فروشگاه آپکو

ارسال کالاهای شرکت آپکو به شهرستان ها

هدلایت استاندارد

شرکت آپکو مفتخر است، که در چند سال اخیر توانسته محصولات و قطعات مورد نیاز مشتریان عزیز را به تمامی شهرستان های کشور ارسال کند. به این روش خرید ثبت سفارش آنلاین یا غیر حضوری گفته می شود که به صورت پستی در سریع ترین زمان ممکن کالا به مشتریان تحویل داده می شود.

 

شرکت آپکو شرکتی معتبر در زمینه تولید خودرو های سفارشی ایران خودرو است، و برای طراحی، تولید، خدمات فروش، تجهیزات جانبی تاسیس شده است، این شرکت تلاش دارد علاوه بر پیشرفت روز افزون کیفیت کالاها پاسخگوی مشتریان عزیز در سراسر کشور باشد، محصولات شرکت آپکو از لحاظ ایمنی ، رفاه و زیبایی بسیار حائز اهمیت است و تمامی کالاها دارای ضمانت نامه و گارانتی هستند، لازم به ذکر است، شرکت آپکو به عنوان پایلوت تحویل خودروهای 5 ستاره شناخته شده است، و همچنین کلیه خودروهایی که مشتریان محترم تقاضای تحویل حضوری را دارند هم خدمات ارائه می کند. کالاهایی که به سراسر کشور توسط شرکت آپکو ارسال می شود شامل: انواع دزدگیر های تصویری، دزدگیر انواع خودرو های مختلف و دزدگیر آپکو و دیگر محصولات متنوع که در ادامه به آنها می پردازیم است.

 

دزدگیر تصویری خودرو

دزدگیرهای موجود در کشور در دو مدل به صورت ساده و یا تصویری هستند. سیستم عملکرد دزدگیرها بسیار ساده است، زمان برخورد ضربه به خودرو صاحب آن را با صدای آژیر با خبر می کند. ویژگی‌های مهم این محصول جلوگیری از سرقت خودرو، حفاظت از سرقت اشیاء داخل خودرو، باز و بسته نمودن خودرو بدون استفاده از سویچ و پیدا کردن سریع ماشین توسط علائم هشداردهنده است. یکی از مشکلات و استرس‌های مالکان خودرو، ترس از دزدیده شدن خودرو و یا لوازم داخلی آن است. امروزه خیلی از این افراد به دلیل نداشتن پارکینگ، مجبور به پارک کردن خودروی خود در خیابان می‌شوند. در کل انتخاب یک دزدگیر مناسب برای خودرو می‌تواند تا حد زیادی امنیت و آسودگی خیال را برای صاحبان خودرو ایجاد کند تا با خیالی راحت خودرو خود را با امنیت بیشتر در خیابان ها پارک کنند، ارسال انواع دزدگیر توسط شرکت آپکو به شهرستان ها هم انجام می شود.

دزدگیر تصویری خودرو
سوکت فابریک خودرو

استفاده کردن از سوکت در روند نصب دزدگیر و سایر بخش‌ های سیستم‌ برقی خودرو بسیار حائز اهمیت است. استفاده از سوکت کمک می‌ کند که به راحتی اتصالات مورد نظر خود را انجام دهید. محل قرار گرفتن سوکت فابریک دزدگیر ماشین ها بین سیستم مدار دزدگیر و سیم کشی اصلی خودرو می باشد و استفاده از آنها کمک می کند تا ساختار سیم کشی اصلی خودرو در زمان نصب دزدگیر؛ سالم و بدون دست کاری باقی بماند و هیچ تغییراتی صورت نگیرد که دچار اختلال شود. در بسیاری از موارد همین مسئله سبب می‌ شود تا گارانتی هایی که در خصوص سایر قسمت‌ های برقی صادر شده، به دلیل دستکاری در سیستم سیم کشی خودرو باطل نشود.
سوکت فابریک دزدگیر مطمئناً برای مالکان خودرو وسیله ای کارآمد است که باعث می‌ شود قسمت اصلی سیم کشی خودرو آنها حفظ شود. سوکت فابریک دزدگیر خودرو اصل و با کیفیت معمولا از مواد اولیه مرغوب تهیه می شود جنس پلاستیک فشرده با کیفیتی دارد. همچنین طراحی این محصولات استاندارد است که روند استفاده از آن را برای ما ساده خواهد کرد. یکی از مزیت های مهم که سوکت فابریک داردراین است که برای برای نصب دزدگیر خودرو دیگر نیازی به قطع کردن سیم‌ های داخل خودرو نیست.

البته باید توجه داشته باشید که اگر قصد خرید محصولات متنوع برای خودرو خود هستید، باید سراغ فروشنده هایی بروید که محصولات خود را با گارانتی معتبر در اختیار شما قرار می‌ دهند. نباید این مورد مهم را فراموش کنیم که دزدگیر با سوکت فابریک در بازار با قیمت‌ های متنوعی به فروش می‌ رسد و ممکن است بعضی از فروشندگان از عدم آگاهی مشتریان در این زمینه سوء استفاده کنند و گران فروشی انجام دهند. از همین رو باید در نظر داشته باشید که سوکت فابریک دزدگیر خودرو با کیفیت علاوه بر کیفیت ظاهری و مواد اولیه استفاده شده در این محصولات، قیمت سوکت فابریک از مواردی است که می‌ تواند تا حد بسیار بالایی کیفیت محصول را به ما نشان دهد. به یاد داشته باشید که ارزان بودن بیش از حد، قطعا دلیلی دارد، اما گران قیمت بودن آن هم قطعا مبتنی بر کیفیت آن نیست، شرکت آپکو ارائه دهنده محصولی با کیفیت و مقاومت بالا است که دارای گارانتی و ضمانت و خدمات پس از فروش هم می باشد.

سوکت فابریک خودرو

دزدگیر آپکو

دزدان همیشه در نزدیکی ما هستند تا در زمان مناسبی خودرو یا بخش‌ های مختلف آن را به سرقت ببرند و داشتن یک دزدگیر خودرو مناسب و با کیفیت می‌ تواند از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کند. یکی از مواردی که قبل از نصب دزدگیر خودرو باید مد نظر داشته باشیم این است که با انواع این محصولات بیشتر آشنا شویم تا در زمان انتخاب و خرید، سراغ گزینه‌ های مناسب‌ تر برویم. دزدگیر تصویری یکی از انواع جدیدتر دزدگیر است که در سایت آپکو انواع آن برای سفارش وجود دارد.

 

روکش صندلی

یکی دیگر از کالا هایی که شرکت آپکو به سراسر کشور ارسال می کند، روکش صندلی است این محصول زیبایی و جلوه خاصی به خودرو شما می دهد جنس روکش صندلی متنوع است مانند: روکش های چرمی، پارچه ای، مخملی هستند، خوب است بدانید روکش های چرمی دارای کیفیت و زیبایی خاصی هستند و در مقایسه با سایر روکش ها ظاهری اسپرت و جوان پسندانه دارند، علاوه برای این موارد هنگام نشستن بر روی این روکش ها احساس راحتی خواهید داشت زیرا جریان هوا در این روکش ها وجود دارد و از تعریق جلوگیری می کند.
روکش های پارچه ای در برابر نور آفتاب رنگ ثابتی دارند و تغییر رنگ نمی دهند، و قابل شست و شو هستند این مدل هم دارای کیفیت است زیرا معمولا پشت این محصولات پارچه ای چرم است، با خرید روکش صندلی از شرکت آپکو خیالتان از بابت گارانتی راحت باشد. و زیبایی خودرو خودتان را به ما بسپارید، قیمت روکش صندلی از یک میلیون و سیصد شروع می شود. با یکبار هزینه شما می توانید چندین سال از بابت خرید روکش آسوده خاطر باشید.

روکش صندلی

قیمت دزدگیر فابریک سمند سورن پرشیا ۲۰۶ و ۲۰۷ رانا

قیمت دزدگیر ها بسته به کیفیت و برند آن ها متفاوت است، البته باید در نظر داشته باشید مدل و نوع خودرو هم در قیمت دزدگیر ها خیلی تاثیر دارد به عنوان مثال دزدگیر خودرو های ارزان تر قاعدتا کم هزینه تر است اما خودرو های گران قیمت می توانند دزدگیر های گران تری داشته باشند، دزدگیرها یک سیستم حفاظتی برای خودرو محسوب می شوند و شما با نصب آن ها در خودرو هایی مانند: سورن، رانا، 206، 207 این اطمینان را خواهید داشت که خودرو شما در امنیت خاطر به سر می برد و در زمان خطر هشدار و یا آلارم آن به صدا در می آید و شما متوجه این خطر پیش آمده می شوید.

دزدگیر پرشیا و دزدگیر سمند سورن
دزدگیر رانا و 206

سوکت دزدگیر فابریک خودرو 206 و رانا را می توانید بر روی انواع دزدگیر های ساده و تصویری متصل کنید سوکت دزدگیر ها می تواند با هم متفاوت باشد و در واقع به عنوان سیم کشی دزدگیر و کانکتور خودرو محسوب می شود.

دزدگیر پرشیا و دزدگیر سمند سورن

هدف اصلی از نصب دزدگیر جلوگیری از به سرقت رفتن خودرو است، به همین دلیل در انتخاب دزدگیر باید دقت کافی را داشته باشید دزدگیر خودرو های مختلف دارای یک عدد ریموت تصویری و یک عدد آنتن جداگانه برای کنترل بیشتر است و بعضی از ریموت کنترل ها دارای نمایشگر میزان باطری ریموت، نشانگر بسته یا باز بودن خودرو، تایمر و ساعت است و خوب است بدانید بعد از 60 ثانیه اگر دزدگیر زده نشود به صورت خودکار خودرو قفل می شود.

کفی پنج بعدی

کفپوش پنج بعدی خودرو از کاربردی ترین کالاهای خودرو در شرکت آپکو است که وظیفه آن شکیل کردن خودرو، جلوگیری از آسیب رسیدن به پوشش کف خودرو و آسان کردن کار نظافت خودرو است . یکی از مزیت های مهم این کفپوش جنس موادو متریال استفاده شده در ساخت آن است . طراحی این کفپوش به صورتی است، که به آن ظاهری دارای 5 بُعد است. کفی های 5 بعدی دارای سه تکه‌ی مجزا هستند که دو تکه برای قسمت جلوی خودرو بوده و قسمت یک‌ تکه‌ی بزرگ آن هم برای قرارگرفتن در بخش عقبی خودرو طراحی شده است .

طرح چرم مانند به‌کار رفته در این کفپوش با روکش‌های چرم خودرو همخوانی زیادی خواهد داشت و موجب زیبایی هرچه بیشتر فضای داخل کابین خودرو خواهد شد. علاوه بر این ها کفپوش به‌خوبی کف خودرو را پوشش می‌دهد و مانع از خوردگی و ساییدگی آن می‌شود. این محصول به دلیل طراحی مناسبی که دارد، به‌راحتی تکان نمی خورد و به‌خوبی در جای خود قرار می‌گیرد. و به هنگام نظافت این کفی ها زود تر تمیز می شوند. شما دوستان عزیز می توانید مراجعه به سایت آپکو خرید مجموعه کفی زیر پایی سه بعدی چرمی خودرو را بدون نگرانی و با حفظ گارانتی خودرو با اطمینان خاطر، زیبایی اتومبیل خود راثبت سفارش کنید و در هر جای کشور که هستید تحویل بگیرید.

ضبط فابریک ۲۰۶

ضبط فابریک خودرو 206 قابلیت پخش موسیقی با فرمت های مختلف را دارد، و از طریق کابل و یا فلش USB می تواند ورودی موسیقی را دریافت کند و بعد از چند ثانیه اجرا و پخش می کند.خوب است بدانید ضبط فابریک 206 از سال 1393 به بالا این آپشن را دارد که سیستم اینترفیس را راه اندازی و اجرا کند و حتی این قابلیت را دارد که با کنترل فرمان خودرو از ضبط خود هم استفاده کند ضبط فابریک 206 دارای 4 خروجی صدا ساز و امکان دسترسی به صدای بلند و وضوح مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز می باشد شرکت آپکو این کالا را به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن ارسال می کند.

ظبط فابریک خودرو

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو دستگاهی برای انواع خودرو های سبک و سنگین و موتوسیکلت ها و اسکوتر های شارژی است، این دستگاه همان طور که از نامش پیداست نوعی ردیاب و یا مسیر یاب است و به دلیل داشتن آنتن های جی ام اس و جی پی اس داخلی، و کوچک بودن آن در تمام قسمت های خودرو به راحتی قابل نصب است برای شروع کار این دستگاه و فعال سازی جی پی اس آن ابتدا باید نرم افزار متناسب با ان دستگاه را روی گوشی هوشمند یا رایانه نصب کنید و پس از تکمیل اطلاعات و ثبت مشخصات مالکیت، برای شما یک پنل ردیابی ایجاد می شود.این پنل ردیابی در واقع مسیر یاب است و برای شما مسیر حرکت، مسافت طی شده، و سرعت حرکت برای شما نشان می دهد، در این دستگاه از بهترین و بروزترین تکنولوژی استفاده شده است. شرکت آپکو ردیاب خودرو را با کیفیت و قیمت مناسب به همه شهرستان های کشور ارسال می کند.

ردیاب خودرو

شنود خودرو

شنود خودرو یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در هنگام سرقت خودرو می باشد. در این هنگام شما می توانید با استفاده از شنود، مکالماتی که میان سارقین گفته می شود را بشنوید. این مکالمات می تواند کمک بسیاری به شما و پلیس در پیدا کردن سارقین کند. البته با استفاده از ردیاب می توان به راحتی موقعیت خودروی به سرقت رفته را شناسایی کرد اما وجود میکروفون و شنیدن مکالمات سارقین نیز می تواند کار جستجو را برای شما و پلیس راحت تر کند.

ردیاب های شنود دار به شکل یک میکروفون می باشند که لازم است در هنگام نصب ردیاب، میکروفون نیز داخل خودرو نصب شود. شنود خودرو می تواند تمامی صداهای داخل کابین خودرو را به صورت کاملا واضح به گیرنده برساند. شنود ردیاب خودرو می تواند در خیلی از موارد کاربردی باشد، و کمک بسیاری به پیدا کردن سارقین و دزدان می کند.شنود خودرو هم جزو محصولاتی است که به دلیل کوچک بودن و قابلیت ارسال راحت آن به سراسر شهرستان ها هم توسط شرکت آپکو ارسال می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و شرایط ثبت سفارش به سایت شرکت آپکو مراجعه کنید.

شنود خودرو

آپشن های آپکو

شرکت آپکو برای هموطنان عزیز و محترم آپشن های متنوعی از قطعات و کالا ها را در نظر گرفته است که دارای کیفیت بالا و عملکرد عالی هستند نمونه ای از این آپشن ها عبارتند از: قطعات داخلی خودرو، قطعات خارجی خودرو، قطعات برقی، قطعات محافظتی و امنیتی و قطعات عمومی می باشد، برای اطلاع از این کالاها به سایت آپکو می توانید مراجعه نمایید.

هدلایت خودرو

هدلایت ها بروزترین چراغ های اتومبیل هستند که در اصل یک قطعه جانبی برای خودرو محسوب می شوند و به دلیل قدرت نور بالا و عملکرد سریع خیلی مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع به صورت مختصر اگر بخواهیم بگوییم هدلایت یک لامپ پر نور و قدرتمند است و به خاطر نوردهی بالا مورد توجه رانندگان عزیز قرار گرفته است. مزیت مهم این محصولات نسبت به زنون آن است که نور خیره کننده‌ای که موجب آزار راننده مقابل شود را از بین می برد. از مزیت‌های دیگر هدلایت نسبت به زنون، فاقد ترانس بودن، روشن شدن آنی و سهولت در نصب است. این مدل معمولاً در شبیه زنون در چراغ خودرو قرار می گیرد. در نتیجه جایگزین لامپ فابریک ماشین هم می شود.
هدلایت‌ ها را در پرژکتور های داخل سپر هم استفاده می‌ کنند. همانطور که می‌دانید در اتومبیل‌های امروزی از پرژکتورهای داخل سپر برای بهتر شدن کیفیت نوردهی خیلی استفاده می کنند. همانطور که می‌دانید هر ماشین یک نور بالا و یک نور پایین دارد که هر کدام ازلامپ مخصوص به خود استفاده می کنند. در سپر برخی از ماشین‌ها نیز، جای پرژکتور قرار می گیرند که دو لامپ دیگر را شامل می‌شود شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، برای نور بالا، نور پایین، پرژکتور و یا تمام این موارد از هدلایت ها استفاده کنید.
زمان خرید هدلایت باید به این نکته توجه کنید که توان مصرفی لامپ‌های هدلایت در هر خودرو متفاوت است. باید در نظر داشته باشید که توان مصرفی مهم است ولی می‌تواند تغییر هم کند. توان معمولی در بین لامپ‌ها معمولاً ۴۰ وات می باشد. برای پروژکتورهایی که محفظه‌ی آن‌ها نسبت به کاسه چراغ کوچک‌تر است، توان ۳۰ وات یا نهایتاً ۴۰ وات مناسب تر می باشد، توان ۸۰ وات باعث سوختن و از بین رفتن و آسیب ساندن به سوکت لامپ و آب شدن آن است. به همین خاطر درهنگام انتخاب هدلایتی با توان بالاتر باید توان سیم و سوکت پایه لامپ هم بالاتر انتخاب کنید.تا به مروز زمان دچار مشکل خاصی نشوید.

هدلایت خودرو

هدلایت استاندارد

هدلایت در لغت به معنی چراغ جلو است، در کشور ما هدلایت یا ال ای دی هدلایت ، همان لامپ بکار رفته درون چراغ جلو یا پرژکتور زیر سپر خودرو ها معروف می باشد که سبب ایجاد نور بیشتر در دید راننده می شود.
ال ای دی هدلایت ها نسل جدید لامپ یا چراغ های خودرو محسوب می شوند که با پیشرفت تکنولوژی جای لامپ های هالوژن و قدیمی را گرفته و در برخی موارد حتی کاربرد بسیار بیشتری نسبت به زنون دارد.
شدت نوردهی یکی دیگر از مسئله هایی است که قبل از خرید هدلایت حتما باید به آن توجه کنید، شدت نوردهی هدلایت ها با واحد لومن سنجیده می شود که در واقع ارتباط مستقیم با توان مصرفی دارد را حتما بسنجید. توان در صورت انتخاب هدلایت با توان مصرفی بالاتر از استاندارد حتما توان سیم و سوکت پایه لامپ را هم بالاتر در نظر بگیرید زیرا در آینده با گذشت زمان دچار آب شدن سیستم نوردهی ماشین نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *