فروشگاه آپکو

آشنایی با انواع رینگ های اسپرت محصولات ایران خودرو

آشنایی با انواع رینگ های اسپرت محصولات ایران خودرو

رینگ و لاستیک بخش هایی از خودرو هستند که همیشه مشتریان خاص خود را دارند. امروزه رینگ های اسپرت در بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده اند. رینگ اسپرت از نظر ظاهری بسیار زیباتر از رینگ های معمولی و فابریک است.  به خصوص این که در خودروهای داخلی تولید کنندگان سراغ قالپاق با طرحی ابتدایی و نامناسب می روند و همین باب میل مشتریان نخواهد بود. آشنایی با انواع رینگ های اسپرت محصولات ایران خودرو برای افرادی که قصد خرید این محصولات را دارند بسیار ضروری است. در ادامه این مطلب از نمایندگی آپکو توضیحات بیشتری را در این خصوص ارائه خواهیم داد.

 

معرفی انواع رینگ های اسپرت محصولات ایران خودرو

نمونه های متفاوتی از رینگ اسپرت محصولات ایران خودرو در بازار موجود می باشد. برای خرید این رینگ ها قطعا بهترین گزینه نمایندگی مرکزی آپکو خواهد بود. چرا محصولات این گروه به صورت تخصصی برای خودروهای شرکت ایران خودرو طراحی و تولید شده اند. همچنین نمونه های متفاوت رینگ را با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان تولید و به بازار عرضه می شوند. در بخش های بعدی مهمترین انواع رینگ اسپرت را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

 

●     رینگ اسپرت پنج پر دوبل

رینگ اسپرت پنج پر دوبل

رینگ رونال ایران خودرو که با نام رینگ پنج پر دوبل نیز شناخته می شود، برای دارندگان خودرو EF7 به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات به شمار می رود. بعد از آن البته مدل های دیگری از محصولات ایران خودرو به این نوع رینگ مجهز شدند که پارس LX (پارس دارای موتور TU5) مهمترین آنها بود. البته این نمونه از رینگ به مرور زمان به صورت فابریک روی محصولات ایران خودرو نصب نشدند. این نمونه از رینگ طراحی مناسب و سازگاری با خودروهای سدان سگمنت دی مانند پارس و سمند دارد.

 

●     رينگ ده پر اسپرت ایران خودرو

   رينگ ده پر اسپرت ایران خودرو

طراحی عضلانی این نمونه از رینگ جلوه ای خاص به خودروی شما می دهد. ضخامت این نمونه از رینگ نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار بالاتر است. همچنین از نظر اندازه حاشیه ای که بر دور رینگ قرار گرفته نیز، معمولا اندازه کوچکتری از رینگ های اسپرت مدل های دیگر دارد. این نمونه رینگ با رینگ اسپرت خورشیدی شباهت زیادی دارد و ممکن است افراد در زمان خرید دچار اشتباه شوند. خودروهای پارس، دنا، سورن و سمند بهترین گزینه ها برای نصب این رینگ هستند.

●     رينگ پنج پر اسپرت ايران خودرو

   رينگ ده پر اسپرت ایران خودرو

از این نمونه رینگ برای اولین بار روی سمند LX استفاده شد. این رینگ از نوع 15 اینچی است و از نظر ظاهری نیز جلوه ای خاص به خودروی شما خواهند بخشید. طراحی جذاب و سازگاری این محصولات با خودرو باعث می شود تا ظاهر اتومبیل شما اسپرت شود. البته جالب است بدانید که این نمونه از رینگ ابتدا بر روی خودروهای سمند به صورت فابریک استفاده می شد اما بعد از مدتی تصمیم گرفته شد که سمند ال ایکس با قالپاق های سمند قدیمی در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

 

 

●     رينگ خورشيدي اسپرت مناسب برای سمند

سری اول سمند ال ایکس به عنوان خودروی ملی شناخته می شد، با این نمونه از رینگ وارد بازار شد و ظاهری زیبا به مشتریان عرضه کرد. این رینگ دارای ۱۱ شاخه است که اندازه کل آن ۱۵ اینچ می باشد. طراحی مناسب این محصولات باعث شده تا ظرافت، زیبایی و سادگی در کنار هم؛ ظاهری مناسب به خودروی شما ببخشد. در بازار عرضه لوازم یدکی این رینگ را با نام رینگ اسپید لاین نیز می شناسند.

 

●     رينگ هفت پر اسپرت ایران خودرو

رينگ هفت پر اسپرت ایران خودرو

رینگ هفت پر اسپرت ایران خودرو به عنوان یکی از محصولات کمیاب و خاص در بازار لوازم جانبی خودرو شناخته می شود. امکان استفاده از این رینگ برای خودروهای تیپ پژو پارس و سورن های ELX وجود دارد. آن دسته از طرفداران خودرو که علاقه به نصب کاورهای Brembo دارند، می تواند سراغ استفاده از این محصولات بروند. چرا که هفت پر نازک این زین اجازه می دهد تا دیسک ترمز بهتر به چشم بیاید و نمایان باشد. شاخه هایی که در این استفاده شده به شکل دوک هستند و از اطراف رینگ به سمت مرکز آن کشیده شده اند.

 

 

●     رینگ پنج پر اسپرت سورن

یکی دیگر از محصولات ارائه شده در نمایندگی آپکو، رینگ پنج پر سورن است که به عنوان یکی از خاص ترین رینگ های محصولات ایران خودرو به شمار می رود. شباهت این محصولات با رینگ پنج پر سمند ال ایکس باعث گمراهی بسیاری از مشتریان می شود. اما برخلاف نمونه های رینگ سمند ال ایکس این محصولات حالتی برجسته و محدب دارند. البته گفتنی است که شرکت ایران خودرو بعد از یکسری استفاده مجدد رینگ پنج پر اسپرت سورن را کنار گذاشت و سراغ رینگ های فولادی به همراه  قالپاق معمولی رفت.

 

●     رينگ گوزنی اسپرت سورن

بسیاری از ماشین باز‌ها بر این باورند که زیباترین نمونه رینگ برای محصولات ایران خودرو رینگ چنگکی یا رینگ گوزنی است. بر روی این نمونه از رینگ هفت شاخه دوبل وجود دارد که شباهت زیادی به شاخ گوزن پیدا کرده است و ابعاد آن ۱۵ اینچ می باشد. وجود انحنا در هر کدام از این شاخه ها باعث شده تا زیبایی این دو چندان شود. طبق بررسی های انجام شده رینگ گوزنی اسپرت سورن را میتوان در بین سه رینگ محبوب بازار برای محصولات ایران خودرو دسته بندی کرد. این رینگ ها برای انواع محصولات سدان تولید شده توسط ایران خودرو قابل استفاده می باشند.

 

سایر انواع رینگ اسپرت محصولات ایران خودرو

نمونه های دیگری از این در محصولات ایران خودرو به کار میروند که در ادامه مهمترین آنها را خدمت شما معرفی خواهیم کرد:

  • رینگ های صلیبی اسپرت ایران خودرو
  • رینگ خرچنگی اسپرت پژو پارس ELX
  • رینگ اسپرت دنا پلاس توربو

روش مناسب برای خرید رینگ اسپرت وسایل لوازم یدکی محصولات ایران خودرو مراجعه به نمایندگی مرکزی آپکو می باشد. نمایندگی آپکو بهترین مرجع برای خرید دزدگیر تصویری، دستگاه ردیاب خودرو، جی پی اس خودرو و سایر لوازم یدکی و جانبی محصولات ایران خودرو است.

 

 

سوالات متداول

نمونه های مختلف رینگ اسپرت محصولات ایران خودرو کدامند؟

در این مطلب نمونه های مختلف رینگ اسپرت مناسب برای محصولات ایران خودرو را خدمت شما معرفی کردیم که از بین آنها می توانید گزینه متناسب با نیازتان را انتخاب کنید.

کدام نمونه از رینگ برای خودروی من مناسب است؟

برای دریافت مشاوره جهت خرید رینگ اسپرت می توانید با متخصصین ما در نمایندگی آپکو تماس بگیرید.

در زمان خرید رینگ اسپرت به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

نوع رینگ خریداری شده باید متناسب با مدل خودرو بوده و همچنین با سایر بخشهای اتومبیل سازگاری داشته باشد.

کدام محصولات ایران خودرو با رینگ اسپرت فابریک وارد بازار شده اند؟

برخی از محصولات ایران خودرو مه در این مطلب معرفی کردیم در سری اول عرضه با رینگ اسپرت به بازار معرفی شده اند.

برای خرید رینگ اسپرت با کیفیت از کجا اقدام کنیم؟

برای خرید رینگ اسپرت مناسب ترین گزینه شما نمایندگی آپکو می باشد که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سایت ما دیدن کرده یا با متخصصین ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *