فروشگاه آپکو

مانیتور فابریک پرشیا داشبورد جدید

مانیتور فابریک پرشیا داشبورد جدید

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا شاهد افزایش کاربرد نرم افزارها و سخت افزارهای گوناگون در تجهیزات و وسایل مختلف باشیم. این پیشرفت ها به خصوص در دنیای خودروسازی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و می توانند مزایای زیادی را در اختیار ما بگذارند. مانیتورهای نسل جدید استفاده شده روی انواع خودروهای مدرن کاربرد و ساختاری شبیه به گوشی های هوشمند یا تبلت ها دارند.

خودرو پرشیا توانسته یکی از نمونه های جذاب و با کیفیت این مانیتورها را روی خودرو خود قرار دهد. به مرور زمان نیز اهمیت مانیتور خودرو افزایش یافت و به همین دلیل نسخه ها و مدل های جدیدتر خودروهای پرشیا از مانیتورهای پیشرفته تری استفاده می کنند. در ادامه این مطلب از نمایندگی آپکو قصد داریم در مورد مانیتور فابریک پرشیا داشبورد جدید بیشتر صحبت کنیم.

 

بررسی سخت افزار مانیتور فابریک پرشیا داشبورد جدید

یکی از مزایای مانیتور استفاده شده در پرشیا داشبورد جدید این است که دارای سخت افزار بهتری نسبت به سایر مدل های مشابه می باشد. این نمونه از مانیتور برای اولین بار در سال 2015 وارد بازار شد و بعد از آن تولید کنندگان تصمیم گرفتند که از نمونه بهبود یافته آن به عنوان مانیتور پرشیا استفاده کنند.

پردازنده ۸ هسته ای استفاده شده در این مانیتور توسط کمپانی راک تولید شده است و در آن چیپ های ۶۴ بیتی مدل ۳۳۶۸ به کار رفته اند. قدرت پردازش ۱.۵ گیگاهرتز برای هر هسته باعث شده تا بتوانیم بگوییم پردازنده این محصولات بسیار قوی است.

 

برای بخش پردازش گرافیکی GPU نیز از محصولات شرکت معتبر POWER VR استفاده شده است که می تواند تصاویر و ویدیو های با کیفیت ۴k را به شما نشان دهد.

حافظه موقت یا RAM استفاده شده در مانیتورها دارای گنجایش ۲ گیگابایت بوده و DDR3 میباشد که نمونه های مشابه آنها را در مانیتور های ماشین های هوشمند تولید شده توسط برند سامسونگ دیده ایم. حافظه داخلی این مانیتورها ۳۲ گیگابایت است و تولید شده توسط برند Kingston هستند.

 

آشنایی با سایر قسمت های مانیتور فابریک پرشیا

 

 

  • مانیتور های استفاده شده در خودرو باید سخت افزارهای مربوط به تولید صدا را نیز داشته باشند و از همین رو برای این محصولات از آی سی آمپلی فایر تولید شده توسط شرکت Toshiba استفاده شده است. این آی سی ها می توانند خروجی بلندگو ۴۵ وات را برای ۴ باند یا بلندگو تامین کنند.

 

  • وجود دی وی دی رام تولید شده توسط شرکت ژاپنی هیتاچی باعث شده تا برای خواندن این دیسک ها به مشکل بر نخورید.

 

  • یکی دیگر از بخش های مهم همه این مانیتور ها چیپ جی پی اس اس می باشد که وظیفه دریافت اطلاعات موقعیت مکانی را دارد. نوع چیپ استفاده شده در این مانیتورها SIRF تولید شده توسط شرکت گارمین است.

 

  • برد اصلی که تمامی چیپ ها و بخش های مختلف مانیتور بر روی آنها سوار می شوند توسط شرکت معتبر Foxconn تولید شده است.

 

  • گیرنده رادیو استفاده شده در این مانیتور ها توسط یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات میکروالکترونیک ساخته شده است. شرکت ST در تایوان، ایالات متحده و بریتانیا کارخانه دارد و دفتر مرکزی آن در کشور سوئیس می باشد.

 

  • سیستم عامل استفاده شده در مانیتور فابریک پرشیا
    استفاده از سیستم عامل نسخه ۶ اندروید که با نام مارشملو نیز شناخته می شود باعث شده تا امکان اجرای نرم افزارهای گوناگون بر روی مانیتور وجود داشته باشد. از همین رو میتوانید علاوه بر گوش دادن به موسیقی خود، از امکانات دیگری مانند دستیار صوتی فارسی در زمان رانندگی، قابلیت اتصال بلوتوث، نمایش نقشه و… استفاده کنید. سازگاری بالای سیستم عامل با زبان فارسی باعث شده تا به راحتی بتوانید با این تجهیزات کار کنید. همچنین سیستم عامل نسخه ۶ اندروید امکان دسترسی به صفحه کلید فارسی را به شما خواهد داد. در ادامه نرم افزار هایی که بر روی ضبط فابریک پرشیا داشبورد جدید نصب شده اند را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

 

  • نرم افزار پخش موسیقی
    نرم افزاری که به صورت پیش فرض برای پخش موسیقی روی این مانیتور ها نصب شده، اجازه می دهد تا فایل های صوتی خود که بر روی حافظه داخلی، مموری کارت یا فلش هستند را به راحتی پلی کنید. وجود نرم افزارهای خواصی مانند POWER AMP و Jet Audio نیز به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی با فرمت های گوناگون را با کیفیت مناسب پخش کنید. البته مورد مهم را نیز نباید فراموش کرد که امکان دسترسی به نرم افزارهای پخش موسیقی آنلاین جهانی نیز وجود دارد. از همین رو به عنوان مثال می توانید سراغ نرم افزار SoundCloud برای پخش موسیقی بروید و تمام محدودیت های مربوط به کارت حافظه را پشت سر بگذارید.

 

  • نرم افزار نقشه مانیتور فابریک پرشیا
    به طور کلی بر روی مانیتور ها ۲ نرم افزار مسیریابی آفلاین و آنلاین موجود می باشد. نرم افزار آفلاین NAVITEL اجازه می دهد تا تمامی مسیرهای اصلی و فرعی را بدون نیاز به اینترنت و با زبان فارسی در اختیار داشته باشید. همچنین در این نرم افزار دستیار صوتی زبان فارسی نیز وجود دارد که اجازه می دهد بدون از دست دادن تمرکز به رانندگی بپردازید. نرم افزارهای آنلاین مانند رهیاب شهرداری، waze و گوگل مپ بر روی این مانیتور ها نصب شده اند. به کارگیری این نرم افزار های آنلاین اجازه می دهد تا علاوه بر مسیریابی، بتوانید از وضعیت فعلی معابر و وجود مشکلاتی مانند مسدود بودن راه یا ترافیک بالا با خبر شوید.

 

  • تماشای تلویزیون
    یکی از مزایای جذاب مانیتور فابریک پرشیا داشبورد جدید این است که امکان دسترسی به برنامه های تلویزیونی برای شما وجود دارد. امکان اتصال به اینترنت مانیتور باعث شده تا بتوانید از نرم افزارهای صدا و سیما، تلوبیون یا لنز ایرانسل برای تماشای برنامه های مورد نظر خود استفاده کنید. این نرم افزار ها بدون هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی قابل کاربرد هستند و از طرفی هزینه اینترنت مصرفی برای آنها نیز به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

 

  • نرم افزار های مربوط به توسعه امکانات
    مانیتور فابریک پرشیا دارای دو پورت usb است که می تواند از از حافظه های خارجی با گنجایش حداکثر یک ترابایت پشتیبانی کند. همچنین دو شیار کارت حافظه نیز با توانایی پشتیبانی حداکثر ۶۴ گیگابایت در اختیار شما قرار دارند. علاوه بر این حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اجازه می دهد که در مجموع توانایی دسترسی به ۱.۱۶ ترابایت داده بر روی اتومبیل خود را داشته باشید. از سوی دیگر قابلیت اتصال با دانگل 3G به پورت های usb با بلوتوث کمک می کند تا اطلاعات موجود روی تلفن هوشمند خود را بر روی مانیتور نمایش دهید. این مانیتور ها دارای قابلیت اتصال وای فای نیز هستند و به این صورت امکان دسترسی به اطلاعات بینهایت روی اینترنت را به شما می دهند. علاوه بر این پشتیبانی مانیتور از بلوتوث نسخه ۴ باعث می شود تا به راحتی بتوان با گوشی به این مانیتور ها متصل شد و به این صورت فعالیتهای مانند انجام تماس تلفنی و پخش موسیقی را راحت تر کرد.

 

آشنایی با اتصالات مانیتور فابریک پرشیا داشبورد جدید

 

کلیه اتصالات استفاده شده در این مانیتور ها به صورت اختصاصی برای این مدل از خودرو طراحی شده اند. به همین دلیل می بینیم که روند کاری آن و انجام مطالعات مختلف به صورت فابریک هیچ تاثیر منفی بر روی سایر بخش ها سیم کشی خودرو نخواهد داشت.

 

در بسیاری از موارد که قصد انتقال دستورات پیچیده به مانیتور را دارید می توانید سراغ استفاده از can bus بروید. برای این شرایط نیز قطعات فابریک خاصی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر این مانیتور ها می توانند به تجهیزات مختلفی مانند ساب ووفر و آمپلی فایر، تلویزیون دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین جلو و عقب خودرو و مانیتورهای پشت سر متصل شوند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصولات می توانید با متخصصین ما در نمایندگی آپکو تماس حاصل فرمایید. همچنین به یاد داشته باشید که برای خرید ضبط فابریک حتماً سراغ فروشندگان معتبر بروید که محصولات اصل و اورجینال و در اختیار شما قرار می دهند.

 

سوالات متداول

مانیتور فابریک پرشیا داشبورد جدید چه امکاناتی دارد؟

مانیتور ها می توانند از امکانات مختلفی مانند قابلیت اتصال به اینترنت، پشتیبانی از انواع کارت حافظه، نصب نرم افزار های گوناگون، مسیریابی توسط نقشه آنلاین و آفلاین و… را در اختیار شما قرار دهند.

 

مزایای مانیتور فابریک پرشیا داشبورد جدید چیست؟

استفاده از سیستم عامل اندروید نسخه ۶، قابلیت انجام تمامی اتصالات به شکل فابریک و صحیح، دسترسی به اینترنت و نقشه های آنلاین و… تنها بخشی از مزایای این محصولات هستند.

 

آیا مانیتور فابریک پرشیا داشبورد جدید از نظر سخت افزاری مناسب است؟

بله، این نمونه از مانیتور دارای سخت افزارهای پیشرفته نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار هستند که در این مطلب به صورت جزئی توضیحات لازم در این زمینه را داده ایم.

 

آیا امکان اتصال تجهیزات جانبی بر روی مانیتور پرشیا وجود دارد؟

بر روی مانیتور ها پورت های اختصاصی برای دوربین جلو و عقب، مانیتور های پشت سر، سنسور های گوناگون، Can Bus و… وجود دارد.

 

برای خرید مانیتور فابریک پرشیا داشبورد جدید از کجا اقدام کنیم؟

نمایندگی آپکو به صورت تخصصی در زمینه تامین قطعات یدکی و لوازم فابریک خودرو فعالیت دارد و می تواند بهترین محصولات را به همراه ضمانت نامه معتبر در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *