دزدگیر برای امنیت خودرو کافیست

دزدگیرها به چندین دسته تقسیم می‌شوند و انواع بسیار متنوعی در بازار وجود دارد. که ویژگی برخی از دزدگیرها بالابر شیشه‌ها، حسگرهای لرزشی ضربه‌ای اولتراسونیک و … است و با توجه به سیگنال دهی قوی خیال مالک خودرو را راحت می‌کنند. دزدگیرهای ساده امکانات دزدگیرهای حرفه‌ای را نخواهند نداشت ولی به دلیل قیمت مناسبشان پرمصرف تر می باشند.دزدگیرهای تصویری علاوه بر داشتن صفحه نمایش ال سی دی، دارای قابلیت‌های خاص دیگر مانند: وجود حسگرها هستند.

دزدگیرهای تصویری هر کدام دارای نشانه‌ی خاصی هستند، مثلاً: علامت چکش به معنی ضربه خوردن به درهای خودرو است، و علامت درب نشان باز بودن یکی از درها و علامت قفل به معنی باز بودن یکی از درها می باشد. در برخی از دزدگیرهای حرفه‌ای به هنگام آژیر کشیدن خودرو ریموت دزدگیر به لرزه می افتد.

حسگر ضربه‌ای در دزدگیرهای مختلف نقش بسیار مهمی دارد. از این حسگر برای حس کردن ضربه به شیشه‌ها استفاده می‌ گردد تا در هنگام ایجاد ضربه یا شکسته شدن شیشه دزدگیر به صدا بیفتد و مالک سریعاً متوجه خطر شود. حسگر التراسونیک از دیگر حسگرهای مهم در دزدگیر خودرو است. گاهی وقت‌ها دزد ها بدون وارد کردن ضربه وارد خودروها می شوند که در این حالت از حسگر ضربه‌ای کاری بر نمی آید ولی با وجود حسگر التراسونیک سیستم دزدگیر دزد را از مالک خودرو تشخیص می دهد و آژیر می‌کشد. این حسگر با پرتاب کردن ارتعاشات مختلف صوتی که قابل شنیدن نیستند محیط داخل خودرو را هر ثانیه مورد بررسی بیشتر قرار می دهند.

 

بعضی از دزدگیرها سنسور دما در داخل خودرو دارند و دمای داخل کابین را نشان می‌دهد و از طریق تغییرات دمایی موارد خطر آفرین را شناسایی می‌کند. مدل دیگری از دزدگیرهای تصویریزدگیر های سیم‌کارت خور است و اگر سیم‌کارت از ماشین فاصله بگیرد یکی از حسگرها فعال می‌ گردد و در صورت خطر به تلفن همراه پیامک ارسال می کند.

 دزدگیرهای دو ریموت تصویری

 خرید دزدگیر انواع خودرو

یکی از مزیت‌های دزدگیر تصویری خودرو نسبت به دزدگیر خودرو ساده این است که به یک مانیتور حرفه ای دارد و قابلیت این را دارد که تمامی اتفاقات مربوط به خودرو را، بر روی صفحه‌نمایش خودرو نمایش دهد. به‌عنوان مثال، اگر درب خودرو باز شود، دقیقاً بر روی صفحه‌نمایش دزدگیر تصویری خودرو، نشان می دهد که یک خودرو با درب باز است. یا به عوثال اگر کسی ضربه‌ای به خودرو وارد کند، بر روی مانیتور آن یک چکش نمایان می شود. پس در نتیجه اولین مزیت دزدگیر تصویری خودرو نسبت به دزدگیر ماشین ساده این است که مالک خودرو با دریافت هشدار از طریق مانیتور دزدگیر متوجه می شود که اتفاقی برای خودرو خود افتاده است.

 

تجهیزات دزدگیر تصویری شامل موارد زیر است:

  • دارای دو عدد ریموت تصویری شارژی رنگی است.
  • قابلیت صدا و لرزش بر روی ریموت وجود دارد.
  • نشانگر باز بودن درب خودرو را دارا می باشد.
  • نشانگر ضربه خوردن خودرو را دارا می باشد.
  •  دارای نشانگر روشن بودن یا باز بودن سویچ خودرو است.
  • دارای نشانگر باز بودن صندوق می باشد.

 

دزدگیرهای موجود در بازار دو مدل به صورت ساده و یا تصویری هستند. دزدگیرهای تصویری معمولاً سیستم عملکردشان هم ساده است به گونه ای است که با برخورد ضربه به خودرو صاحب آن را با آژیر هشدار خود با خبر  می‌کند. دیگر ویژگی‌ این محصول توانایی جلوگیری از سرقت خودرو، حفاظت از سرقت اشیاء داخل خودرو، باز و بسته کردن درب های خودرو بدون استفاده از سویچ و پیدا کردن سریع خودرو توسط علائم هشداردهنده می توان اشاره کرد. امروزه خیلی از افراد به خاطر نداشتن پارکینگ، مجبورمی شوند خودروی خود را در خیابان پارک کنند. در همین زمینه انتخاب یک دزدگیر مناسب برای خودرو  بر روی امنیت و آسودگی خیال را برای صاحبان خودرو به کار بسیار مهمی است.

 

خصوصیات دزدگیر دو ریموت تصویری

  • دارای ورودی مجزا التراسونیک یا همان سنسورچشم دزدگیر ماشین است.
  • فعال یا غیر فعال کردن شوک سنسور با کمک ریموت کنترل
  • دارای باتری لیتیمومی شارژی می باشد.
  • صفحه نمایش سه رنگ دارد.
  • دارای سیستم قفل کودک است.
  • امکان نمایش میزان آنتن دهی سیستم را دارد.
  • ریموتکنترل شارژی دارد.
  • دارای شارژر فندکی خودرو است.
  • امکان تنظیم زنگ ساعت دارا می باشد.
  • دارای ساعت برروی ریموت کنترل است
  • قابلیت قفل و حالت اتوماتیک است.
  • شوک سنسور باکیفیت عالی دارد.
  • قابلیت پیداکردن خودرو در مکانهای شلوغ را دارد.
  • قابلیت یادآوری قفل کردن درب ماشین است.
  • مصرف باتری بسیار کمی دارد.
  • ضدسرقت خودرو است.

مهم ترین تفاوت بین دزدگیر ساده و تصویری در ظاهر ریموت آن ها می باشد. ریموت دزدگیر های ساده تنها دارای چند دکمه هستند و فقط توانایی ارسال فرمان به  یک کیت دزدگیر را دارند. اما ریموت دزدگیرهای تصویری دارای نمایشگر به خصوصی است و علاوه بر ارسال فرمان می تواند امکان دریافت پیام را نیز داشته باشد. زمانی که حسگرهای دزدگیر ساده تحریک میشوند، فقط هشدار آن به صدا در می آید. و هنگامی که حسگرهای دزدگیر تصویری تحریک شوند، علاوه بر به صدا درآمدن صدای هشدار، ریموت دزدگیر نیز زنگ می خورد و شما متوجه خطر سرقت خواهید شد.

دزدگیر های تصویری ساخته شده از برد بالاتری نسبت به دزدگیر ها ساده هستند.خوب است بدانید برد دزدگیرهای مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد و بعضی از دزدگیرها هم برد بالتری می توانند داشته باشند.اما به طور کلی دزدگیر های تصویری از کیت قوی تری ساخته شده اند و برد نسبتا بالاتری دارند. توجه داشته باشید که برای دزدگیر های خودرو نمی توانید برد مشخصی در نظر بگیرید زیرا وجود نویز های منطقه می تواند باعث بیشتر یا کمتر شدن برد دزدگیرها شوند.

 

 عوامل موثر بر روی قیمت دزدگیر های چیست؟

قیمت دزدگیر های تصویری در مقایسه با دزدگیرهای معمولی و ساده بالاتر است به این دلیل که دارای امکانات بیشتر و کیفیت کیت و کیفیت ریموت کنترل بهتری هستند. در حال حاضر دزدگیر های تصویری در مدل های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. به همین خاطر قیمت آن ها متفاوت از دیگر مدل ها می باشد.

نکته مهم بعدی این است که دزدگیر های بعضی از برند ها نسبت به برند های دیگر دارای کیفیت بالاتری هستند. مثلاً برند هایی که دزدگیر هایی با کیفیت عرضه می کنند برند استیل میت و اکتیو میتوان اشاره کرد. اگر قصد خرید دزدگیری با کیفیت هستید، به سراغ دزدگیر های تصویری استیل میت برویداگر می خواهید هزینه کمتری برای خرید دزدگیر تصویری بدهید، می توانید دزدگیر های اکتیو را انتخاب نمایید که دارای کیفیت بالایی نسبت به قیمتشان هستند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی می توانید از همکاران ما در شرکت آپکو در ارتباط باشید.

 ریموت کنترل چیست؟

ریموت کنترل دارای یک صفحه نمایش مخصوص است، ریموت های تصویری دارای حالت لزرش و زنگ هستند و قابلیت این را دارند که از کیت دزدگیر تصویری پیام دریافت کنند. در صورتی که حسگر های دزدگیر تحریک شوند، کیت به ریموت پیام ارسال می کند و ریموت زنگ می خورد درواقع شما از طریق ریموت هم متوجه خطر سرقت خودرو خواهید شد.

روی نمایشگر ریموت ها موارد دیگری که نمایش داده می شود میزان شارژ باطری و ساعت است. هم چنین روی صفحه نمایش ریموت یک تصویر خودرو هم نمایش داده می شود که در صورت تحریک شدن حسگر ها یا ضربه وارد شدن به خودرو، علامت چکش پدیدار می گردد که در حال ضربه زدن به خودرو می باشد. البته این علامت در دزدگیرهای مختلف می تواند متفاوت باشد.

دزدگیرهای تصویری گرانتر از دزدگیرهای معمولی و ساده هستند و دارای امکانات و آپشن های بیشتری برای کاربران هستند. دزدگیر تصویری ماشین علاوه بر پشتیبانی از فناوری‌های جدید و خدماتی که دزدگیرهای ساده ارائه می دهد، ویژگی های بیشتری نیز دارند.

از مهم‌ترین ویژگی های کاربردی و مهم دزدگیر تصویری خودرو کنترل از راه دور است. دزدگیر تصویری خودرو معمولا تا مسافت 1 کیلومتر برد را خواهد داشت.

لازم به ذکر است میزان کنترل از راه دور به برند و کیفیت دستگاهی که تهیه می‌کنید بستگی دارد، برای همین است که قبل از خرید توصیه می‌شود بررسی دقیقی داشته باشید تا بهترین را تهیه نمایید.

ریموت‌های تصویری این دزدگیر ها دارای حالت لرزش و زنگ می باشند و می توانند پیام ها را از کیت اصلی دزدگیر دریافت نمایند و در نهایت بر روی صفحه نمایشگر به کاربر نمایش دهند. فرض مثال: اگر سنسورهای آلارم فعال شوند، کیت پیامی را به ریموت کنترل و حلقه های کنترل از راه دور ارسال می نماید. و شما اگر در فاصله بیشتری باشید این دزدگیر ها برای شما بسیار مورد استفاده است زیرا می توانید با وجود بودن مسافت زیاد خودرو خود را ردیابی و کنترل نمایید.

با کمک دزدگیر تصویری علاوه بر آژیر زدن برای دور کردن سارق و اطلاع رسانی به دیگران بر روی نمایشگر شما را از این موضوع با خبر می کند.

شما می توانید میزان شارژ باتری خودرو و ساعت را روی نمایشگر از راه دور این آلارم ها مشاهده نمایید.

در زمان بررسی قیمت دزدگیر ماشین ریموت‌‌ها باید توجه داشته باشید که برخی دارای صفحه نمایشگر رنگی و برخی دیگر سیاه و سفید هستند که در قیمت آنها تاثیر می‌گذارد.

 آیا نصب دزدگیر برای امنیت خودرو کافیست

آیا نصب دزدگیر برای امنیت خودرو کافیست؟

برای پاسخ بهتر و عاقلانه به این پرسش باید بگوییم خیر، بهترین و کامل ترین روش امنیتی برای خودروها نصب ردیاب و دزدگیر در کنار یکدیگر است زیرا دزدگیر تنها در زمان سرقت می‌تواند به شما کمک کند اما پس از آن ردیاب می‌تواند امکانات ویژه و خاص را در اختیار شما قرار دهد.

 ردیاب خودرو چه کاری انجام می دهد

ردیاب خودرو یک سخت‌افزار ویژه است که داخل خودرو نصب می شود و دارای یک نرم‌افزاراست که باید روی گوشی نصب شود و بعد از نصب و ورود به نرم‌افزار کاربر این امکان را دارد که موقعیت خودرو را به صورت انلاین مشاهده نماید، و توانایی این را داشته باشد که هشدار امنیتی و مراقبتی مهم را از طریق گوشی دریافت کندو به عنوان یک وسیله بسیار کاربردی برای امنیت و حفاظت از خودرو محسوب می شود.

هدلایت خودرو چه کاربردی دارد؟

هدلایت درقسمت جلوی خودروها قرار می گیرد و به عنوان چراغ اصلی و پر کاربرد خودرو محسوب می شود. این محصول توسط شرکت لکسوس وارد بازار خودرو سازی ایران شد و بیشتر در قسمت کاسه چراغ جلو و پروژکتور های داخل سپر از آن بیشتر استفاده می شود. هدلایت ها به دلیل نور مناسب و مقاومی که دارند دارای طرفداران بیشتری می باشند.

 شنود خودرو چیست؟

شنود خودرو اگر در کنار نصب دزدگیر  تصویری و دیگر ابزار های امنیتی قرار بگیرد، می‌تواند نقش مهمی در بالا‌ بردن امنیت زندگی انسان ها ایفا کند. دستگاه ردیاب یا شنود ابزاری هستند که با استفاده از آن می توانید امنیت و آرامش را در زندگی خود و اطرافیانتان به صورت پایدار نگه می دارید.

 هدلایت چه کارایی دارد؟

چراغ های جلو وظیفه روشن کردن مسیر و ایجاد راحتی بیشتر هنگام رانندگی را بر عهده دارد در حال حاضر به خاطر نور بالای خودروها مخصوصا در شب و عملکرد سریع این روشنایی توسط لامپ هالوژنی، لامپ زنون و هدلایت صورت می گیرد. هدلایت نوعی لامپ ال ای دی می باشد که به جای لامپ اصلی خودرو در جلوی خودرو نصب می گردد. هدلایت ها به دلیل نور مناسبی که دارند سبب کاهش تصادفات جاده ای می شوند و تکنولوژی قابل استفاده در آن نوعی لامپ ال ای دی است که سبب افزایش کیفیت این وسیله شده است. هدلایت استاندارد کیفیت مناسبی دارد و نور بیش از حد آن باعث ایجاد آسیب به چشم و یا گرفتن دید راننده می شود.

ردیاب شنوددار بسیار کاربردی است. گاهی اوقات موقعیتی پیش می آید که باید بدانید شخصی با چه کسانی رفت و آمد می کند و با چه نوع فردی ارتباط دارد. یا در کدام شهر رفت و آمد بیشتری دارد که آمار سرقت خودرو در آن به شدت بالا است شما ناچار هستید به دنبال یک راه حل مناسب برای حل این مشکل باشید. بهترین راه حل برای این مشکلات، خریدن یک دستگاه ردیاب با دستگاه شنود صدا است. این نوع ردیاب ها که به ردیاب شنود دار معروف می باشند، به عنوان یک جی پی اس به همراه دستگاه شنود صدا هستند که در اندازه های کوچک برای کنترل یک فرد یا وسیله ی مورد نظر ساخته شده اند.

 

 انواع هدلایت ها

محبوبیت هدلایت ها باعهث شده تا شرکت های بسیاری نسبت به تولید آن ها اقدام کنند. به نوعی رانندگان هم تمایل بیشتری نسبت به خرید و سفارش آن ها پیدا کرده اند. به طور کلی طرح های مختلفی از آن برای خودرو ها عرضه می شود که این مورد تا حدی انتخاب و خرید هدلایت را با مشکل مواجه می کند.

دسته بندی هدلایت ها بر اساس پایه رایج ترین دسته بندی برای هدلایت ها است؛ زیرا نوع پایه تاثیر زیادی در انتخاب هدلایت ها خواهد داشت.

در اصل پایه ها همان کانکتور لامپ  می باشند که آن ها را در جایگاه خود وصل می کند. این پایه ها نور بالا و یا نور پایین می باشند و چراغ های شما را تعیین می نمایند. به همین خاطر شناخت دقیق پایه ها در خرید هدلایت موثر است.

نمی توانیم  مشخص کنیم که دقیقاً چه شماره ای تعیین کننده ی نور بالا و یا نور پایین است؛ زیرا این موضوع در هر خودرو متفاوت است.

نکته مهمی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که پایه لامپ های مختلف به هم سازگار نیستند و نمی توانید آن ها را به هم تبدیل کنید.

درایور هدلایت

درایور ها قطعات دیگری از هدلایت ها می باشند که جریان ورودی به هدلایت ها را ایجاد می کند. این قطعات مانع از بروز نوسانات برقی خواهند شد از این طریق طول عمر هدلایت را می توانند افزایش دهند. آن ها مانع از افزایش بیش از اندازه ی جریان الکتریسیته می شوند با این روش چراغ در اثر گرمای بالا آسیب نمی بیند.

همین مورد باعث شده تا درایور ها قطعات مناسبی برای هدلایت ها محسوب شوند. هدلایت های موجود در بازار بر دو اصل داشتن درایور و یا نداشتن آن دسته بندی می شوند.

مدل های بدون درایور عمر کمتری خواهند داشت. مدل های دیگری که دارای درایور های نصب شده به صوت آنبورد دارند، عمر بالاتری خواهند داشت اما باید بهای بیشتری برای آن ها پرداخت شود.

ویژگی های شنود خودرو

اندازه ردیاب بسیار کوچک می باشد و در هر مکانی می توانید از آن ها استفاده نمایید. این ابزار می تواند  شارژ خود را به مدت دو هفته نگه دارد. از این دستگاه برای کمک به ردیابی اشخاص مانند اشخاصی که رفت و آمد ان ها مهم می باشد میتوانید استفاده نمایید. و دیگر کاربرد این وسیله برای ردیابی حیوانات خانگی  است تا در صورت دور شدن و یا گم شدن آن شما بتوانید آن را پیدا کنید. استفاده از این وسیله به دلیل اندازه ی کوچکش بسیار زیاد است.

شرکت آپکو با چندین سال سابقه در تهیه و فروش ابزار های کاربردی و با قیمتی مناسب در خدمت همشهریان عزیز می باشد شما می توانید تمامی ابزار های امنیتی خود مانند: انواع دزدگیر ها و ردیاب ها را از شرکت آپکو تهیه نمایید و از طریق سایت آپکو هم می توانید به صورت غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید، در صورت نیاز و داشتن هر گونه سوال از نصب و قیمت و کیفیت محصولات ما می توانید با کارشناسان با تجربه در شرکت آپکو مشورت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *