فروشگاه آپکو

لوازم جانبی پژو 2008

خودرو پژو 2008

خودروهای پژو 2008 این روزها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند، اما این خودروها مانند اکثر خودروها فاقد برخی لوازم جانبی مانند کنسول وسط، آینه برقی و … هستند. قطعات کلیدی این خودرو از منابع معتبر و مشتریان، می توانید از گزینه های موجود در لوازم جانبی پژو 2008 استفاده کنید و لوازم جانبی واقعی و قابل اعتماد پژو را نصب کنید.

چهار سال پیش، سال 2013، پژو محصول جدیدی به نام پژو 2008 را روانه بازار کرد، این خودرو به عنوان یک SUV جمع و جور توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. ایران خودرو تولید این محصول پژو را در جوینت ونچر ایکاپ معرفی کرد.

خودرو پژو با چندین مدل موتور در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، اما ایکاپ تنها مدل سوپاپ 1.6 لیتری توربو را به مشتریان خود عرضه خواهد کرد. این موتور می تواند تا 163 اسب بخار قدرت و 240 نیوتون متر گشتاور تولید کند.

اشنایی با قطعات پژو 2008 می تواند به شما کمک کند در زمان خرید یا تعویض قطعه به مشکلی مواجه نشوید. در ادامه این مقاله به معرفی لوازم جانبی پژو 2008 خواهیم پرداخت.

آشنایی با لوازم جانبی پژو 2008

اگر صاحب خودرو پژو 2008 هستید، مطمئناً می دانید که پس از مدتی باید برخی از قطعات خودرو خود را تعویض کنید و همچنین باید قطعاتی را نیز بخرید تا به خودروی خود اضافه کنید. در برخی موارد، بی توجهی به تعویض مواد مصرفی که بسیار ارزان هستند، می تواند منجر به نتایج فاجعه آمیزی شود.

قطعات مورد استفاده برای پژو 2008 به سه قسمت قطعات مصرفی، قطعات فنی و قطعات بدنه تقسیم می شوند. در این مقاله به بررسی لوازم جانبی پژو 2008 می پردازیم.

شمع و وایر

شمع پژو 2008 نقش بزرگی در عملکرد و مصرف سوخت خودرو شما دارد. از آنجا که موتور پژو 2008 شما یک موتور بنزینی است، شمع این خودرو جزء اصلی است که باعث روشن شدن خودرو شما می شود. شمع های سالم جرقه مناسبی تولید می کنند؛ بنابراین مخلوط بنزین و هوا مشتعل و انرژی آزاد می شود و قدرت موتور افزایش می یابد.

شمع های سالم سوخت کمتری مصرف می کنند؛ بنابراین باید به طور مرتب نگهداری و تعویض شود. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که ماشین شما هنگام شروع به خنک شدن، راه اندازی سختی داشته باشد.

اگر با سیستم جرقه زنی پژو 2008 خود مشکل دارید، ممکن است سیم کشی برق خودرو شما مقصر باشد. وظیفه این قطعه در خودرو انتقال برق از سیستم جرقه زنی به شمع ها می باشد. این خودرو مانند سایر خودروهای بنزینی دارای 4 شمع و 4 شمع است.

روکش صندلی پژو

روکش صندلی پژو 2008 نقش مهمی در زیبایی خودروی شما دارد. امروزه روکش صندلی یکی از مهمترین عناصر خودروها هستند. بسیاری از خودروها تقریباً از تمام روکش های پارچه ای صندلی استفاده می کنند؛ بنابراین نمی توان آنها را باز و تمیز کرد.

پس از مدتی، صاحبان خودرو با مشکل کثیفی و زباله روی صندلی ‌ها مواجه می‌شوند. نصب روکش ممکن است کار سختی نباشد، اما باید به خاطر داشته باشید که این مهم است که روکش به درستی روی صندلی شما قرار بگیرد و زیبایی خود را حفظ کند.

توصیه می شود آن را به نصاب حرفه ای بسپارید. رنگ روکش صندلی باید با توجه به رنگ کمربند ایمنی یا همرنگ با فضای داخلی خودرو انتخاب شود. به عنوان مثال، اگر رنگ کمربند ایمنی قهوه ای است، رنگ روکش صندلی باید نزدیک به این محدوده رنگی انتخاب شود.

کفپوش های پژو 2008

کفپوش پژو 2008 یکی از لوازم جانبی ماشین شماست. برای جلوگیری از آسیب به سطوح خودرو، تزئین خودرو و شستشوی خودرو استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی، کفپوش های 5 بعدی جدید وارد بازار شده است. این کفپوش ها نسبت به مدل های ساده امکانات بسیار بهتری دارند.

هنگام ساخت این نوع کفپوش، از فرآیند اسکن لیزری برای تعیین اندازه دقیق هر قسمت از کفپوش خودرو استفاده می شود؛ بنابراین این نوع کفپوش خودرو تمام کف خودروی شما را می پوشاند. همچنین از ورود انواع گرد و غبار، خاک و آب به کف خودرو جلوگیری می کند.

سنسورهای دنده عقب پژو 2008

پژو 2008 به دلیل محدود بودن منطقه دید از عقب خودرو تا جلوی راننده، به سنسور دنده عقب پژو 2008 نیاز دارد. سنسورهای پارک عقب و دوربین معکوس آپشن هایی هستند تا به شما کمک کنند خودروی خود را در هنگام دنده عقب یاری کنید.

علاوه بر هشدارهای سنسور پارک، می توانید از تصاویر نمایش داده شده در صفحه نمایش 7 اینچی نیز استفاده کنید.

دوربین عقب پژو

دوربین عقب پژو 2008 یکی از مهم ترین ویژگی های خودروهای پژو است زیرا باعث کاهش تصادفات رانندگی می شود. با خرید دوربین دنده عقب، رانندگان می توانند در هنگام دنده عقب، پارک و … بر عقب خودرو خود نظارت داشته باشند و از تصادف جلوگیری کنند.

این دوربین ها را می توان با کیفیت خوب از فروشگاه های معتبر تهیه کرد و بسته به نیاز شما و نوع وسیله نقلیه بالای پلاک و روی سپر نصب می شود. توانایی دید در شب به راننده پژو 2008 میدان دید وسیعی حتی در تاریکی می دهد.

سیستم صوتی پژو

امروزه حتی خودروهای جدیدی که در رده لوکس قرار نمی گیرند به سیستم های صوتی خوبی مجهز هستند. با افزایش انتظارات مشتریان، شرکت‌ های خودروسازی چاره ‌ای جز بهبود در این زمینه ندارند. نصب سیستم صوتی پژو 2008 برای برخی از افراد آنقدر مهم است که میلیون‌ ها دلار برای دریافت بهترین صدا هزینه می‌کنند.

رینگ و لاستیک پژو

انتخاب لاستیک مناسب برای راحتی و عملکرد خودرو شما مهم است. هر خودرو سایز لاستیک متفاوتی دارد که بر اساس عرض تایر، نسبت ابعاد و قطر رینگ محاسبه می‌شود. اگر اندازه لاستیک شما با استانداردهای ماشین شما مطابقت نداشته باشد، ماشین شما عملکرد کمتری دارد، سوخت بیشتری مصرف می کند و ممکن است ایمنی ماشین شما به خطر بندازد.

رینگ و لاستیک پژو 2008 خودرو یکی از مهم ترین قسمت های سیستم دینامیکی خودرو هستند که بر روی فرمان و بدنه خودرو تاثیر می گذارند. انتخاب رینگ خودرو به نوع خودرو و سایز صحیح لاستیک بستگی دارد. نوع رینگ مناسب برای هر خودرو به عوامل مرتبط با زیبایی و استایل خودرو بستگی دارد و همه اینها به نیاز مشتری بستگی دارد.

چراغ های اضافی پژو 2008

چراغ های اضافی پژو 2008 نقش مهمی در عملکرد خودرو دارد. البته این چراغ ها بیشتر به لوازم تزئینی پژو 2008 مربوط هستند. در ادامه این چراغ ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • چراغ مه شکن پژو 206: این چراغ ها به بهبود دید در شرایط نامساعد جوی مانند باران و مه کمک زیادی می کنند.
  • چراغ های عقب خودرو: این چراغ ها شامل چراغ های ترمز و راهنما هستند و نقش مهمی در نمایش قدرت رانندگی دارند.
  • چراغ ‌های روز: این چراغ‌ ها امکان روشنایی در روز را فراهم می‌کنند تا خودروی شما را در شرایط مختلف راحت ‌تر ببینید.
  • چراغ های راهنما: این چراغ ها برای نشان دادن تغییر مسیر و گردش به راست استفاده می شوند.

خرید بهترین لوازم جانبی خودرو

خرید لوازم جانبی خودرو باید با دقت انجام شود تا بتوان به مدت زیادی از آن استفاده کرد. صاحبان خودرو از اهمیت نگهداری خودرو و تاثیر آن بر طول عمر قطعات و لوازم جانبی پژو 2008 آگاه هستند. همچنین بسیاری از افراد می خواهند خودروهای خود را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند، ویژگی های متفاوتی را اضافه کنند یا برخی را بهبود بخشند.

این فرآیندها مستلزم استفاده از ابزارهای تجاری است. قطعات پژو 2008 لوازمی هستند که به شما کمک می کنند تا از خودروی خود نگهداری و کارکردهای متفاوتی را به آن اضافه کنید. با تنوع زیاد محصولات در لوازم جانبی خودرو، انتخاب بسیار دشوار است.

با این حال، فروشگاه لوازم جانبی خودرو آپکو محصولات متنوعی را در فروشگاه‌ خود به فروش می‌رساند که می‌توانید با مشاهده، آن ‌ها را انتخاب کنید.

10 نکته برای خرید لوازم جانبی خودرو

لوازم جانبی خودرو را می توان جزء جدانشدنی خودرو به حساب آورد، آن ها به افراد این امکان را می دهند که تجربه بهتری از رانندگی با خودرو و بهترین ها را در سفرهای طولانی یا کوتاه داشته باشند. خرید لوازم یدکی ماشین شما یک ضرورت است، برخی غیر ضروری و برخی برای راحتی بیشتر طراحی شده اند.

برخی از این محصولات برای زیباسازی فضای داخلی یا خارجی خودرو شما طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای استفاده بیشتر خودروی شما طراحی شده اند. هنگام خرید لوازم جانبی خودرو باید به چند نکته توجه داشت که در ادامه این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت.

سازگاری

لوازم جانبی که برای وسیله نقلیه خود انتخاب می کنید باید کاملاً با وسیله نقلیه شما سازگار باشد. در غیر این صورت ممکن است دستگاه دچار مشکل شده و به خودروی شما آسیب برساند.

ایمنی و کارایی

برخی از لوازم جانبی خودرو برای افزایش ایمنی مفید هستند. به همین دلیل باید از امنیت بالایی برخوردار بوده و تمامی مقررات را رعایت کند.

نیازهای خود را بشناسید!

اول از همه خوب است خواسته های خود را بیان کنید. این که آیا شما به دنبال قطعه ای برای بهبود ایمنی یا بهبود ظاهر وسیله نقلیه خود هستید. ممکن است برای داشتن زندگی بهتر به محصولاتی نیاز داشته باشید. توجه به این موضوع به شما در انتخاب درست کمک می کند.

مشاهده جزئیات محصول

توصیه می کنیم جزئیات انتخاب خودرو را به دقت بررسی کنید. این به شما ایده بهتری در مورد اینکه محصول چقدر انتظارات شما را برآورده می کند، می دهد. خرید را می توان به صورت آنلاین یا حضوری انجام داد.

اصل یا فیک بودن محصول

با این حال، برخی از افراد ترجیح می دهند تجهیزات تقلبی را به دلیل ارزان بودن بخرند، اما از عواقب آن اطلاعی ندارند. برخی از لوازم جانبی خودرو که برای اهداف ایمنی ارائه می شوند، اگر قابل اعتماد نباشند، ممکن است ایمنی لازم را نداشته باشند و به خودروی شما آسیب برسانند.

در کل اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید بهتر است به سراغ مدل اصلی آن بروید و از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

نصب لوازم جانبی خودرو را باید با دقت فراوانی انجام دهید. یک راننده باتجربه همیشه جعبه ابزار را در صندوق عقب ماشین خود نگه می دارد زیرا با تجربه ای که در جاده های خارج از شهر دارد، می داند که انواع ابزار مهم و کاربردی را باید با خود داشته باشد.

لوازم جانبی خودرو با لوازم یدکی چه تفاوتی دارد؟

اگرچه در این مقاله به شرح و بررسی لوازم جانبی خودرو پرداختیم، اما این سوال وجود دارد که آیا لوازم جانبی خودرو با قطعات یدکی متفاوت است یا خیر؟ برای پاسخ به این موضوع باید بگوییم که قطعات یدکی و لوازم جانبی دو نوع از قطعات موتور هستند.

از طرف دیگر لوازم جانبی وسایلی جانبی هستند که برای افزایش راحتی و سهولت استفاده از وسیله نقلیه استفاده می شوند. این لوازم جانبی شامل پخش کننده موسیقی، دوربین دید عقب، جعبه ابزار، بطری آب، گیرنده تلفن و … هستند.

بنابراین برای لوازم خودرو دو قسمت قطعه و لوازم جانبی وجود دارد که هر کدام کارکرد و هدف خاص خود را دارند.

کلام آخر

خودروها محصولات مصرفی هستند و حتی اگر به خوبی از آنها مراقبت کنید، قطعات آنها فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند. به همین دلیل شرکت های زیادی در تولید قطعات یدکی خودرو فعالانه فعالیت می کنند. استفاده از قطعات خودرو امکان پذیر نیست، لذا توصیه می شود در هنگام خرید از فروشگاه ها و فروشندگان معتبر بازدید کنید.

شاید هزاران فروشگاه آنلاین قطعات پژو 2008 برای خرید وجود دارد، اما سخت است که بدانید کدام یک بهترین است. البته قبل از خرید نکاتی که در این مقاله به ان اشاره کردیم را در نظر بگیرید.